Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
11 ώρες πριν, Pavlos33 said:

Oυσιαστικά τα όρια χρήσης της θέσης στην πυλωτή ελέγχεις για περίπτωση διαφορετικής χωροθέτησης ή ενδεχόμενου κλεισίματός της. Το ύψος όχι.

Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση!

Υπάρχει κάποια οδηγία για το τι ελέγχεται στα παρακολουθήματα, γιατί δεν έχω καταφέρει να το βρω στη Νομοθεσία. Η πυλωτή στην οποία υπάρχει το παρακολούθημα του διαμερίσματος που κάνω τον έλεγχο νομιμότητας έχει υπέρβαση σε ύψος. Αυτό πώς θα καταγραφεί?

Δημοσιεύτηκε
17 λεπτά πριν, JOANN said:

Υπάρχει κάποια οδηγία για το τι ελέγχεται στα παρακολουθήματα, γιατί δεν έχω καταφέρει να το βρω στη Νομοθεσία.....

Όχι δεν υπάρχει τέτοιου είδους "νομοθεσία" για τέτοιου είδους λεπτομέρειες.... Υπάρχει μόνο η λογική και η "μετάφραση" της συνολικής τοποθέτησης του νομοθέτη!

19 λεπτά πριν, JOANN said:

Η πυλωτή στην οποία υπάρχει το παρακολούθημα του διαμερίσματος που κάνω τον έλεγχο νομιμότητας έχει υπέρβαση σε ύψος. Αυτό πώς θα καταγραφεί?

Αφού ασχολείσαι μόνο με το "παρακολούθημα" της ΟΙ, αυτό δεν σε απασχολεί! Αποτελεί αυθαιρεσία στους κοινόχρηστους χώρους του ακινήτου, αφορά σε όλους τους συνιδιοκτήτες και ρυθμίζεται με άλλη δήλωση που θα αφορά σε όλες τις αυθαιρεσίες όλων των επιμέρους κοινόχρηστων χώρων του εν λόγω ακινήτου.

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Και εγώ το ίδιο σκέφτηκα αλλά μετά γύρισε ο διαβολάκος από τις διακοπές και με είπε...

"Καλά όταν πήγες να δεις την Θ.Σ. γιατί πήγες? Να δεις αν ήταν εκεί? Και που θα πήγαινε? Να δεις αν είχε γίνει κανένα δωμάτιο? Και τι μόνο αυτό σε νοιάζει? Δ/Κ ? Το ότι ψίλωσε δεν σε νοιάζει?  Επειδή δεν μετρά στον όγκο? "

Ακόμα μιλάει αλλά τον έχω βάλει στο mute.....

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Πες στον διαβολάκο ότι, στις ανοιχτές θέσεις στάθμευσης, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται, ανεξαρτήτως του αν ειναι στεγασμένες ή όχι, δεν μας ενδιαφέρει το "ύψος", δηλαδή, ο "όγκος" τους!!! Αν μας ενδιέφερε θα προσδιορίζονταν και με αυτό το δεδομένο!

Πες λοιπόν στο διαβολάκι να κάτσει ήσυχα γιατί θα στείλω τον Άγιο Γεώργιο να του δείξει....

Την καλησπέρα μου φίλε! 

Υ.Γ. Θα μας ενδιέφερε αν ήταν κλειστή!

 

 

Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
Δημοσιεύτηκε

το σκέφτομαι πως μάλλον καλά τα λέτε όταν η θέση παρακολούθημα Ο.Ι. δεν αναφέρεται στην σύσταση σαν ιδιοκτησία με κάποιο εμβαδόν και κάποιον όγκο, αν αναφέρεται ο όγκος σημαίνει πως έχει και κάποιο συγκεκριμμένο ύψος, κάποιες φορές όμως, νομίζω το είχα συναντήσει παλιότερα σε κάποιες πολυκατοικίες, βλέπουμε στις θέσεις στάθμευσης στην pilotis να εικονίζονται στην κάτοψη με κάποιο ορθογώνιο παραλληλόγραμμο, σε άδεια του 2003 το έχω συναντήσει σίγουρα να φαίνονται στην pilotis, σε άδεια του 2007 και του 2009 δεν θυμάμαι σίγουρα, νομίζω και σε άδεια του 2007 στην Αθήνα το έχω δει.
Οταν βλέπουμε ένα, δύο υποστυλώματα στην κάτοψη όπως γίνεται στην πράξη να χτίζονται, να είναι πιο μεγάλα, από αυτά που φαίνονται στην εγκεκριμμένη κάτοψη pilotis και να καταλαμβάνουν χώρο από την θέση στάθμευσης παρακολούθημα, δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα αν γράφεται συγκεκριμμένο εμβαδόν για αυτήν την θέση στην σύσταση, νομίζω ότι κάποιες φορές γράφεται, το δηλώνετε σαν παράβαση αν το γεγονός ότι φτιάχτηκαν τελικά μεγάλες κολόνες και τοιχεία παίρνει επιφάνεια από τις θέσεις αυτές?

