Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Σε αναμονή της κοινής υπουργικής απόφασης (ΚΥΑ) που θα ξεκαθαρίσει τα νέα δεδομένα του Δακτυλίου, ο οποίος επανέρχεται στις 25 Οκτωβρίου, δείτε ποια Εuro6 μοντέλα με εκπομπές CO2 από 120 γρ./χλμ. και κάτω επιτρέπεται να εισέρχονται σε αυτόν, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής εξελίξεις.

Ο Δακτύλιος επανέρχεται στις 25 Οκτωβρίου και το τί μέλλει γενέσθαι με αυτόν έχει γίνει αντικείμενο πολλών συζητήσεων, καθώς έχουν εκδηλωθεί προθέσεις πολλών και μεγάλων αλλαγών του. Πέρα από το ποιος θα μπορεί να μπαίνει και ποιος όχι, συζητήθηκε η πιθανότητα αλλαγής των οριών του, αλλά και η διαφοροποίηση του ωραρίου τροφοδοσίας των καταστημάτων. Βέβαια, τη μερίδα του λέοντος από πλευράς ενδιαφέροντος, έχει το πρώτο σενάριο. Σύμφωνα με την κυβερνητική σύσκεψη της 15ης Οκτωβρίου στο Μαξίμου, τα οχήματα που θα επιτρέπεται να εισέρχονται στον Δακτύλιο (ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΔΩ) κάθε ημέρα είναι όλα τα ηλεκτρικά οχήματα, αυτά που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο, τα υβριδικά, τα οχήματα με κινητήρα προδιαγραφών Εuro 6 (με την προϋπόθεση να εκπέμπουν κάτω από 100–120 γραμμάρια CΟ2) καθώς επίσης και όσα επιβατικά αυτοκίνητα διαθέτουν εκ του κατασκευαστή κινητήρα υγραερίου, τα οποία όμως υπολογίζεται ότι είναι ελάχιστα στη χώρα.

daktylios-2021-2-1024x682.jpg

Προ της πανδημίας του κορονοϊού Covid-19, ο οποίος έφερε και την αναστολή λειτουργίας του Δακτυλίου μέχρι νεωτέρας, τα περιοριστικά μέτρα ήταν διαφορετικά, όπως άλλωστε αναγράφονται και στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας: «Επιτρέπεται η κυκλοφορία στο μικρό δακτύλιο χωρίς περιορισμό των ΙΧ αυτοκινήτων και των φορτηγών οχημάτων κάτω των 2,2 τόνων, εφόσον είναι τεχνολογίας Euro 5 ή μεταγενέστερης –είτε είναι απλά είτε υβριδικά- και εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γρ./χλμ. Ειδικά για τα υβριδικά και για τα οχήματα αερίου καυσίμου εκ κατασκευής, επιτρέπεται η κυκλοφορία και αυτών που είναι τεχνολογίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γρ./χλμ». H τελευταία Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) για τον Δακτύλιο, εναρμονισμένη με την εφαρμογή του νέου παγκόσμιου προτύπου μέτρησης εκπομπών CO2 που ισχύει από 1/1/2021, είχε δημοσιευτεί τον Απρίλιο του 2021 και προέβλεπε είσοδο των οχημάτων στο κέντρο σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP, αλλά και ελεύθερη κυκλοφορία των ηλεκτρικών οχημάτων (ΦΕΚ 1221 Β/30-3-2021). Ωστόσο, η πανδημία ανέστειλε τον Δακτύλιο επ αόριστον και η συγκεκριμένη ΚΥΑ έμεινε ανενεργή.

