dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2016 (edited) οι χαρτες ΓΥΣ αποτυπωνουν εγκεκριμενους/αναγνωρισμενους αγροτικους δρομους ? δξ τι ακριβως ψαχνεις αλλά, η διατυπωση του Δ270, μετα την τροποποιηση της με τον 3212/03 εχει ως εξης 1. Η περίπτωση α' της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του από 24/31.5.1985 Π .Δ/τος (ΦΕΚ 270 Δ') αντικαθίσταται ως εξής: «α) Ελάχιστο εμβαδόν γηπέδου 4.000 τετραγωνικά μέτρα και πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο εικοσιπέντε (25) μέτρα. Η ρύθμιση του προηγούμενου εδαφίου που αφορά στο ελάχιστο πρόσωπο δεν ισχύει για την ανέγερση κτιρίων των άρθρων 2 και 3, εφόσον εξυπηρετούνται από αγροτικούς ή δασικούς δρόμους, καθώς και ορειβατικών καταφυγίων, η ανέγερση των οποίων επιτρέπεται και σε γήπεδα που εξυπηρετούνται αποκλειστικά από μονοπάτια.» Επομενως, ενα ερωτημα που πιθανον να εκανες ειναι αν προκειται για "δρομους διανομης του υπουργειου" κατα τα λοιπα, για χαρτες ΓΥΣ, όπως τα προείπεν ο συνονοματος με τις καλησπερες μου εδιτ και συμπληρωνω Εγγρ-1256/1-3-05 ................................................. Κοινόχρηστοι δρόμοι για την εφαρμογή της διάταξης του Αρθ-1 παρ.1α του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85), όπως ισχύει μετά την τροποποίηση του από το Αρθ-10 παρ.1 του Ν-3212/03, είναι οι δρόμοι που έχουν διαμορφωθεί ως κοινόχρηστοι με τη βούληση της πολιτείας ή έχουν καταστεί κοινόχρηστοι και δεν εμπίπτουν στους δρόμους της πιο πάνω παρ.1 της παρούσης , όπως: α) αγροτικοί δρόμοι που αποδεικνύεται βάσει συμβολαίων ή άλλων στοιχείων ότι προϋφίστανται της 16-4-24, ημερομηνίας ισχύος του Αρθ-20 του ΝΔ/17-7-23, β) δρόμοι που προβλέπονται από αναδασμό του Υπουργείου Γεωργίας, γ) η καθορισμένη ζώνη παραλίας, που εξυπηρετεί τις ανάγκες της κυκλοφορίας, εφόσον έχει τεθεί σε κοινή χρήση και είναι διαμορφωμένη οδός, δ) δρόμοι που έχουν κατασκευαστεί από τεχνικές υπηρεσίες του Δημοσίου και επιτρέπουν την πρόσβαση σε ακτές, αρχαιολογικούς χώρους, εθνικούς δρυμούς, χιονοδρομικά κέντρα ή σε σημαντικά δημόσια έργα (όπως φράγματα, στρατιωτικές εγκαταστάσεις, νοσοκομεία κλπ). Οι δρόμοι της περίπτωσης αυτής μπορεί να διαπιστώνονται με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας (κατ' ανάλογη εφαρμογή της διαπιστωτικής απόφασης Νομάρχη της παρ.2β προσθετω και αυτο απο το αρθρο 28 παρ. 19 του ν 4280/2014 19. Τροποποιείται η παρ. 15 του άρθρου 20 του ν. 3937/2011 (Α` 60) ως εξής: «15. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, καθορίζεται η έννοια του «κοινόχρηστου δρόμου» του προεδρικού διατάγματος της 24-31.5.1985.» Edited Απρίλιος 19 , 2016 by dimitris GM
KOKARADI Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2016 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19 , 2016 σας ευχαριστω ολους για την γνωμη σας
