Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 323
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Χρησιμότατο αυτό το θέμα. Ολοι έχουμε κάποιες κακές εμπειρίες από κάποια δημόσια υπηρεσία, και αν ο καθένας μας γράψει έστω από μία μόνο, τότε ... θα χρειαστεί να γίνουν κατηγορίες μέσα στο θέμα για εύκολη ταξινόμηση ...

 

Να προτείνω κάτι: Συνήθως μετά από αυτή την κακιά εμπειρία, λέμε μέσα μας: Αν το ήξερα αυτό από πριν, δεν θα την πατούσα όπως την πάτησα...

 

Οπότε προτείνω να γράφουμε , προς το τέλος του κάθε μηνύματος όπου περιγράφουμε την δυσάρεστη εμπειρία μας, με τηλεγραφικό/χιουμοριστικό αλλά κυρίως πρακτικό τρόπο, το τι θα έπρεπε να κάνουμε (εμείς οι ίδιοι που την πατήσαμε) για να μην πάθουμε αυτά που πάθαμε.

 

Π. χ. ο avgoust θα μπορούσε να γράψει:

Την άλλη φορά θα ρωτήσω τον υπάλληλο : Μπορώ να σας προσφέρω κάτι ; :smile:

 

Ή ο Γιάννης στο μήνυμα #2

Παρακαλώ να αναφέρετε την επιθυμητή ακρίβεια μέτρησης (διότι "ακριβώς" ούτε και ο Θεός δεν ξέρει )

Δημοσιεύτηκε
Την άλλη φορά θα ρωτήσω τον υπάλληλο : Μπορώ να σας προσφέρω κάτι ; :smile:

 

Xα, χα, χα , τι να 'γραφα βρε CostasV , να σας προσφέρω λίγο αγνό παρθένο ελαιόλαδο ? :)

Δημοσιεύτηκε

Αρη είναι σαν τα δελτία ειδήσεων , μόνο τα άσχημα παρουσιάζονται.

 

Σοβαρά μιλώντας τώρα υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι οι οποίοι είναι ά-ψ-ο-γ-ο-ι και στη δουλειά τους και σαν άνθρωποι και δυό φορές μπράβο τους που το καταφέρνουν μέσα σε αυτό το περίεργο κλίμα του Δημοσίου.

Δημοσιεύτηκε

Οφείλω να παρατηρήσω ότι το γεγονός των απαράδεκτων συμπεριφορών δεν είναι πάντα ο κανόνας για τους δημοσίους υπαλλήλους και όταν υπάρχει έγκειται κυρίως στο γεγονός ότι οι Δημόσιες Υπηρεσίες προσφέρουν υπηρεσίες εξυπηρέτησης. Οι απαράδεκτες συμπεριφορές, όπου υπάρχει εξυπηρέτηση δεν είναι πάντως προνόμιο μόνο του δημόσιου τομέα αλλά και του ιδιωτικού. Ο ιδιωτικός τομέας είναι "ευγενικός" επειδή κονομάει και σε βλέπει σαν "εισερχόμενο κέρδος". Όπου ο ιδιωτικός τομέας έχει να κάνει με παροχή μη κερδοφόρων υπηρεσιών είναι τα ίδια και πολλές φορές πολύ χειρότερος. π.χ. ασφαλιστικές εταιρείες όταν διεκδικείς χρήματα, εισπρακτικές ιδιωτικές εταιρείες κλπ, τμήματα τεχνικής υποστήριξης κοκ. Για πάρτε τηλ. την τεχνική υποστήριξη ενός internet provider να δείτε τι "ωραία εξυπηρέτηση" έχει. 50 λεπτά αναμονή στη γραμμή και στο τέλος βγαίνει κάποιος που απαντά μονολεκτικά "ναι" "όχι" και στο τέλος "δεν ξέρω".

Δημοσιεύτηκε

Επίσης θα μπορούσαμε να ψηφίσουμε τις 10 χειρότερες πολεοδομίες.

Δημοσιεύτηκε

Εάν ένας τοπογράφος κάνει ένα τοπογραφικό, δεν χρειάζεται κανέναν να του πει μπράβο, το έκανες σωστά, είσαι άψογος. Εννοείται πως θα γινόταν σωστά..

Έτσι και οι δημόσιοι υπάλληλοι που κάνουν σωστά την δουλειά τους δεν χρειάζονται επευφημίες και αναγνώριση γιατί απλά αυτή είναι η δουλειά τους και έτσι πρέπει να την κάνουν.

Αλλά οι άλλοι οι «σκληροί», οι άξεστοι, αυτοί που θέλουν ανταλλάγματα, οι άσχετοι, κ.α. αυτοί θέλουν γιουχάρισμα.

Πάντως στον ιδιωτικό τομέα εάν κάποιος σου την σπάσει μπορείς κάλλιστα να τον αντικαταστήσεις, ενω τον υπάλληλο θα τον λουστείς μεχρι τέλους και ενδεχομένος ξανά και ξανά.

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι παρακαλώ να συγκεντρωθούμε λίγο γιατί το θέμα μου θυμίζει δημοσιογραφικό πάνελ...

 

"βεβαίως και η δικαιοσύνη είναι ανξάρτητη και κάνει καλά τη δουλειά της" ή "φυσικά και ο συγκεκριμένος Δημόσιος υπάλληλος που έκανε την Τάδε παρανομία αποτελεί εξαίρεση..."

 

Σε λίγο θα πιστέψω πως ζω και σε δημοκρατία!!!

Δημοσιεύτηκε

Ο Οδηγός καλής συμπεριφοράς πάντως μάλλον βγήκε για την Σουηδία όχι για την Ελλάδα. Ακόμα και 'κει δεν νομίζω να τηρούνται όλα αυτά...

Παιδιά οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι καθρέφτης της κοινωνίας. Υπάρχουν "καλοί" και "κακοί" όπως υπάρχουν "καλοί" και "κακοί" άνθρωποι. Το θέμα δημιουργείται επειδή οι Δ.Υ. έρχονται σε καθημερινή επικοινωνία με (πολλούς) πολίτες.

  • Downvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.