Με τον περιορισμό των αυτοκινήτων μόνο σε αυτά που από τεχνικής πλευράς είναι προδιαγραφών Euro6 και εκπέμπουν CO2 κάτω από 120 χλμ./ώρα, τα αυτοκίνητα που έχουν δικαίωμα να εισέρχονται στο Δακτύλιο μειώνονται κατά πολύ (δείτε τα και εδώ). Ταυτόχρονα, μένουν έξω όσα εξέπεμπαν λιγότερο από 140 γρμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα, τα οποία ως πρόσφατα είχαν ελεύθερη είσοδο. Για παράδειγμα, με αυτόν τον τρόπο μοντέλα όπως τα Νissan Micra και Juke, αλλά και τα VW T-Roc και T-Cross, μένουν εκτός Δακτυλίου για την ώρα. Από την άλλη πλευρά, από τα όσα Euro6 μοντέλα διατίθενται στην αγορά μας, δεν είναι πολλά αυτά που εκπέμπουν CO2 κάτω από 120 γρ./χλμ. Κατά την εκτίμησή μας, θα πρέπει να γίνει μια αναπροσαρμογή στη συγκεκριμένη διάταξη, ώστε αυτή να συμπεριλάβει και μοντέλα Euro5, ενώ το όριο των 120 γρ./χλμ. θα πρέπει να επανεξεταστεί.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής μιλώντας προ ημερών για τον νέο Δακτύλιο τόνισε ότι οι νέες ρυθμίσεις θα βάζουν περιορισμούς στις μετακινήσεις, ενώ επισήμανε ότι θα δίνουν απόλυτη ελευθερία στα ηλεκτρικά οχήματα. Ο υπουργός δήλωσε επίσης ότι για την εφαρμογή του Δακτυλίου συνεργάζονται τα υπουργεία Υποδομών, Προστασίας του Πολίτη και Περιβάλλοντος & Ενέργειας, ο Δήμος Αθηναίων και άλλες δημοτικές αρχές της Αττικής, αλλά και η Περιφέρεια. Χαρακτηριστικά, είπε τα κάτωθι: «Θα περιοριστούν κατά πολύ οι εξαιρέσεις και τα παραθυράκια. Το θέμα θα συζητηθεί σε σύσκεψη με τα συναρμόδια υπουργεία. Σίγουρα θα εξαιρούνται από κάθε περιορισμό τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επειδή θα υπάρξουν αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν, είναι αυτονόητο ότι για κάποια πράγματα θα υπάρξει και μία μεταβατική περίοδος».

Έμφαση δόθηκε επίσης στο ζήτημα της τροφοδοσίας των καταστημάτων καθώς τώρα αυτή επιτρέπεται κατά τις ώρες 7 π.μ.-11 π.μ., 2:30 μ.μ.-5 μ.μ. και 7 μ.μ.-11 μ.μ. Η εισήγηση του υπουργείου Υποδομών θέλει την τροφοδοσία των καταστημάτων να πραγματοποιείται ως τις 8 το πρωί και μετά τις 9 το βράδυ. Θα υπάρχουν εξαιρέσεις σε διάρκεια μίας ώρας το μεσημέρι για μικρά φορτηγά που μεταφέρουν ευπαθή προϊόντα (πχ φάρμακα κ.α.). Φωτογραφίες: eurokinissi

Παρακάτω θα δείτε όλα τα μοντέλα προδιαγραφών ρύπων Euro6 και με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από 120 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και κάτω, σύμφωνα με το νέο πρωτόκολλο WLTP, που ως την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές (16 Οκτωβρίου 2021) και με βάση τα όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι τώρα έχουν δικαίωμα να μπαίνουν στον Δακτύλιο, ο οποίος θα τεθεί ξανά σε ισχύ σε λίγες ημέρες. Με τη συντομογραφία PHEV ορίζονται τα plug-in υβριδικά μοντέλα και ως MHEV προσδιορίζονται τα μοντέλα που διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα. Ξεχωριστή αναφορά γίνεται στα ηλεκτρικά μοντέλα της κάθε εταιρείας, τα οποία ούτως ή άλλως σε όλες τις εκδόσεις χωρητικότητας μπαταρίας και ισχύος καταγράφουν μηδενικούς ρύπους. Το τελευταίο αριθμητικό στοιχείο σε κάθε μία από τις κάτωθι αναφερόμενες εκδόσεις αφορά στους ρύπους CO2 ανά χιλιόμετρο…

