Μετάβαση στο περιεχόμενο

Δημιουργία ανοιχτών θέσεων στάθμευσης-παρακολουθημάτων διαμερισμάτων στην πυλωτή


DespA

Recommended Posts

19 λεπτά πριν, Tim22 said:

...Δεν εμφανίζονται ούτε περιγράφονται σε κανένα άλλο σχέδιο της άδειας ή συμβολαίων....

Οι υπολογισμοί και οι απαιτήσεις των θέσεων στάθμευσης πράγματι περιγράφονται στο Διάγραμμα Κάλυψης.

Συχνά πυκνά όμως και στην κάτοψη ισογείου με Pilotis ή μη δείχνουμε και το περίγραμμα τους και την αρίθμηση που έχουν διαστάσεις και επιφάνειες.

Άρα δες και κάτοψη Ισογείου ή αν είναι ειδικό κτίριο κάτοψη περιβάλλοντος χώρου

 

Link to comment
Share on other sites

Οι θέσεις δεν εμφανίζονται σε κανένα σχέδιο της άδειας ή σχέδιο συμβολαίων και δεν έχουν υλοποιηθει στην πραγματικότητα! Δεν έχει γίνει καν είσοδος/έξοδος οχημάτων! 

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημά μου είχε να κάνει με τη δυνατότητα υλοποίησης των θέσεων στάθμευσης σήμερα, καθώς δεν υπάρχει δυνατότητα να δημιουργηθούν και οι 4 απαιτούμενες στον ακάλυπτο. Εφόσον δεν μπορεί να γίνει εξαγορά, θα εξετάσω το ενδεχόμενο να γίνουν μόνο οι δύο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα συνάδελφοι! Έχουμε την περίπτωση ελέγχου νομιμότητας διαμερίσματος με παρακολούθημα/θέση στάθμευσης στον ακάλυπτο πολυκατοικίας. Το θέμα είναι πως η εν λόγω θέση στάθμευσης Δ (όπως αναφέρεται στο συμβόλαιο) δεν αποτυπώνεται στα σχέδια (κατόψεις, διάγραμμα κάλυψης) ούτε της άδειας, αλλά ούτε και της σύστασης, στα οποία φαίνονται μόνο τρεις θέσεις στάθμευσης εκεί. Στην πράξη σήμερα υπάρχει διαφορετική διαμόρφωση των θέσεων στάθμευσης με πολύ περισσότερες από τρεις θέσεις. Το συμβόλαιο επίσης δέσμευσης θέσεων στάθμευσης δεν αναφέρεται στην οικ. άδεια. Έλεγχο νομιμότητας της θέσης στάθμευσης με ποια σχέδια πρέπει να κάνουμε? Πρέπει με κάποιο τρόπο να βρούμε τα σχέδια που επισυνάπτονται στην "άγνωστη" συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης? Στην περίπτωση επιλογής "διαφορετική χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης" κατά την τακτοποίηση θα απαιτηθούν και συναινέσεις επειδή είναι σε κοινόχρηστο χώρο? Τα φώτα σας...

Link to comment
Share on other sites

  Η διαφορετικη χωροθετηση, αφορα στις υποχρεωτικες ΘΣΑ.

  Οι υπολοιπες που εγιναν με ιδιωτικη βουληση, αποτυπωνονται

-συνηθως- στο συμβολαιο μεταβιβασης, σαν  "δικαιωμα αποκλειστικης χρησης προς σταθμευση".

 Τυχον ελλειψεις στην περιγραφη ή  το εμβαδον  ή ως προς την ακριβη θεση αυτων των "ιδιωτικων"  ΘΣΑ

διορθωνονται με συμφωνια μεταξυ των ενδιαφερομενων

 ιδιοκτητων

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, dimitris GM said:

  Η διαφορετικη χωροθετηση, αφορα στις υποχρεωτικες ΘΣΑ.

  Οι υπολοιπες που εγιναν με ιδιωτικη βουληση, αποτυπωνονται

-συνηθως- στο συμβολαιο μεταβιβασης, σαν  "δικαιωμα αποκλειστικης χρησης προς σταθμευση".

 Τυχον ελλειψεις στην περιγραφη ή  το εμβαδον  ή ως προς την ακριβη θεση αυτων των "ιδιωτικων"  ΘΣΑ

διορθωνονται με συμφωνια μεταξυ των ενδιαφερομενων

 ιδιοκτητων

 

 

 

Το διάγραμμα κάλυψης αναφέρει 9 υποχρεωτικές θέσεις και πραγματοποιούμενες: 10 στο υπόγειο και 3 στον ακάλυπτο. Στις 10 θέσεις του υπογείου δίνονται και χιλιοστά στη σύσταση. Πώς μπορώ να ξέρω ποιες από όλες αυτές τις θέσεις είναι οι υποχρεωτικές (φαντάζομαι οι δέκα του υπογείου με τα χιλιοστά?)? Πρέπει να ανατρέξω στη συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης του ν 1221, που συνοδεύει την άδεια για να σιγουρευτώ? Κ αν ναι πώς μπορώ να τη βρω εφόσον δεν αναφέρεται στην άδεια ο αριθμός της?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Link to comment
Share on other sites

 Κανονικα, η δηλωση του ν. 1221, -πρεπει να - αναγραφεται στο "ιστορικο"  καθε  συμβολαιου...μαζι με τα αλλα τυπικα στοιχεια.

δξ γιατι δεν το εγραψαν...

 Παντως, η  συμβολαιογραφικη πραξη του ν. 1221, μεταγραφεται.

Θα χρειαστει να γινει σχετικη  ερευνα  στο υποθ/κειο απο δικηγορο

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@JOANN Δηλαδή στον τίτλο κτήσης "φύτρωσε" μια θέση στάθμευσης που δεν υπάρχει στη Σύσταση ???

Μήπως αναφέρεται στον τίτλο κτήσης κάποια άλλη συμβολαιογραφική πράξη ???

Θα συμφωνήσω με τον Δημήτρη ότι απαιτείται δικηγόρος γενικότερα για έρευνα στο υποθ/κειο και νομική ερμηνεία γέννεσης της θέσης στάθμευσης με έλεγχο καί της νομικής νομιμότητας εκτός της πολεοδομικής νομιμότητας του παρακολουθήματος αυτού.

Υποθετικά θα απαντήσω και στο ερώτημα: "Έλεγχο νομιμότητας της θέσης στάθμευσης με ποια σχέδια πρέπει να κάνουμε?":  

Ο έλεγχος πολεοδομικής νομιμότητας γίνεται πάντα με τα σχέδια της οικοδομικής άδειας, αφού πρώτα εντοπίσουμε τα όρια κάθε ιδιοκτησίας από τα σχέδια της Σύστασης οριζόντιας ιδιοκτησίας (***τα σχέδια αυτά μπορεί να προϋπάρχουν της σύστασης αν έχει προηγηθεί προσύμφωνο, εργολαβικό ή άλλη συμβολαιογραφική προπράξη).

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.