Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καλησπέρα σας,

Υπάρχει χώρος καταστήματος ο οποίος είναι ελαφρώς υπερυψωμένος με κλίση και θα ήθελα να μετατραπεί σε parking. Η λύση η οποία υπάρχει είναι η χρήση υδραυλικής ράμπας η οποία θα ανεβοκατεβαίνει κατά την είσοδο/έξοδο. Θα ήθελα να ρωτήσω, αν υπάρχει άλλος, νόμιμος πάντα, τρόπος καθώς βλέπω σε πολλές πολυκατοικίες υπάρχει το πεζοδρόμιο αλλά είναι σε κλίση ώστε να ταιριάζει με την είσοδο του εκάστοτε πάρκινγκ. Υπάρχει κάποια αίτηση που μπορεί να γίνει στο δήμο για να πάρω άδεια; 

Ευχαριστώ πολύ 

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε

Αίτηση για απότμηση πεζοδρομίου λέγεται, και υποβάλλεται στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου.

Για να την εγκρίνουν , θα πρέπει (πέραν των άλλων) οι θέσεις στάθμευσης να έχουν δεσμευτεί συμβολαιογραφικά.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Αυτή τη στιγμή ο χώρος είναι δηλωμένος σαν κατάστημα. Θα μπορούσα να κάνω την αλλαγή της άδειας σε πάρκιγκ, και αυτή να εγκριθεί, ενώ είναι ξεκάθαρο ότι θα χρειαστεί μετά να γίνει μετατροπή στο πεζοδρόμιο για να μπαίνει το αυτόκινητό;

Ίσως μπορούσε να θεωρηθεί για την έκδοση της άδειας ότι βάζω/βγάζω μια παλέτα/χειροκίνητη ράμπα,  και μετά αφού βγεί η άδεια για το πάρκγκ να γίνει η παραπάνω αίτηση.

Μου κάνει εντύπωση ότι 3 μηχανικοί δεν με έχουν οδηγήσει σε αυτή την θεωρητικά πιο απλή λύση καθώς η υδραυλική ράμπα πέραν από το κόστος θέλει και επίβλεψη κατά το άνοιγμα/κλείσιμο. Μήπως υπάρχει θέμα στην αρχική αλλαγή χρήσης του χώρου;

Ευχαριστώ και πάλι

Δημοσιεύτηκε

εγω αλλοιως καταλαβα το ερωτημα

Υπαρχει το κρασπεδορρειθρο, το πεζοδρομιο, πρασσια της οικοδομης και καταστημα.

Η πλακα του καταστηματος ειναι "ψηλα" [δεν λεει ποσο, απλα λεει "ελαφρως υπερυψωμενος  με κλιση"

Θελει να κανει παρκιν το καταστημα και πρεπει να καλυψει την υψομετρικη διαφορα μεταξυ του "εξω" με την πλακα του καταστηματος.

Δεν μπορει να το κανει με σκαρπα,

απλα διοτι θα δημιουργηθει ενα  μονιμο  εμποδιο, αρκετου υψους,   καθετα στην οικοδομη  όπου θα εμποδιζεται η διελευση των παντων

Σκεφθηκε την υδραυλικη ραμπα, με διαστασεις κοντα στα 2,5Χ5 μ., που σημαινει εκσκαφες, σωληνωσεις, ηλεκτρολογικα, αντλιες λαδιου κλπκλπ.

Συν οτι θα απαιτει την παρουσια καποιου να "προσεχει"

[με δεικτη επικινδυνοτητας το 10, δινω σε αυτη την κατασκευη 9]

 

 

Δημοσιεύτηκε

Ιδιωτική κατασκευή σε κ.χ. (πεζοδρόμιο) απαγορεύεται. Μόνο προσαρμογή (υπό προϋποθέσεις*) του πεζοδρομίου, για πρόσβαση στο χώρο στάθμευσης. Περί αυτού, θα αποφασίσει η αρμόδια τεχνική υπηρεσία.  

 

(*) Εφόσον τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά επαρκούν γι αυτό.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Η ράμπα θα είναι πολύ μικρότερη, ίσα ίσα για να επαρκεί να πάρει το σωστό ύψος το αυτοκίνητο κατά την είσοδο. Μπροστά από την ράμπα θα υπάρχει ρολό garage κανονικό (μεγάλο) το οποίο θα πρέπει να ανοίξει πρώτα αυτό και μετά να πέσει η ράμπα.

Δεν θα είναι η οικονομικότερη λύση, αλλά τουλάχιστον θα είναι μια λύση, που δε θα εμποδίζει το πεζοδρόμιο παρά μόνο κατά την είσοδο/έξοδο. Απλά σαν προφανή λύση θα ήταν να πάρω άδεια για ανακατασκευή του πεζοδρόμειο σε μια ελαφρία κλίση ανηφορική όπως γίνεται σε αρκετές πολυκατοικίες που έχουν στη πιλοτή τους πάρκιγκ.

Το ερώτημα είναι αυτή η προσαρμογή του πεζοδρόμιου, έστω σαν αίτηση, μπορεί να γίνει ταυτόχρονα με την αίτηση για αλλαγή χρήσης του parking ή πρέπει πρώτα να πάρω την άδεια για αλλαγή χρήσης (που είναι περίεργο πως θα την δώσουν την στιγμή που δεν υπάρχει προφανής τρόπος εισόδου αυτοκινήτου);

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας και τις απαντήσεις σας

 

Δημοσιεύτηκε

Αλλαγή χρήσης μπορεί να γίνει. Μετά από αυτήν, θα δεσμεύσεις (συμβολαιογραφικά) τις (ή την) θέσεις στάθμευσης, και με όλα αυτά τα στοιχεία θα κάνεις αίτηση στο Δήμο. 

Πριν όμως από αυτά, διασφάλισε ότι επιτρέπεται η κατασκευή που θέλεις .

Δημοσιεύτηκε

ΟΚ, θα κοιτάξω να δω αναλυτικά με μηχανικό τις προοπτικές να γίνει η αλλαγή χρήσης και να κάνουμε αίτηση στη τεχνική υπηρεσία του Δήμου για ανακατασκευή του πεζοδρομίου χωρίς σε πρώτη φάση να υπάρχει το σχέδιο με την υδραυλική ράμπα. Μπορεί να αξίζει η αναμονή, θα με γλυτώσει απο καθημερινή ταλαιπωρία της χρήσης της. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.