Audi A3

AUDI
A3 Sportback 30 TFSI Hybrid 110 hp: 116
A3 Sportback 40 TFSI e S tronic 204 hp: 24
Α3 Sport Sedan 30 TFSI Hybrid S tronic: 112
Α3 Sport Sedan 30 TDI S tronic 116 hp: 117
Q3 45 TFSI PHEV e S tronic 245 hp: 37
Q3 Sportback 45 TFSI PHEV e S tronic 245 hp: 38
Q5 50 TFSI PHEV e quattro S tronic 299 hp: 36
Q5 Sportback PHEV 50 TFSI e quattro S tronic 299 hp: 35
Α6 Sport 50 PHEV TFSI e quattro S tronic 299 hp: 27
Q7 55 TFSI PHEV e quattro Tiptronic 381 hp: 57
Q8 60 TFSI PHEV e quattro Tiptronic 462 hp: 64

Hλεκτρικά
Q4 e-tron: 0
Q4 e-tron Sportback: 0
e-tron GT: 0

BMW-X1-xDrive-e-1024x683.jpg

BMW
116d 116 hp: 118
118d 150 hp: 120
X1 xDrive 25e PHEV: 40
216d Gran Coupe 116 hp: 118
218d Gran Coupe 150 hp: 120
225xe PHEV Active Tourer 220 hp: 35
Χ2 xDrive25e PHEV 220 hp: 39
320e PHEV 204 hp: 30
330e PHEV 292 hp: 30
330e xDrive PHEV 292 hp: 32
316d 122 hp: 116
316d MHEV 122 hp: 115
318d MHEV 150 hp: 116
320e Touring PHEV 204 hp: 32
320e xDrive Touring PHEV 204 hp: 35
330e Touring PHEV 292 hp: 32
330e xDrive Touring PHEV 292 hp: 36
Χ3 xDrive 30e PHEV 292 hp: 44
520e PHEV 204 hp: 31
530e PHEV 292 hp: 31
530e xDrive PHEV 292 hp: 37
545e xDrive PHEV 381 hp: 38
520e Touring PHEV 204 hp: 35
530e Touring PHEV 299 hp: 35
530e xDrive Touring PHEV 292 hp: 41
Χ5 xDrive45e PHEV 394 hp: 27
745e PHEV 394 hp: 40
745Le PHEV 394 hp: 41
745Le xDrive PHEV 394 hp: 46

Hλεκτρικά
iX3: 0
i3: 0
iX: 0

 

Citroen C3

CΙΤROEN
C1 1.0 72 hp: 110
C3 1.5d 100 hp: 111
C4 C-Cross 1.2 130 hp: 120
C4 C-Cross 1.5d 110 hp: 113
C4 C-Cross 1.5d EAT8 130 hp: 120
C-Elysee 1.5d 110 hp: 114
C5 Aircross 1.6 PHEV 225 hp: 31

Hλεκτρικά
e-C4 C-Cross: 0
e-Spacetourer: 0

 

cupra leon turn

CUPRA
CUPRA Leon 1.4 PHEV 204 hp: 31
CUPRA Leon Sportstourer 1.4 PHEV 245 hp: 31

2020-Dacia-SANDERO-1024x683.jpg

DACIA
Sandero Streetway 1.0 65 hp: 117
Sandero Streetway 1.0 90 hp: 116
Sandero Streetway 1.0 LPG 100 hp: 109

4t71ds3_crossback_07-1024x755.jpg

DS AUTOMOBILES
DS3 Crossback 1.5d 110 hp: 118
DS7 Crossback E-Tense PHEV 225 hp: 30

