Overseer Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 @btp Ναι, διαβίβασα πριν από δέκα λεπτά. 2 ώρες πριν, marian7 said: Δεν ισχύει η έντυπη μορφή με το μπλοκ που κόβαμε στον πελάτη. Κάνεις μεγάλο λάθος. 50 λεπτά πριν, NIANDR said: ή είναι μέχρι 10000 Δεν υπάρχει όριο δέκα χιλιάδων για το δικαίωμα χρήσης της φόρμας καταχώρησης. 2
Thanos00 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 18 hours ago, btp said: Από την Τετάρτη 3/4 μέχρι και σήμερα κάθε προσπάθεια μου για δαβίβαση παραστατικού μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης αποτυγχάνει με το εξής μήνυμα λάθους: "cloudCode_263. Η ημερομηνία Διαβίβασης Παράλειψης/Απόκλισης(invoiceVariationType=1,2,3,4) είναι μη έγκυρη.", Όλα τα παραστατικά αφορούν είδος "2. Τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών" και τύπο "2.1. Τιμολόγιο παροχής" με ημερομηνία έκδοσης 3/4/2024, και ακολουθώ τη ίδια διαδικασία διαβίβασης που χρησιμοποιούσα δίχως πρόβλημα εδώ και πολύ καιρό. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων την Πέμπτη 4/4 ενημερώθηκα ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα από τη μεριά του συστήματος και καταβάλλονται προσπάθειες επίλυσής του. Ωστόσο ακόμα και σήμερα το πρόβλημα παραμένει και δεν μπορώ να διαβιβάσω τίποτα μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης. Έστειλα και σχετικά μηνύματα στο [email protected] όπου πέραν της αυτοματοποιημένης απάντησης καταχώρησης του αιτήματος μου δεν έχει δοθεί καμία περαιτέρω εξήγηση.... Αγχώνομαι διότι πλέον η καταχώριση είναι εκπρόθεσμη και καραδοκούν πρόστιμα.... Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος συνάδελφος ή γνωρίζει κάτι? Ευχαριστώ Καλημέρα Κι εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα από τις 3/4. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την υποστήριξη της ΑΑΔΕ, που καταχώρησαν το πρόβλημα και τα στοιχεία μου και μου συνέστησαν υπομονή ...
btp Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 @Thanos00 ευχαριστώ για την επιβεβαίωση ότι όντως υφίσταται πρόβλημα! Ας ελπίσουμε ότι θα δοθεί λύση και για τις εκπρόθεσμες διαβιβάσεις που θα προκύψουν με υπαιτιότητα του συστήματος.
DionysisP Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9 On 11/1/2024 at 10:05 ΜΜ, Roy_Hobbs said: ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Μια ερώτηση ακόμα σχετικά με την αντιμετώπιση του παραπάνω στην Περιοδική ΦΠΑ. Για το χαρακτηρισμό της αγοράς laptop, επέλεξα: Κατηγορία: 2.5 Γενικά Έξοδα χωρίς δικαίωμα έκπτωσης ΦΠΑ. Είδος: Λοιπά έξοδα (Ε3_585_016) Πηγαίνοντας στη συνέχεια στην Περιοδική ΦΠΑ, είδα ότι δεν υπήρχε αυτόματη καταχώριση της δαπάνης αυτής. Είναι σωστό αυτό? Μήπως πρέπει να τροποποιήσουμε κάτι στην Περιδική ΦΠΑ? Γιατί θυμάμαι (πριν το MyData και πριν την αυτόματη συμπλήρωση της Περιοδικής ΦΠΑ) ότι για αγορές του Άρθρου 39α πηγαίναμε στην Περιοδική ΦΠΑ και συμπληρώναμε τόσο στα έσοδα όσο και στις δαπάνες την καθαρή αξία του προϊόντος και τον ΦΠΑ αυτού (βλ. συνημμένο screenshot από παλίοτερη ανάρτηση) Καλημέρα σας, έχω χαρακτηρίσει μια αγορά ενός κινητού ώς πάγιο (Ε3_882_001) και ΦΠΑ (Λοιπες πράξεις λήπτη κωδ366). Στην περιοδική δήλωση ΦΠΑ δεν μου εμφανίζει το ΦΠΑ στο 366 (λογικό γιατι το ΦΠΑ ειναι 0%), όμως ούτε μου αφήνει να το τροποποιήσω διότι τα έξοδα που έχω κάνει στο τρίμηνο ειναι πολύ λίγα. Πρέπει να κάνω κάποια άλλη καταχώριση στο mydata?