savvas.p Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2017 Συνάδελφοι καλησπέρα και καλή χρονιά, Έχω συντάξει τοπογραφικό διάγραμμα για γήπεδο εκτός σχεδίου με ενιαία επιφάνεια 30 στρέμματα. Στην δήλωση του 651 γράφω πως: "είναι άρτιο κατά παρέκκλιση & οικοδομήσιμο, μόνο κατόπιν χάραξης αιγιαλού και παραλίας & λοιπών εγκρίσεων (Αρχαιολογία, Δασαρχείο κ.α.)." Η πλησιέστερη κορυφή του γηπέδου απέχει 75μ. από την θάλασσα. Το κατά παρέκκλιση στην αρτιότητα μπήκε γιατί έχω πρόσωπο σε τσιμεντόδρομο ο οποίος μνημονεύεται στο συμβόλαιο μου (1971) ως δρόμος, χωρίς περαιτέρω χαρακτηρισμούς. Εφόσον το γήπεδο έχει μεγάλη επιφάνεια και προϋφίσταται (βάσει του συμβολαίου) του 1985, είμαι εντός παρέκκλισης. Η συμβολαιογράφος που έχει αναλάβει την μεταβίβαση και την μεταγραφή επιμένει να αλλάξω τον χαρακτηρισμό μου από τσιμεντόδρομο σε αγροτική οδό, επικαλούμενη έναν νόμο 920/1977 (δεν βρήκα κάτι σχετικό) καθώς και τις διατάξεις του νόμου του Τρίτση (που δεν θεωρώ ότι έχουν εφαρμογή στην περίπτωση μου). Τόνισα αρκετές φορές πως δεν είναι στην αρμοδιότητά μου να χαρακτηρίσω δρόμο αγροτικό ή μη κ.ο.κ. και υπό αυτό το πνεύμα, έστειλα αίτηση μαζί με τοπογραφικό στην Τεχνική Υπηρεσία του δήμου καθώς και στην ΥΔΟΜ. Θα ήθελα τις απόψεις σας και τις γνώμες σας επί του θέματος, σε περίπτωση που θεωρείτε πως μου έχει ξεφύγει κάτι. Ευχαριστώ
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 11 , 2017 (edited) γνωμη μου ειναι να "κρατησεις" τον χαρακτηρισμο που εχει ο τιτλος κτησης [μπορεις να βαλεις σαν διευκρινηση οτι ειναι τσιμεντοστρωμενος ή ασφαλτοστρωμενος , αλλα δεν ειναι υποχρεωτικο...] υγ δεν βλεπω τι ψαχνει στον 720 ή στον 1337 εσυ εχεις τιτλο με οριο "δρομο" και χτιζεις ως τυφλο, χωρις να "εκμεταλλευεσαι" το "προσωπο επι δρομου" . και αν ακομα ηθελε θεωρηθει "ιδιωτικη κατατμηση" , ο 720 εχει σχεση με το νδ 690/48 και ο 1337 αναφερει οτι οι δρομοι αυτοι περιερχονται στο Δημοσιο με την ενταξη στο σχεδιο. Edited Ιανουάριος 11 , 2017 by dimitris GM
tetris Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 12 , 2017 Κακώς άφησες τη συμβ/φο να σε "ψαρώσει". Ας σου εξηγήσει πρώτα τι ζητάει ο 720 (920/77 δεν υπάρχει), και μετά βλέπεις...
savvas.p Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2017 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2017 Με τα πολλά, εμμέσως πλην σαφώς έμαθα πως η συμβολαιογράφος έριξε άδεια για να πιάσει γεμάτα και ήθελε με αυτόν τον τρόπο να μειώσει τον φόρο μεταβίβασης. Χωρίς δηλαδή να περιμένει την επίσημη απάντηση της Τεχνικής Υπηρεσίας. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Για την ιστορία, αναφερόταν στο άρθρο 6 παράγραφο 2 του 720/77, το οποίο, όπως μου διαπίστωσε o dimitris GM με το άρθρο 43 του 13337/83 καταργείται.