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, θέσεις στάθμευσης μπορούν να εξαγοραστούν σε κάθε περίπτωση, ασχέτως επιφάνειας οικοπέδου; Αναφέρομαι σε περίπτωση που στην άδεια προβλέπονταν 4 θέσεις (1ΘΣ/διαμέρισμα), στην πράξη δεν υλοποιήθηκε ποτέ καμία και σήμερα θέλουν οι ιδιοκτήτες να τις διαμορφώσουν στην pilotis/ακάλυπτο. Όμως προκύπτει ότι μπορούν να γίνουν 2 θέσεις.

Δημοσιεύτηκε (edited)

  Υποτιθεται οτι, για να εκδοθει η αδεια,  εχει προηγηθει  συμβ/κο εγγραφο δηλωσης του ν. 1221,  με την αποτυπωση των απαιτουμενων ΘΣΑ, την μεταγραφη του και την επισυναψη στην αδεια..

 Υπαρχει τετοιο συμβολαιο;

Πώς αντι για  4 ΘΣΑ μπορει να γινουν μονον 2;

 

Πότε εκδοθηκε η αδεια;

 Σε ποια περιοχη εισαι;

 

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε (edited)

Η άδεια είναι του 1980, στην Αττική και δεν υπάρχει κανένα συμβόλαιο που να τις προβλέπει. Στο δ/μα κάλυψης αναφέρεται ότι είναι υποχρεωτικές 4 ΘΣΑ, οι οποίες υλοποιούνται υποτίθεται στην πυλωτή. Στην κάτοψη της πυλωτής δεν φαίνονται ούτε ΘΣΑ, ούτε κάποιος διάδρομος πρόσβασης σε αυτές. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει καμία ΘΣΑ, καθώς δεν υπάρχει ούτε είσοδος οχημάτων στην μάντρα του οικοπέδου.

Λόγω των πολλών τοιχίων/υποστυλωμάτων στην πυλωτή, οι θέσεις αναγκαστικά θα γίνουν στον ακάλυπτο του οικοπέδου. Βάσει του ότι επιτρέπεται η προσαύξηση της επιτρεπόμενης κάλυψης εως 10% αν γίνονται ΘΣΑ στον ακάλυπτο (με την ανάλογη μείωση της υποχρεωτικής φύτευσης) οι ΘΣΑ είναι 2.

 

Edited by Tim22
Δημοσιεύτηκε

Από τη στιγμή που δεν έχουν κατοχυρωθεί συμβολαιογραφικά, δεν υφίστανται.

Το ότι αναφέρονται (γενικά) στην άδεια (η οποία δεν έπρεπε να εκδοθεί χωρίς τη συμβ/κή πράξη), δεν λέει τίποτε.

Δημοσιεύτηκε

Για το λόγο αυτό, οι ιδιοκτήτες επιθυμούν να προβούν σήμερα στη σχετική συμβολαιογραφική διαδικασία. Όμως πριν από αυτό, εξετάζεται η δυνατότητα δημιουργίας τους, κατά την οποία προκύπτει το παραπάνω πρόβλημα που περιέγραψα. Στην πυλωτή δεν μπορεί να γίνει καμία, παρότι το προβλέπει το διάγραμμα κάλυψης, επομένως αναγκαστικά θα γίνουν στον ακάλυπτο, στο πίσω τμήμα του οικοπέδου. Και ήθελα να ρωτήσω τη δυνατότητα/προϋποθέσεις εξαγοράς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.