Ηλεκτρικά
DS3 Crossback E-Tense: 0

Fiat-Panda-Sport-3-1024x628.jpg

FIAT
Panda 1.0 Hybrid 70 hp: 120
Panda City Cross 0.9 Twinair φυσικό αέριο 70 hp: 110
Panda 1.0 Hybrid Cross 70 hp: 120
500 1.0 Hybrid 70 hp: 113
500 Cabrio 1.0 Hybrid 70 hp: 115
Tipo 1.3d 95 hp: 113
Τipo 1.6d 130 hp: 118
Τipo SW 1.3d 95 hp: 113
Tipo SW 1.6d 130 hp: 115
Tipo Cross 1.3d 95 hp: 117
Τipo 4d 1.3d 95 hp: 110
Tipo 4d 1.6d 130 hp: 116

Hλεκτρικά
500 e BEV: 0

Ford Puma

FORD
Fiesta 1.0 100 hp: 119
Fiesta 1.0 MHEV 125 hp: 115
Fiesta 1.0 MHEV 155 hp: 115
Focus 1.0 MHEV 125 hp: 116
Focus 1.5d 120 hp: 112
Focus 1.0 MHEV 155 hp: 120
Focus Active 1.5d 120 hp: 114
Puma 1.5d 120 hp: 119
Kuga 2.5 PHEV 225 hp: 32
Εxplorer 3.0 PHEV 457 hp: 71

Hλεκτρικά
Mustang Mach-E: 0

Honda-Jazz-Crosstar_Audi-A1-Citycarver_4

HONDA
Jazz Hybrid 1.5 109 hp: 102
Jazz Cross Star Hybrid 1.5 109 hp: 110

Hλεκτρικά
Honda e: 0

Hyundai%20i10_01-1024x638.jpg

HYUNDAI
i10 1.0 67 hp: 114
i20 1.0 100 hp: 118
i20 1.0 Hybrid 120 hp: 120
i30 1.0 Hybrid 120 hp: 120
i30 1.6d 115 hp: 118
i30 Fastaback 1.0 120 hp: 120
i30 Fastaback 1,6d 136 hp: 120
Kona 1.6 Hybrid 141 hp: 114

Ηλεκτρικά
Κona Electric: 0

jaguar_e-pace4.jpg

JΑGUAR
E-Pace 1.5 PHEV 300 hp: 44
F-Pace 2.0 PHEV 404 hp: 49

Hλεκτρικά
i-Pace: 0

Jeep-4xe-1-1024x683.jpg

JEEP
Renegade 1.3 PHEV 190 hp: 44
Compass 1.3 PHEV 190 hp: 47
Wrangler 2.0 PHEV 380 hp: 79

BMW-X2-Forementor-XCeed-C-HR-_-84-1024x6

KIA
Picanto 1.0 67 hp: 115
Picanto 1.2 84 hp: 117
Rio 1.2 84 hp: 118
Rio 1.0 100 hp: 116
Ceed 1.0 120 hp: 119
XCeed 1.6 PHEV 141 hp: 32
Niro 1.6 PHEV 141 hp: 29

Hλεκτρικά
e-Niro: 0
e-Soul: 0

discovery.jpg

LΑΝD ROVER
Discovery Sport 1.5 PHEV 300 hp: 44
Defender 2.0 PHEV 404 hp: 75
Range Rover Evoque 1.5 PHEV 300 hp: 44
Range Rover Velar 2.0 PHEV 404 hp: 49
Range Rover Sport 2.0 PHEV 404 hp: 72
Range Rover 2.0 PHEV 404 hp: 75