nanomix Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2017 Αντιγράφω ότι ακριβώς διαβάζω: Εγκύκλιος Β-Μ2/5563/Β6/25.9.84 του ΥΠΕΧΩΔΕ παρ.2 Οι αγροτικοί δρόμοι όμως δεν είναι κοινόχρηστα πράγματα αλλά δημιουργήθηκαν με συνεισφορά των ιδιοκτητών των όμορων ακινήτων για την εξυπηρέτηση τους και η κυριότης παραμένει σε αυτούς . Εφ΄όσον λοιπόν η κυριότητα επί των αγροτικών οδών διατηρείται υπέρ εκείνων οι οποίοι συνεισέφεραν για την δημιουργία τους και αποβλέπει στην εξυπηρέτηση των ιδίων συνεπάγεται ότι οι ίδιοι μπορουν να αποφασίσουν χωρίς δυνατότητα αντιδράσεως από την πολιτεία ή οποιοδήποτε τρίτο για την κατάργησή τους. Καλημέρα doo! Όσο κι αν έψαξα αυτή την εγκύκλιο δεν μπορώ να τη βρω πουθενά... αν μπορείτε να με βοηθήσετε να τη βρω με βοηθάτε πολύ! Ευχαριστώ!
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2017 (edited) εμεις...θα το "ψαξουμε" εσυ....τι ακριβως προβλημα εχεις??? [βεβαια ειναι προφανες οτι αυτος ο "δρομος" που περναει μεσα απο τη ν ιδοκτησια του του ανηκει κατα κυριοτητα, πλην ομως, υπαρχει μια δουλεια διελευσης...που αν ειναι για πανω απο 20 χρονια, αποκτηθηκε και δια χρησικτησιας.. και εχει ο "απο πανω" παντοτε δικαιωμα να ζητησει δουλεια διελευσης Edited Μάρτιος 20 , 2017 by dimitris GM
dimitris GM Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2017 (edited) αναλυση εδω απο τον Paz http://www.michanikos.gr/topic/6147-Συνένωση-εκτός-σχεδίου/?p=75657 Edited Μάρτιος 20 , 2017 by dimitris GM
nanomix Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2017 Δημοσιεύτηκε Μάιος 26 , 2017 Αντιγράφω ότι ακριβώς διαβάζω: Εγκύκλιος Β-Μ2/5563/Β6/25.9.84 του ΥΠΕΧΩΔΕ παρ.2 Οι αγροτικοί δρόμοι όμως δεν είναι κοινόχρηστα πράγματα αλλά δημιουργήθηκαν με συνεισφορά των ιδιοκτητών των όμορων ακινήτων για την εξυπηρέτηση τους και η κυριότης παραμένει σε αυτούς . Εφ΄όσον λοιπόν η κυριότητα επί των αγροτικών οδών διατηρείται υπέρ εκείνων οι οποίοι συνεισέφεραν για την δημιουργία τους και αποβλέπει στην εξυπηρέτηση των ιδίων συνεπάγεται ότι οι ίδιοι μπορουν να αποφασίσουν χωρίς δυνατότητα αντιδράσεως από την πολιτεία ή οποιοδήποτε τρίτο για την κατάργησή τους. Δεν αναφέρεται βέβαια στους προϋφιστάμενους του 1923 Και παρακάτω ο συγγραφέας σχολιάζει: Επειδή συνήθως δεν τηρείται διαδικασία απαλλοτρίωσης ούτε υπάρχει μονομερής συμβολαιογραφική δήλωση παραίτησης δικαιωμάτων κυριότητας που να έχει μεταγραφεί, η κυριότητα των εδαφικών λωρίδων που σχηματοποιούνται σε δρόμο εξακολουθεί να ανήκει στους αρχικούς ιδιοκτήτες των εκτάσεων μέσα από τις οποίες διέρχονται και σε βάρος των οποίων σχηματίστηκαν. Αυτήν την εγκύκλιο δεν μπορώ να την βρω πουθενά. Επειδή την επικαλέστηκα κατα την σύνταξη δημοσίου εγγράφου (...) παρακαλώ όποιος την έχει να μου την στείλει. Στον doo έχω στείλει παλιότερα μνμ δεν απάντησε ποτέ...ευχαριστώ.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα