gkol Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Καλησπέρα, Έχω κτίριο με μεμονωμένα πέδιλα συνδεδεμένα μεταξύ τους με συνδετήρια δοκάρια και δεν βγαίνει ο έλεγχος ολίσθησης καθώς και προκύπτει μεγάλη εκκεντρότητα... Για την ολίσθηση τη στιγμή που υπάρχουν ΣΔ η γνώμη μου είναι οτι δεν πρεπει να ασχοληθω... Εχω την αίσθηση οτι ο ελεγχος εκκεντροτητας και ολισθησης με τα σεισμικα μεγεθη πλσμενα με acd ειναι πολυ δυσμενής...εως υπερβολικος.. καμια προταση?
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Υπάρχει δηλαδή το ενδεχόμενο να ολισθήσει όλο το κτίριο προς μια διεύθυνση; Τι συντελεστή τριβής εδάφους-σκυροδέματος λαμβάνεις; Ποιο το κατακόρυφο φορτίο βάσει του οποίου υπολογίζεται η αντίσταση τριβής;
gkol Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 115kn το αξονικο συντελεστης τριβης εδαφους 0.5
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Μικρό φορτίο. Ισόγειο είναι το κτίριο; Το φορτίο της επιχωμάτωσης και του gross beton πάνω από το πέδιλο το λαμβάνεις υπόψη; Τις παθητικές ωθήσεις μειωμένες στο 40% τις λαμβάνεις υπόψη; Αν κάνεις έναν τόσο αναλυτικό έλεγχο πιστεύω ότι θα σου βγαίνει. Αλλά και πάλι, αν δεν σου βγαίνει, όπως είπες τα συνδετήρια θα εμποδίσουν την ολίσθηση. Στην περίπτωση αυτή θα πάρουν ένα πρόσθετο φορτίο, αξονικό ή διατμητικό αναλόγως της διεύθυνσης τους. Αλήθεια, με ποιο πρόγραμμα κάνεις τους ελέγχους;
gkol Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 και εγω το θεωρω πολυ μικρο..το κτιριο ειναι 2οροφο με κατοψη περιπου 140μ2... Πιστευω οτι ισως τα εφελκυστικα φορτια των κολωνων λογω σεισμου να μειωνουν τη θλιπτικη δυναμη που φτανει στο πεδιλο, καθως ο ελεγχος δεν επαρκει για σεισμικο συνδυασμο...ειναι προφανως πολσμενα και με acd... Με το STRAD κανω τη μελετη...φορτιο επιχωματωσης δεν εχω παρει υποψιν...και δεν ειμαι σιγουρος το προγραμμα αν το παιρνει απο μονο του υποψιν... Αποτι φαινεται θα κανω ελεγχο στο χερι για μη σεισμικο συνδυασμο...καθως αυτο πιστευω οτι φταιει Ευαχαριστω πολυ για την εγκαιρη απαντηση...αν εχεις αλλη ιδεα πες μου
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Το φορτίο επιχωμάτωσης δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόγραμμα που να το παίρνει αυτόματα αλλά το εισάγεις σαν φορτίο στις δοκούς προσομοίωσης του πεδίλου. Θα έπρεπε όμως εκτός του χώματος να πάρεις και το φορτίο του gross beton, του δαπέδου και το κινητό της πλάκας στο τμήμα που βρίσκεται πάνω από το πέδιλο. Μπορείς να υπολογίσεις και τις παθητικές ωθήσεις που είναι κατά της ολίσθησης. Για να επαληθεύσεις το αξονικό φορτίο κάνε έναν πρόχειρο υπολογισμό με την επιφάνεια επιρροής του στύλου πολλαπλασιασμένη με τα αντίστοιχα μόνιμα (G) και κινητά (0,30*Q) φορτία. Νομίζω τζάμπα παιδεύεσαι καθότι έχεις συνδετήρια και στις δύο διευθύνσεις. Εκτός εάν θεωρήσεις ότι όλο το κτίριο αποτελεί ένα στερεό σώμα και ελέγξεις γι αυτό την ολίσθηση! Αυτό όμως γίνεται μόνο "χειρωνακτικά".
gkol Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2008 οσον αφορα το φορτιο του γκρο μπετο καλη η ιδεα σου. Θα κανω μερικες δοκιμες και θα σας πω τα συμπερασματα.... Την ενιαια συμπεριφορα της θεμελιωσης την εχω σκεφτει αρκετες φορες αλλα ειμαι λιγο διστακτικος καθοτι δεν ξερω αν η ακαμψια των συνδετηριων δοκων ειναι επαρκης για να εξασφαλισει τετοια συμπεριφορα...και ειδικα τη στιγμη του σεισμου...(που ειναι και ο συνδυασμος για τον οποιο μου προκυτπει αστοχια σε ολισθηση...) Τhanx..
nikgian Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2008 Tο Strad έβγαζε το πρόβλημα της ολίσθησης και σε μένα. Τo manual αλλά και η τεχνική υποστήριξη τηλεφωνικά λένε ότι άν έχεις θλιπτικό Ν στο πέδιλο ολά είναι ΟΚ και αγνόησε το μήνυμα που βγάζει το πρόγραμμα.
panos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2008 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 , 2008 Παιδια προσωπική μου άποψη, αλλά ο έλεγχος ανατροπής και ολίσθησης μεμονωμένων πεδίλων είναι μια μεγάλη χαζομάρα που μαθαίνουμε στο πολυτεχνείο. Εχετε δει πέδιλο να γλυστάει ή να ανατρέπεται? αφου τα πάντα συνδέονται το λιγότερο με συνδετήρια δοκάρια. Δεν αναφέρομαι στις περίπτωσεις αμιγώς αργιλικών εδαφών ή φαινόμενα ρευστοποίησης και άλλα καλούδια για να μην παρεξηγηθώ.
gkol Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2008 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14 , 2008 Ο ελεγχος ολισθησης οντως δεν ειναι κατι που απασχολει τους μελετητες...Η δικη μου γνωμη είναι οτι ο κινδυνος δεν ειναι να γλιστρήσει το πεδιλο αλλα ουσιαστικα μια εστω και μικρης ταξης μετακινηση (οπως πχ συμβαινει στην περιπτωση ενεργητικης αστοχιαας τοιχου αντιστηριξης), θα προκαλεσει αναλογη συμπεριφορα... Ας μας πει και καποιος αλλος τη γνωμη του Παντως το Strad οντως βγαζει συχνα αστοχια σε ολισθηση, το οποιο μπορει να ισχυει και η δικη μου αισθηση ειναι οτι μαλλον συμβαινει λογω μικρης τιμης αξονικου θλιπτικου φορτιου...Θα το τσεκαρω με ιδιοχειρους υπολογισμους και θα σας πω...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα