Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η νέα έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας, επισημαίνει πως οι επιπτώσεις στο περιβάλλον από τις ανθρώπινες δραστηριότητες θα αναιρεθούν μόνο με ραγδαία αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μάλιστα για πολλά χρόνια.

Για να ακυρωθεί η επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την ανθρώπινη δραστηριότητα, οι πωλήσεις καινούργιων ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να είναι 60% του συνόλου έως το 2030.

Ακόμα κι αν επιτευχθεί ένα τέτοιο ποσοστό, ο αντικειμενικός σκοπός για τον «καθαρισμό» του περιβάλλοντος από τις επιπτώσεις των ανθρώπινων δραστηριοτήτων θα επέλθει ως αποτέλεσμα το 2050. Αυτό είναι το συμπέρασμα της νέας έκθεσης που δημοσίευσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA), κάνοντας την προβολή στο χρόνο της ανάπτυξης των δικτύων για την υποστήριξη των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων σε συνάρτηση με τη διαθεσιμότητά τους στις αγορές και τις παγκόσμιες πωλήσεις τους. Επισημαίνεται από την έκθεση πως οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα, προφανώς και δεν θα εξαλειφθούν τελείως μια και θα εκπέμπονται από άλλες δραστηριότητες αλλά με κάποια άλλα μέτρα σε άλλους τομείς, θα μπορούσαν να ακυρωθούν κι εκείνες.

210528194300_EV-60pc-for-co2-cancel-1.jp

Βάσει της έκθεσης, αν επιτευχθεί ο στόχος του 60% έως το 2030, να είναι δηλαδή ηλεκτρικά τα καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται σε ποσοστό 60%, τότε η διαδρομή μέχρι το 2050 που προβλέπεται πως θα είναι όλα ηλεκτρικά θα μας φέρει μπροστά στο καλύτερο σενάριο αναφορικά με την κατάσταση του περιβάλλοντος. Η έκθεση προβλέπει επίσης μια σημαντική αύξηση της παραγωγικής ικανότητας σε ότι αφορά στις απαιτούμενες μπαταρίες για όλα αυτά τα οχήματα. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως σύμφωνα με την έκθεση, η παγκόσμια ικανότητα παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου το 2020 ήταν περίπου 300 GWh ετησίως, ενώ η πραγματική παραγωγή ήταν 160 GWh. Η αντίστοιχη αύξηση της παραγωγής αυτής, αναμένεται να φτάσει από 1,6 έως 3,2 teraWh την ίδια περίοδο. Όπως και να έχει, ένα τέτοιο σενάριο πάντως, για να υιοθετηθεί από τα κράτη και να τεθούν οι παραπάνω στόχοι, απαιτούνται μεγάλες επενδύσεις και πολύ υψηλά κονδύλια για την ενσωμάτωση της ηλεκτροκίνησης σε μεγάλη κλίμακα παγκοσμίως- κάτι που δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για αισιοδοξία.

210528194303_EV-60pc-for-co2-cancel-2.jp


View full είδηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.