Faethon11 Δημοσιεύτηκε March 27, 2024 at 07:13 μμ Δημοσιεύτηκε March 27, 2024 at 07:13 μμ On 23/10/2023 at 1:57 ΜΜ, kaimakcalan said: Ψώνισα μέ Τιμολόγιο από τό Leroy-Merlin στίς 16 Σεπτεμβρίου 2023. Σήμερα είναι 23 Οκτωβρίου 2023, έχουν περάσει 37 μέρες, κι ακόμα νά τό ανεβάσουν στό myData. Εντωμεταξύ τρέχει καί η προθεσμία γιά τό ΦΠΑ τού 3ου τριμήνου, που λήγει στίς 31 Οκτωβρίου. Τούς πήρα τηλέφωνο. Η απάντηση «Τώρα περνάμε τά Τιμολόγια τού 2022. Γιά τά Τιμολόγια τού 2023, έχουμε προθεσμία μέχρι τόν Φεβρουάριο τού 2024». !!! Εγώ έχω τιμολόγιο 1/4/23 και ακόμα δεν το ανέβασαν!!!!!
Overseer Δημοσιεύτηκε March 30, 2024 at 01:38 μμ Δημοσιεύτηκε March 30, 2024 at 01:38 μμ @ioakeim85 Αναγκαστικά θα το απορρίψεις και θα το διαβιβάσεις ως λήπτης λόγω παράλειψης διαβίβασης από εκδότη. Ανάλογη διαδικασία για την περίπτωση λογαριασμού, μαζί με την απαιτούμενη φορολογική αναμόρφωση, περιγράφεται στη δημοσίευση: Έδρα οικία — διαβίβαση εξόδου. 1
btp Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 03:07 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 03:07 μμ Από την Τετάρτη 3/4 μέχρι και σήμερα κάθε προσπάθεια μου για δαβίβαση παραστατικού μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης αποτυγχάνει με το εξής μήνυμα λάθους: "cloudCode_263. Η ημερομηνία Διαβίβασης Παράλειψης/Απόκλισης(invoiceVariationType=1,2,3,4) είναι μη έγκυρη.", Όλα τα παραστατικά αφορούν είδος "2. Τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών" και τύπο "2.1. Τιμολόγιο παροχής" με ημερομηνία έκδοσης 3/4/2024, και ακολουθώ τη ίδια διαδικασία διαβίβασης που χρησιμοποιούσα δίχως πρόβλημα εδώ και πολύ καιρό. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων την Πέμπτη 4/4 ενημερώθηκα ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα από τη μεριά του συστήματος και καταβάλλονται προσπάθειες επίλυσής του. Ωστόσο ακόμα και σήμερα το πρόβλημα παραμένει και δεν μπορώ να διαβιβάσω τίποτα μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης. Έστειλα και σχετικά μηνύματα στο [email protected] όπου πέραν της αυτοματοποιημένης απάντησης καταχώρησης του αιτήματος μου δεν έχει δοθεί καμία περαιτέρω εξήγηση.... Αγχώνομαι διότι πλέον η καταχώριση είναι εκπρόθεσμη και καραδοκούν πρόστιμα.... Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος συνάδελφος ή γνωρίζει κάτι? Ευχαριστώ
Overseer Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 03:48 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 03:48 μμ (edited) @btp Το λάθος δεν προέκυψε από τεχνικό πρόβλημα, αλλά επειδή στην αρχική οθόνη της πλατφόρμας επέλεξες «καταχώρηση παράλειψης/απόκλισης» αντί για «ειδική φόρμα καταχώρησης». Τουλάχιστον, αυτό σημαίνει το μήνυμα. Edited April 5, 2024 at 03:57 μμ by Overseer 1
btp Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 04:08 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 04:08 μμ @Overseer Δεν είναι τόσο απλό. Ενώ επιλέγω "Ειδική φόρμα καταχώρησης" το σύστημα φαίνεται ότι το αντιλαμβάνεται ως προσπάθεια καταχώρησης παράλειψης/απόκλισης!
