Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μελέτη θερμομόνωσης θέρμανσης γυμναστηρίου


ssamart

Recommended Posts

Συνάδερφοι καλησπέρα,

 

είμαι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και προ 2 ημερών ανέλαβα την μελέτη για τα μηχανολογικά ενός γυμναστηριού. Η μελέτη προορίζεται για την λήψη άδειας από την πολεοδομία και θα περιλαμβάνει:

1. Ύδρευση - Αποχέτευση

2. Ηλεκτρολογικά (Ισχυρά- Ασθενή)

3. Θέρμανση - Θεμομόνωση

4. Πυρασφράλεια (Ενεργητική - Παθητική)

 

Το γυμναστήριο είναι δύο επιπέδων (Ισόγειο - Υπόγειο), έχει συνολικό εμβαδόν περίπου 530 τ.μ., ενώ πλην των άλλων χώρων στο υπόγειο θα υπάρχει και σάουνα-χαμάμ.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω, αν έχει αναλάβει κάποιος συνάδερφος κάτι αντίστοιχο και αν υπάρχουν σχετικές με το θέμα πληροφορίες (κάποια sites, κάποια πρότυπη μελέτη κτλ).

Το τμήμα το οποίο με προβληματίζει περισσότερο είναι εκείνο της Θέρμανσης - Θερμομόνωσης...

Οποιαδήποτε βοήθεια θα είναι χρήσιμη.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

ssamart, όσο πιο συγκεκριμένη είναι η ερώτηση, τόσο αυξάνουν οι πιθανότητες να πάρεις βοήθεια.

 

Το να πάρεις μία πρότυπη μελέτη και να την κόψεις-ράψεις στα μέτρα του έργου σου μπορεί να φαίνεται σαν μία πιθανή λύση. Δεν θα την συνιστούσα διότι η επιτυχία ή η αποτυχία ενός συστήματος θέρμανσης κρύβεται (όπως συνήθως για σχεδόν όλα τα τεχνικά έργα) τόσο στις αρχικές επιλογές σχεδιασμού όσο και στην τελική εφαρμογή.

Αν αντιγράψεις μία πρότυπη μελέτη, δεν θα καταφέρεις ούτε να κάνεις τις σωστές αρχικές επιλογές σχεδιασμού, ούτε θα μπορείς να κάνεις την τελική εφαρμογή που χρειάζεται το συγκεκριμένο έργο σου.

 

Ωστόσο καλά κάνεις και ρωτάς. Η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να σου πώ είναι, δούλεψε την δουλειά με έναν άλλο έμπειρο συνάδελφο, αξιοποιώντας αφενός μεν τον χρόνο σου ως χρόνο εκπαίδευσης, και αφετέρου την εμπειρία του για να μειώσεις τον χρόνο εκπαίδευσής σου. Δεν είναι καθόλου εύκολο να πραγματοποιηθεί τέτοιου είδους εκπαίδευση μέσω του φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

@CostasV