Lexus NX hybrid

LEXUS
ΝΧ 450h 2.5 PHEV 309 hp: 30
ES 300h 2.5 Hybird 178 hp: 119

Ηλεκτρικά
UX 300e: 0

Mazda3-1024x662.jpg

MΑΖDA
Mazda 2 1.5 75 hp: 101
Mazda 2 1.5 90 hp: 100
Μazda 3 2.0 186 hp: 120

Ηλεκτρικά
MX-30: 0

Mercedes-A250e-Sedan.jpg

MERCEDES-BENZ
Α160 d: 118
Α180 d: 118
Α160 d Sedan: 117
Α180 d Sedan: 117
Α250 e PHEV: 22
Α250 e Sedan PHEV: 21
GLA 250e PHEV: 31
Β250 e PHEV: 25
CLA250 e PHEV: 25
CLA250 e Shooting Brake PHEV: 25
C300 e PHEV: 33
C300 de PHEV: 25
C200 d MHEV: 116
GLC 300e 4MATIC PHEV: 44
GLC 300de 4MATIC PHEV: 45
GLC 300e 4MATIC Coupe PHEV: 44
GLC 300de 4MATIC Coupe PHEV: 45
Ε300 e PHEV: 34
Ε300 e 4MATIC PHEV: 39
Ε300 de PHEV: 33
Ε300 de 4MATIC PHEV: 36
Ε300 e Estate PHEV: 38
Ε300 de Estate PHEV: 36
Ε300 de Estate 4MATIC PHEV: 37
GLE 350e 4MATIC PHEV: 21
GLE 350de 4MATIC PHEV: 18
GLE 350de 4MATIC Coupe PHEV: 17

Ηλεκτρικά
EQA: 0
ΕQC: 0
EQS: 0

Mini%20Cooper%20SE%20Countryman%20ALL4_H

MINI
Countryman SE ALL4 PHEV 220 hp: 39

Hλεκτρικά
Cooper SE: 0

Space%20Star%20MY20%20(3)-1024x602.jpg

MITSUBISHI
Spacestar 1.0 71 hp: 118

Nissan-Leaf_07-1024x683.jpg

NISSAN

Ηλεκτρικά
LEAF: 0
e-Evalia: 0

Opel-Corsa_06-1024x683.jpg

OPEL
Corsa 1.2 75 hp: 117
Corsa 1.2 100 hp: 117
Corsa 1.5d 105 hp: 110
Astra 1.2 145 hp: 120
Astra 1.5d 105 hp: 114
Astra 1.5d 122 hp: 115
Astra Sports Tourer 1.5d 105 hp: 113
Astra Sports Tourer 1.5d 122 hp: 117
Crossland 1.5d 110 hp: 120
Mokka 1.5d 110 hp: 118
Grandland 1.6 PHEV 224 hp: 35
Grandland 1.6 PHEV 300 hp: 36

Ηλεκτρικά
Corsa-e: 0
Μokka-e: 0
Zafira Life-e: 0

Audi-Q2-35-TFSI-S-Tronic-vs-Peugeot-2008

PEUGEOT
108 1.0 72 hp: 110
208 1.2 75 hp: 119
208 1.2 100 hp: 115
208 1.5d 100 hp: 106
301 1.5d 100 hp: 114
2008 15d 110 hp: 116
3008 1.6 PHEV 225 hp: 31
3008 1.6 PHEV 300 hp: 30
508 1.5d 130 hp: 120
508 1.6 PHEV 225 hp: 28
508 SW 1.6 PHEV 225 hp: 30

Hλεκτρικά
e-208: 0
e-2008: 0

porsche_panamera_7-1024x682.jpg

PΟRSCHE
Panamera E-Hybrid PHEV 462 hp: 50
Panamera Sport Turismo E-Hybrid PHEV 462 hp: 50
Cayenne E-Hybrid PHEV 462 hp: 71
Cayenne E-Hybrid Coupe PHEV 462 hp: 73

Hλεκτρικά
Taycan: 0
Taycan Cross Turismo: 0

Renault-CLIO-E-TECH-1024x682.jpg

RENAULT

Twingo 1.0 65 hp: 115
Clio 1.0 TCe 90 hp: 117
Clio 1.0 ΤCe LPG 100 hp: 107
Clio 1.5 Blue dCi 100 hp: 107
Clio Hybrid E-TECH 140 hp: 96
Captur 1.0 TCe LPG 100 hp: 117
Captur 1.6 PHEV 160 hp: 32
Arkana 1.6 Hybrid 145 hp: 112