Overseer Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 04:15 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 04:15 μμ (edited) Σβήσε cookies και cache, και προσπάθησε μετά να τα καταχωρήσεις. Τεχνικό πρόβλημα δεν υπάρχει και αμφιβάλλω αν υπήρχε ούτε χθες. Edited April 5, 2024 at 04:24 μμ by Overseer
btp Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 05:30 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 05:30 μμ Μόλις έκανα δοκιμή με τον browser σε private mode και έχω ακριβώς το ίδιο μήνυμα λάθους! Για σιγουριά δοκίμασα και με 2 διαφορετικούς browser (Chrome και Firefox) @Overseer έχεις διαβιβάσει επιτυχώς παραστατικό μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρισης εχθές ή σήμερα;
marian7 Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 06:55 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 06:55 μμ (edited) 3 ώρες πριν, btp said: Από την Τετάρτη 3/4 μέχρι και σήμερα κάθε προσπάθεια μου για δαβίβαση παραστατικού μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης αποτυγχάνει με το εξής μήνυμα λάθους: "cloudCode_263. Η ημερομηνία Διαβίβασης Παράλειψης/Απόκλισης(invoiceVariationType=1,2,3,4) είναι μη έγκυρη.", Όλα τα παραστατικά αφορούν είδος "2. Τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών" και τύπο "2.1. Τιμολόγιο παροχής" με ημερομηνία έκδοσης 3/4/2024, και ακολουθώ τη ίδια διαδικασία διαβίβασης που χρησιμοποιούσα δίχως πρόβλημα εδώ και πολύ καιρό. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων την Πέμπτη 4/4 ενημερώθηκα ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα από τη μεριά του συστήματος και καταβάλλονται προσπάθειες επίλυσής του. Ωστόσο ακόμα και σήμερα το πρόβλημα παραμένει και δεν μπορώ να διαβιβάσω τίποτα μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης. Έστειλα και σχετικά μηνύματα στο [email protected] όπου πέραν της αυτοματοποιημένης απάντησης καταχώρησης του αιτήματος μου δεν έχει δοθεί καμία περαιτέρω εξήγηση.... Αγχώνομαι διότι πλέον η καταχώριση είναι εκπρόθεσμη και καραδοκούν πρόστιμα.... Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος συνάδελφος ή γνωρίζει κάτι? Ευχαριστώ Από το 2024 τα τιμολόγια παροχής υπηρεσιών εκδίδονται ηλεκτρονικά από την εφαρμογή mydata. Δεν ισχύει η έντυπη μορφή με το μπλοκ που κόβαμε στον πελάτη. Υποθέτω γι' αυτό δεν γίνεται καταχώρηση. Edited April 5, 2024 at 06:58 μμ by marian7
btp Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 07:20 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 07:20 μμ @marian7 η ειδική φόρμα καταχώρισης ισχύει μόνο για διαβίβαση παραστατικών και αφορά επιχειρήσεις που την προηγούμενη χρήση είχαν είτε ακαθάριστα έσοδα έως 30.000€ είτε είχαν εκδώσει λιγότερα από 50 τιμολόγια και τηρούν απλογραφικό λογιστικό σύστημα. Προσωπικά εμπίπτω στα παραπάνω όρια και επομένως έχω δικαίωμα χρήσης. Διαβάζω ότι 3/4 πραγματοποιήθηκε κάποια αναβάθμιση και η οποία εικάζω δημιούργησε το πρόβλημα: https://www.taxheaven.gr/news/66977/mydata-ektos-leitoyrgias-ayrio-730-ews-800-h-eidikh-forma-kataxwrishs-kai-to-synoptiko-biblio Θα ήθελα λοιπόν αν υπάρχει κάποια/ος που χρησιμοποιεί την ειδική φόρμα καταχώρισης και έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα σε διαβίβαση παραστατικού τις τελευταίες ημέρες να το γράψει ώστε να το διασταυρώσουμε! Ευχαριστώ!
NIANDR Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 08:14 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2024 at 08:14 μμ 51 λεπτά πριν, btp said: @marian7 η ειδική φόρμα καταχώρισης ισχύει μόνο για διαβίβαση παραστατικών και αφορά επιχειρήσεις που την προηγούμενη χρήση είχαν είτε ακαθάριστα έσοδα έως 30.000€ είτε είχαν εκδώσει λιγότερα από 50 τιμολόγια και τηρούν απλογραφικό λογιστικό σύστημα. Προσωπικά εμπίπτω στα παραπάνω όρια και επομένως έχω δικαίωμα χρήσης. Διαβάζω ότι 3/4 πραγματοποιήθηκε κάποια αναβάθμιση και η οποία εικάζω δημιούργησε το πρόβλημα: https://www.taxheaven.gr/news/66977/mydata-ektos-leitoyrgias-ayrio-730-ews-800-h-eidikh-forma-kataxwrishs-kai-to-synoptiko-biblio Θα ήθελα λοιπόν αν υπάρχει κάποια/ος που χρησιμοποιεί την ειδική φόρμα καταχώρισης και έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα σε διαβίβαση παραστατικού τις τελευταίες ημέρες να το γράψει ώστε να το διασταυρώσουμε! Ευχαριστώ! Είσαι σίγουρος ότι τα ακαθάριστα είναι μέχρι 30000 ή είναι μέχρι 10000
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα