Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βοήθεια με το myDATA για μπλοκάκια


Recommended Posts

1 ώρα πριν, Porter said:

2. Επιλέγεις "Απόρριψη Παραστατικού", γιατί η συναλλαγή δεν αφορά την επαγγελματική σου δραστηριότητα.
Έτσι, δεν θα συμπεριλαμβάνεται στα έξοδα του συνοπτικού βιβλίου σου.

Είχα κι εγώ τήν αίσθηση οτι Απόρριψη Παραστατικού κάνεις όταν δέν θεωρείς τό συγκεκριμένο παραστατικό επαγγελματικό έξοδο καί θέλεις νά εξαιρεθεί. Στό κάτω κάτω οποιοσδήποτε, που ξέρει τό ΑΦΜ σου, μπορεί νά κόψει ένα τέτοιο παραστατικό ή ακόμη καί από λάθος πληκτρολόγηση. Τί πιό απλή σκέψη!

Είναι όμως έτσι? Μήπως Απόρριψη σημαίνει οτι από λάθος φαίνεσαι ως λήπτης καί κόψε τόν λαιμό σου νά βρείς τόν εκδότη γιά νά διορθώσει τό λάθος του?

Έχω ιδίαν πείρα. Τό 2021 βρέθηκα νά είμαι λήπτης ενός ΤΠΥ αξίας 30€ γιά μιά σαχλαμάρα ασφάλεια τηλεφώνου τσέπης, που είχα κάνει. Τό απέρριψα. Καί ποιό είναι τό αποτέλεσμα? Τό συγκεκριμένο παραστατικό, άν καί χαρακτηρισμένο ως Απορριφθέν, συνεχίζει νά εμφανίζεται στά Έξοδά μου, συνεχίζει νά μειώνει τό Υπόλοιπο Εσ. - Έξ. (στό Συνοπτικό Βιβλίο)

Έστειλα μέιλ στήν ΑΑΔΕ από τίς 7/4/2022 κι ακόμα νά πάρω απάντηση. Ίσως καί νά μήν έχει σημασία επειδή αφορά τό καταπονημένο 2021.

Edited by kaimakcalan
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 954
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Καλημέρα! Αγόρασα κάποια προϊόντα με τιμολόγιο στο ΑΦΜ μου, έχουν περάσει τρεις ημέρες και δεν έχει εμφανιστεί στα έξοδα του συνοπτικού βιβλίου. Έχει να κάνει με την εξόφληση σε μετρητά; Και αν ναι, πρέπει να το δηλώσω εγώ με κάποιον τρόπο;

Link to comment
Share on other sites

Aκύρωση η τροποποίηση  παραστατικού υπάρχει δυνατότητα να γίνει ?Εχω βάλει λάθος όνομα πελάτη (και ΑΦΜ)

Edited by KOKARADI
Link to comment
Share on other sites

@KOKARADI Μπορεί να γίνει ακύρωση, όπως περιγράφει ο συνάδελφος:  

On 23/12/2021 at 3:37 ΜΜ, Κέρβερος said:

Μετά την είσοδο στην ειδική φόρμα mydata, μεταβαίνουμε στην "αναζήτηση παραστατικών".
Στην συνέχεια, μέσω της "αναζήτησης" στο κάτω μέρος της οθόνης, εμφανίζονται τα παραστατικά που έχουμε διαβιβάσει.
Επιλέγουμε το παραστατικό που θέλουμε και στο κάτω μέρος της οθόνης υπάρχει η επιλογή "ακύρωση παραστατικού".

  • Upvote 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, Πλήθων said:

@KOKARADI Μπορεί να γίνει ακύρωση, όπως περιγράφει ο συνάδελφος:  

Λυπάμαι, αλλά Ακύρωση Παραστατικού δέν υπάρχει πουθενά!

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@KOKARADI

Μπορείς να κόψεις ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ τιμολόγιο (αφού δημιουργήσεις σχετική καταχώρηση για πιστωτικά) με το ίδιο ποσό και μπορείς να το συνδέσεις με το λάθος παραστατικό που έκοψες. Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό το πιστωτικό πρέπει να κοπεί την ίδια ημερομηνία με το παραστατικό που ''διορθώνει''. Στη συνέχεια κόβεις ξανά το αρχικό παραστατικό με τα ορθά στοιχεία Πελάτη/ΑΦΜ.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.