Seat-Arona-and-Ibiza-MY-2021-_-22-1024x6

SEAT
Ibiza 1.0 95 hp: 118
Ibiza 1.0 110 hp: 116
Ibiza 1.0 φυσικό αέριο 90 hp: 101
Arona 1.0 110 hp: 119
Arona 1.0 φυσικό αέριο 90 hp: 103
Leon 1.5 φυσικό αέριο 130 hp: 105
Leon 1.4 PHEV 204 hp: 27
Leon 2.0d 115 hp: 115
Leon Sportourer 1.5 φυσικό αέριο 130 hp: 105
Leon Sportourer 1.4 PHEV 204 hp: 30
Tarraco 1.4 PHEV 245 hp: 47

SKODA-OCTAVIA_25Y___OCTAVIA-RS-1024x683.

SKODA
Scala 1.0 95 hp: 118
Scala 1.0 GTEC 90 hp: 99
Scala 1.0 110 hp: 119
Κamiq 1.0 GTEC 90 hp: 100
Οctavia 1.0 110 hp: 116
Octavia 1.5 GTEC 131 hp: 99
Octavia 1.5 150 hp: 120
Octavia 2.0d 116 hp: 108
Octavia iV 1.4 PHEV 204 hp: 22
Octavia SW 1.0 110 hp: 119
Octavia SW 1.5 GTEC 131 hp: 101
Octavia SW 2.0d 150 hp: 115
Octavia SW iV 1.4 PHEV 204 hp: 24
Superb iV 1.4 PHEV 218 hp: 25

Hλεκτρικά
Enyaq iV: 0

SmartEQFortwo01-1024x576.jpg

SMART

Ηλεκτρικά
Fortwo Coupe EQ: 0
Fortwo Cabrio EQ: 0
Forfour EQ: 0

Suzuki-Ignis-1-1024x661.jpg

SUZUKI
Ignis 1.2 MHEV 83 hp: 110
Swift 1.2 MHEV 83 hp: 106
Swace 1.8 Hybrid 122 hp: 99
Across 2.5 PHEV 306 hp: 22

Tesla Model 3

TESLA

Ηλεκτρικά
Model 3: 0
Model Y: 0
Model S: 0
Model X: 0

Renault Clio 1.6 Hybrid E-Tech vs Toyota Yaris 1.5 Hybrid

TOYOTA
Aygo 1.0 72 hp: 113
Υaris 1.5 Hybrid 116 hp: 91
Yaris Cross 1.5 Hybrid 116 hp: 100
Corolla 1.8 Hybrid 122 hp: 101
Corolla 2.0 Hybrid 180 hp: 117
Corolla Touring Sports 1.8 Hybrid 122 hp: 103
Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid 180 hp: 119
C-HR 1.8 Hybrid 122 hp: 110
C-HR 2.0 Hybrid 184 hp: 119
Prius 1.8 Hybrid 122 hp: 94
Prius 1.8 PHEV 130 hp: 28
RAV4 2.5 PHEV 306 hp: 22

Volvo XC40 Recharge 05

VOLVO
XC40 Recharge 1.5 PΗEV 211 hp: 47
XC60 Recharge 2.0 PΗEV 350 hp: 24
ΧC90 Recharge 2.0 PΗEV 456 hp: 28
S60 Recharge 2.0 PΗEV 456 hp: 19
V60 Recharge 2.0 PΗEV 350 hp: 20
S90 Recharge 2.0 PΗEV 456 hp: 19

VW-GOLF.jpg

VOLKSWAGEN
Polo 1.0 95 hp: 118
Polo 1.0 TGI 90 hp: 100
Golf 1.0 eTSI MHEV DSG 110 hp: 118
Golf 2.0 TDI DSG 150 hp: 118
Golf 1.5 TGI 130 hp: 110
Golf 1.4 PHEV 204 hp: 21
Tiguan 1.4 PHEV 245 hp: 41
Passat 1.4 PHEV 218 hp: 26
Touareg R 3.0 PHEV 462 hp: 61

Ηλεκτρικά
ID.3: 0
ID.4: 0
ID.4 GTX: 0

daktylios-Euro6-models.pdf


View full είδηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.