paktomenos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Ευχαριστώ Directionless, εγώ θα αντιμετωπίσω όμως το ανάποδο, σύνδεση δοκού RHS σε στύλο I ή Η. Κάτι θα βρώ όμως για την σύνδεση, δεν υπάρχει θέμα. Αν δεν βρω, θα την υπερδιαστασιολογήσω μέχρι αηδίας και θα κοιμάμαι ήσυχος. Για τα υπόλοιπα θέματα, καμία άλλη άποψη-γνώμη?
howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 ναι εγώ έχω ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ενστάσεις περί αρχιτεκτονικού αποτελέσματος. να ρωτήσω με τι μπάτζετ πάμε να δουλέψουμε? δηλαδή πόσο όρεξη για τρέλες υπάρχει?
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 θα εφάρμοζα την πρώτη λύση ως πιο ελκυστική από άποψη μορφολογίας. Προσοχή θα έδινα στην ακτίνα καμπυλότητας του στεγάστρου. Θα χρησιμοποιούσα Η διατομές για το πλαίσιο και ενδεχομένως θα το έκανα αρθρωτό στη βάση. Στη σύνδεση δοκού-υποστυλώματος θα διαμόρφωνα σύνδεση ροπής για να εκμεταλλευτώ τη διατομή και στις δύο διευθύνσεις (Μy+ και My-), λόγω του μεγάλου φορτίου των κερκίδων.Στην άλλη διεύθυνση θα δημιουργούσα κατακόρυφους συνδέσμους σε δύο επίπεδα (τον έναν πάνω από τον άλλον). Ωραία δουλεία
paktomenos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 @ howard_roark : μ' αρέσεις. Πολύ μικρό budget... από εκσκαφές μέχρι τελευταία βίδα, περίπου 160.000 - 170.000 E. @ dratsiox : ευχαριστώ, την πρώτη θέλουν και αυτοί...καλομάθανε. Κάπως έτσι σκέπτομαι να το πάω, εκτός από την άρθρωση στη βάση (τι σοι nick έχω). Το θέμα είναι τα καμπύλα, ξέρω ότι σε Ι-Η μπορούν να τα πετύχουν, σε RHS δεν ξέρω, δεν πιστεύω πως γίνεται, όχι εύκολα τουλάχιστον. Για τις συνδέσεις στο στέγαστρο, σκέπτομαι όλες αρθρωτές, πιστεύω θα φαίνεται πιο ωραίο, και θα είναι πιό εύκολες στην κατασκευή.
dratsiox Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Το στέγαστρο ενδεχομένως να μπορεί να έρθει όλο συγκολλημένο και να "πατήσει" επί του υποστυλώματος. Γενικά αποφεύγω τις πακτώσεις (χωρίς παρεξήγηση ) διότι δίνουν μεγάλα πέδιλα. Τις εφαρμόζω μόνο όταν πρέπει να περιορίσω τις μετακινήσεις. Η καμπύλωση είναι ένα λεπτό θέμα. Μπορεί να δημιουργήσει ρωγμές, χώρια τις πρόσθετες τάσεις, σε λεπτά ελάσματα. Υπάρχει αντίστοιχο βιβλίο από το sci και κάπου είχα δει και τις επιτρεπόμενες ακτίνες καμπυλότητας, αλλά δεν το θυμάμαι αυτή τη στιγμή. Θα το ψάξω...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 ξέρω ότι σε Ι-Η μπορούν να τα πετύχουν, σε rhs δεν ξέρω, δεν πιστεύω πως γίνεται, όχι εύκολα τουλάχιστον. γίνεται και πολύ πιο περίπλοκο από το καμπύλο με rhs (σιγουρο αυτό)
paktomenos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Το στέγαστρο ενδεχομένως να μπορεί να έρθει όλο συγκολλημένο και να "πατήσει" επί του υποστυλώματος. ......Υπάρχει αντίστοιχο βιβλίο από το sci και κάπου είχα δει και τις επιτρεπόμενες ακτίνες καμπυλότητας, αλλά δεν το θυμάμαι αυτή τη στιγμή. Θα το ψάξω... Ναι υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο, να το φτιάξουν όλο στο εργοστάσιο, και να υπάρχει μόνο μια σύνδεση αποκατάστασης συνέχειας του στύλου. Μεταφέρεται εύκολα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Για τις καμπυλότητες, αν βρείς κάτι, θα είμαι υπόχρεος. @ rigid_joint : έχεις κάποιο παράδειγμα, φώτο, reference, οτιδήποτε σχετικό?
howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 για σκεψου σε συνδυασμό με τα δικά σας τα υπολογιστικά αν προσπαθήσεις να ενοποιήσεις την κερκίδα με το στέγαστρο μήπως γίνεται πιο ενδιαφέρον? για να καταλάβεις τι εννοώ δες το αττατσμεντ. και για να πετύχει το εφφέ, πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να καλύψεις τα ψαλίδια ή πώς αλλιώς τα λέτε (εξτρα κόστος), είτε με πανέλα είτε με ό,τι θέλετε. Σαν κύμα δηλαδή μασίφ το κάθε στοιχείο. Κι αν τα στοιχεία κερκίδας και στεγάστρου δεν θέλουμε ή δεν γίνεται να είναι ενοποιημένα, ας είναι συνεχόμενα μόνο επιφανειακά, δηλαδή με ίδιο χρώμα ή με ίδιο cladding. Λέω τώρα εγώ διάφορα επειδή με έχει στήσει το ραντεβού και βαριέμαι να αρχίσω τις δικές μου δουλείες. Μην δίνεις και πολύ σημασία.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 προ μερικών ετών ειχαμε μια περίπτωση περίεργη με το RHS να αλλάζει και κατα μήκος κλίση αλλά και κατά οριζοντιογραφία (καταλαβαίνεις τι λέω) ειχαμε μιλήσει με ένα εργοστάσιο τότε για να δούμε αν μπορούμε να προχωρήσουμε την μελέτη με αυτό το σχήμα του αρχιτέκτονα ή πάμε στο βρόντο και την κάναμε με αυτή τη χάραξη την περίεργη, το καμπύλο δεν ήταν τόσο μεγάλο όσο το δικό (αν το θυμάμαι το δικό σου καλα) αλλά ειχε την "ιδιαιτερότητα" της διπλής θα έλεγα καμπυλότητας πάντως εγώ να σου πω paktomene αν ήμουν στη θέση σου θα μιλούσα με κανένα κατασκευαστή και μετά θα προχωρούσα στις επιλύσεις-σχέδια
paktomenos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 @ rigid: ναι αυτό θα κάνω. @ howard_roark : ωραία η σκέψη σου, αλλά τα ρημάδια τα μπικικίνια, δεν....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα