Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τραγελαφικά σε Δημόσιες Υπηρεσίες και απαράδεκτες συμπεριφορές


giannist

Recommended Posts

Τώρα που τα θυμάμαι:

Μεγάλο μπράβο και στο διοικητικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης. Εκεί όπου υπάρχουν πραγματικά δύσκολα συνθήκες, το χαμόγελο και η ευγενική συμπεριφορά απέναντι σε γονείς και παιδιά είναι αξιέπαινη!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 323
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δήμος Θεσσαλονίκης-Δημοτολόγια.

Μεγάλα ρεμάλια.

Πάω για πιστοποιητικό γέννησης του γιου (Μία Α4).

-Γεια σας, πιστοποιητικό γέννησης του γιου μου, τους δίνω ταυτότητα. Παρακαλώ, το θέλω εις διπλούν (2 Α4).

-Ξινίζει. Θα σου δώσω ενα (ενικός, μάλλον πήγαμε φαντάροι μαζί και δεν το θυμάμαι) και θα πας στο ΚΕΠ να κάνεις αντίγραφα.

-Δεν καταλάβατε λέω. Θέλω ΔΥΟ αντίγραφα πρωτότυπα αφενός γιατί είναι για χρήση εξωτερικού που ρητά απαγορεύονται τα ακριβή αντίγραφα και αφετέρου γιατί δεν έχω καμία διάθεση να περπατήσω ένα χιλιόμετρο για μία Α4.

-....................................Μου τα δίνει με μία έκφραση αηδίας.

 

Κτήνη.

Edited by banskoboy
Link to comment
Share on other sites

Γυναίκα ήταν!

Την ίδια μέρα ακριβώς ίδιο σκηνικό στο ΤΣΜΕΔΕ. Θέλω δύο βεβαιώσεις. Θα σου δώσω μία. Οχι δύο θέλω.Πάνε ΚΕΠ κτλ κτλ....Και απο μέσα μου να σκέφτομαι το 3 τοις εκατό επι των μελετών που πληρώνω 10+ χρόνια τώρα και να φουντώνω....

 

Το αστείο είναι ότι σε ιδιωτική τράπεζα που είχα λογαριασμό μισθοδοσίας πριν 4 χρόνια και τώρα δεν έχω τίποτα απολύτως μου έδωσαν ότι βεβαίωση ζήτησα αμέσως και σε όσα αντίγραφα ήθελα και στα αγγλικά για να μη μεταφράζω.....\

 

Κτήνη σου λέω....ΔΥ forever...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Οι απαράδεκτες συμπεριφορές υπαλλήλων υπάρχουν παντού με λίγες φωτεινές εξαιρέσεις. Πήγα στην ΥΔΟΜ του δήμου Αθηναίων για να εκδόσω μία άδεια. Εκεί είναι η μοναδική πολεοδομία η οποία κάνει έλεγχο στατικών και μηχανολογικών παρόλο που παίρνουν τη βεβαίωση ότι ο ιδιώτης μηχανικός έχει την ευθύνη των μελετών!!! Στα στατικά μου έκανε εξονυχιστικό έλεγχο με προφανή σκοπό να με πηγαινοφέρει καμιά δεκαριά φορές και να με κόβει συνέχεια ώσπου να βαρεθώ και να σταματήσω να πηγαίνω. Τότε πήγα στην προϊσταμένη και της ανέφερα το συμβάν. Η προϊσταμένη ήταν πολύ εξυπηρετική και τιμάει τη θέση της. Φώναξε τη στατικό και την επέπληξε, αλλά αυτή αντί να παραδεχτεί το σφάλμα της φώναζε κιόλας. Πήγα την επόμενη μέρα με κάποιες διορθώσεις και με τα χίλια ζόρια με πέρασε, πράγμα που αποκλείεται να είχε συμβεί αν δεν είχα πάει στην προϊσταμένη. Το ωραίο της υπόθεσης; Επειδή ο μηχανολόγος που πήγα μετά μου είπε πάνω στις κατόψεις των αρχιτεκτονικών να βάλω τις μονώσεις και τα κλιματιστικά, ήρθε αυτή στο διάδρομο και μου είπε να ξαναπεράσω στατικά!!! Προφανώς το έκανε για να με εκδικηθεί και να φοβηθώ, αλλά αφού είδε ότι δεν πτοήθηκα μαζεύτηκε. Τελικά πήρα την άδεια χωρίς να ξαναπεράσω από αυτήν. Ρώτησα άλλους μηχανικούς σχετικά με τη συμπεριφορά της και όλοι μου είπαν ότι είναι απαράδεκτη. Πρέπει να φωνάξουν μερικοί μηχανικοί για να σταματήσει να συμπεριφέρεται έτσι και να κάνει ελέγχους που δεν πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί είναι η μοναδική πολεοδομία η οποία κάνει έλεγχο στατικών και μηχανολογικών παρόλο που παίρνουν τη βεβαίωση ότι ο ιδιώτης μηχανικός έχει την ευθύνη των μελετών!!!

Όρκο μην πάρεις...

Έλα προς Δυτική Θεσσαλονίκη...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή σας δίνουν φύλλο ελεγχου;

Και ενώ έχει περάσει ο έλεγχος αρχιτεκτονικών από το συστημα;

Και οι ημερομηνίες τρέχουν;

Και δεν κάνατε καμία αναφορά;

 

υγ. Το είδα πριν φύγω, αύριο λέμε..

Link to comment
Share on other sites

Σε όσες άλλες πολεοδομίες έχω πάει δεν το κάνουν πουθενά. Όσο για τη Δυτική Θεσσαλονίκη δεν έχω σχέσεις, μου πέφτει πολύ μακριά αλλά το πιστεύω απόλυτα. Πιστεύω ότι έγινε ένα βήμα που πήγα στην προϊσταμένη. Το κακό όμως είναι ότι σχεδόν όλοι οι μηχανικοί δεν αντιδρούν και κάθονται και υπομένουν. Από έναν μόνο άνθρωπο δυστυχώς δε γίνεται τίποτα. Μπορούμε βέβαια (το γράφω για όσους δεν το ξέρουν) να κάνουμε καταγγελία στο ΚΕΠ. Υπάρχει το ΦΕΚ 1048Β/2007 που αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα περί μη εξυπηρέτησης υπαλλήλου.

Link to comment
Share on other sites

Αμα γίνουν κάποιες αναφορές από συναδέλφους να δεις πώς αλλάζουν συμπεριφορά...Δεν είναι πλέον όπως κάποτε..Αναφορά κύριοι. Με τις φωνές ο καθένας ξεχωριστά δεν γίνεται τίποτα...Ασε που μπορεί και να γουστάρει η τύπισα

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.