plan m Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9 Καλησπέρα, και εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με την καταχώρηση τιμολογίου. Μου εμφανίζεται αυτό το μύνημα "cloudCode_263. Η ημερομηνία Διαβίβασης Παράλειψης/Απόκλισης(invoiceVariationType=1,2,3,4) είναι μη έγκυρη." Σε σας έχει λυθεί το πρόβλημα?
Θείος Δίκης Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 (edited) @DionysisP Συμπληρώνεις σωστά τις εκροές, γιατί επιτρέπεται —χωρίς περιορισμό— η υποβολή εσόδων με τη δήλωση ΦΠΑ που υπερβαίνουν αυτά που έχουν διαβιβαστεί στην πλατφόρμα myDATA. Για το σκέλος των εξόδων· όταν ο εκδότης έχει δηλώσει εξαίρεση άρθρου 39α, ο λήπτης μπορεί να χαρακτηρίσει με ΦΠΑ και έτσι συμπληρώνεται σωστά ο πίνακας εισροών. Edited Απρίλιος 10 by Θείος Δίκης 1
yiannis_veria Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 12 ώρες πριν, plan m said: Καλησπέρα, και εγώ αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με την καταχώρηση τιμολογίου. Μου εμφανίζεται αυτό το μύνημα "cloudCode_263. Η ημερομηνία Διαβίβασης Παράλειψης/Απόκλισης(invoiceVariationType=1,2,3,4) είναι μη έγκυρη." Σε σας έχει λυθεί το πρόβλημα? Καλημέρα. Αντιμετώπιζα και εγώ το ίδιο πρόβλημα μέχρι χθες. Σήμερα όμως φαίνεται ότι λύθηκε καθώς στην προσπάθεια να το υποβάλλω οριστικά κ νέου, έβγαλε άλλο μήνυμα λάθους σχετικά με το "cloud code_262_μήκος" οπότε μίκρυνα το κείμενο στην περιγραφή και τελικά το δέχτηκε. 1
btp Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 Ήρθε ενημέρωση από το mydata support ότι το μέγιστο επιτρεπόμενο μήκος των σχολίων γραμμής είναι 150 χαρακτήρες. Προσέξτε ότι το πρώτο error message είχε id 263 ενώ το σωστό έχει id 262. Είναι προφανές ότι κάπου κάτι μπέρδεψαν στην αναβάθμιση που έγινε στην φόρμα (διότι αυτό το όριο δεν υπήρχε πριν) και επέστρεφαν λάθος error message... Και έπρεπε να καταλάβουμε εμείς μόνοι μας ότι το error message για μη έγκυρη ημερομηνία Διαβίβασης Παράλειψης/Απόκλισης στην πραγματικότητα αφορά το μέγεθος των σχολίων γραμμής ...
DionysisP Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10 4 ώρες πριν, Θείος Δίκης said: @DionysisP Συμπληρώνεις σωστά τις εκροές, γιατί επιτρέπεται —χωρίς περιορισμό— η υποβολή εσόδων με τη δήλωση ΦΠΑ που υπερβαίνουν αυτά που έχουν διαβιβαστεί στην πλατφόρμα myDATA. Για το σκέλος των εξόδων· όταν ο εκδότης έχει δηλώσει εξαίρεση άρθρου 39α, ο λήπτης μπορεί να χαρακτηρίσει με ΦΠΑ και έτσι συμπληρώνεται σωστά ο πίνακας εισροών. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω χαρακτηρίσει το ΦΠΑ ώς "Λοιπές πράξεις λήπτη (κωδ.366-Φ2)" με ποσο την καθαρή αξία του κινητού, αλλά στην περιοδικη, ο 366 δεν ενημερώνεται. Υπάρχει κάποιο πεδίο που πρέπει να αναγράψω τον ΦΠΑ του γιατι δεν βλέπω κάποια τέτοια επιλογή στο παραστατικό?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα