stsogias Δημοσιεύτηκε April 16, 2021 at 11:23 πμ Δημοσιεύτηκε April 16, 2021 at 11:23 πμ Καλημέρα σε όλους, αν έχω καταλάβει σωστά, προκειμένου να είναι έγκυρη μία μελέτη προσβασιμότητας σε πολυόροφο κτίριο, δεν είναι υποχρεωτική η ύπαρξη ανελκυστήρα, εφόσον η μέγιστη διαφορά στις στάθμες του κτιρίου είναι μικρότερη από 9μ. Αρκεί όμως να υπάρχει αναβατόριο ΑΜΕΑ στο κλιμακοστάσιο. Γνωρίζει κανείς αν είναι υποχρεωτικό (σε βιομηχανικό κτίριο) το αναβατόριο αυτό να είναι τύπου "πλατφόρμας" ή θα μπορούσε να είναι και "καρέκλα"?
Κώστας Κουρούνης Δημοσιεύτηκε April 27, 2021 at 08:28 πμ Δημοσιεύτηκε April 27, 2021 at 08:28 πμ Απ' όσο γνωρίζω, το "σχεδιάζοντας για όλους" προβλέπει και τις δύο περιπτώσεις. Παρόλ' αυτά, στο ανεβατόριο τύπου καρέκλας θα πρέπει να είναι κάποιας συγκεκριμένης πιστοποίησης. Και στις δύο περιπτώσεις θα πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη για ελεύθερο χώρο πριν από το πρώτο σκαλί για την πρόσβαση του αμαξιδίου (1,5μ για την περίπτωση της πλατφόρμας και 0,70μ για την περίπτωση της καρέκλας). Για ευθύγραμμμη σκάλα με υψομετρική διαφορά 3,00μ μια πολύ χοντρική εκτίμηση κόστους είναι 3.000 + ΦΠΑ για καρέκλα και 6.500 +ΦΠΑ για πλατφόρμα. Όπως καταλαβαίνεις, σωστότερη είναι η χρήση της πλατφόρμας αφού η μεταφορά του ατόμου γίνεται μαζί με το αμαξίδιό του ενώ στην περίπτωση της καρέκλας θα πρέπει κάποιος άλλος να του μεταφέρει το αμαξίδιο στον όροφο. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα σου πρότεινα να μιλήσεις απευθείας με κάποιον προμηθευτή ανεβατορίων.
stsogias Δημοσιεύτηκε April 28, 2021 at 07:24 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 28, 2021 at 07:24 πμ Έχω μιλήσει ήδη με κάποια σχετική εταιρία και μου είπε πάνω-κάτω τα ίδια. Σ' ευχαριστώ ούτως ή άλλως.
sopver Δημοσιεύτηκε November 25, 2022 at 05:20 μμ Δημοσιεύτηκε November 25, 2022 at 05:20 μμ Καλησπέρα, μήπως έχετε κάποιο πρότυπο για τη σύνταξη Μελέτης Προσβασιμότητας (από ΤΕΕ...) ή κάποιο πρόγραμμα με βιβλιοθήκη blocks για τα σχέδια; Οι προδιαγραφές λαμβάνονται από το "Σχεδιάζοντας για Όλους" - Ν.4495/17 Άρθρο 27 - ΦΕΚ-5045/Β/01.11.2021; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
sopver Δημοσιεύτηκε November 25, 2022 at 06:17 μμ Δημοσιεύτηκε November 25, 2022 at 06:17 μμ Θα ήθελα μία διευκρίνιση, για την πρόσβαση στην κεντρική είσοδο του κτιρίου δίνονται προδιαγραφές σύνδεσης οδοστρώματος-πεζοδρομίου (αστικής οδού). Σε τριώροφο κτίριο Γραφείων Βιομηχανικής μονάδος ακολουθούμε τις ίδιες προδιαγραφές και συντάσσουμε αντίστοιχη μελέτη; Έχει ασχοληθεί κανείς;
tetris Δημοσιεύτηκε November 26, 2022 at 08:03 πμ Δημοσιεύτηκε November 26, 2022 at 08:03 πμ Μην ψάχνεις έτοιμες λύσεις Οι απαντήσεις στις απορίες σου, υπάρχουν στο "Σχεδιάζοντας για όλους" κλπ οδηγίες Τα οποία ισχύουν και για κτίρια γραφείων 1
sopver Δημοσιεύτηκε November 27, 2022 at 10:55 πμ Δημοσιεύτηκε November 27, 2022 at 10:55 πμ Καλημέρα, δεν ψάχνω για έτοιμη λύση σε μελέτη, στο σχεδιαστικό κομμάτι αναφέρομαι (blocks με σήματα). Ευχαριστώ πάντως για την επιβεβαίωση, καλή συνέχεια.
tromoskaifobos Δημοσιεύτηκε December 22, 2022 at 10:04 μμ Δημοσιεύτηκε December 22, 2022 at 10:04 μμ Καλησπέρα, Γνωρίζει κάποιος αν μετά τη δημοσίευση του ΦΕΚ 5045Β_2021 με τις Τεχνικές Προδιαγραφές Μελέτης Προσβασιμότητας, για νέα κτίρια µε χρήση κατοικίας και παραπάνω από µια οριζόντιες ιδιοκτησίες, που δεν έχουν από τον Κτιριοδοµικό Κανονισµό (άρθρο 29 – Αποφ. 3046/89 ΦΕΚ 59∆΄/89) υποχρέωση ανελκυστήρα (ύψος στάθμης πρόσβασης ορόφου <9μ), πλέον αυτός επιβάλλεται; Ή συνεχίζει να ισχύουν οι οδηγίες τις εγκυκλίου ΑΜΕΑ όπου η "...κατακόρυφη προσπέλαση ΑµεΑ/ εµποδιζόµενων ατόµων, µε στοιχεία κατάλληλων προδιαγραφών, όπως ράµπες, αναβατόρια, ανελκυστήρες, κλπ, σε όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους των κτιρίων κατοικίας." και μπορούν να χρησιμοποιούνται αναβατόρια; Ευχαριστώ,
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα