Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Θα ήθελα να ακούσω γνώμες από μηχανολόγους που έχουν τελειώσει ή είναι τελειόφοιτοι στις δύο σχολές (γνώμες και σύγκριση για Πάτρα-Βόλο-Κοζάνη δεν θα με πείραζε). Το ερώτημα έχει να κάνει με:

- πρόγραμμα σπουδών και πληρότητα στην διδασκαλία των βασικών αντικειμένων αλλά κυρίως κατά πόσο "πιάνουν" νέες τάσεις-τεχνολογίες

- κύρος-αναγνωρισιμότητα πανεπιστημίου (καθηγητές, ranking, υποδομές, διεθνείς δημοσιεύσεις με κύρος κλπ)

- προοπτικές μεταπτυχιακών σπουδών Ελλάδα και εξωτερικό

- Ότι άλλη εμπειρία έχετε είναι επιθυμητή!

Ευχαριστώ

Δημοσιεύτηκε (edited)

Από τη μικρή 15ετή εμπειρία μου, να πω ταπεινά πως πιθανόν δεν παίζει κανένα ρόλο τελικά. Μπορείς να δεις στελέχη μεγάλων εταιρειών που έχουν τελειώσει σχολή εξωτερικού ή μηχανολόγους επαρχίας και μηχανολόγους ΕΜΠ στα αζήτητα (οκ, σε μικρότερου βεληνεκούς εταιρείες). 
Η δουλειά αργά ή γρήγορα μαθαίνεται.

Το παν στην Ελλάδα είναι οι διασυνδέσεις & να μη μένεις στάσιμος σε μια εταιρεία.

Αυτά τα πολύ λίγα από εμένα.

Edited by AntonisHLMHX
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

1. Τα προγράμματα σπουδών δεν ανταποκρίνονται στην αγορά εργασίας. Είναι μεγάλο πρόβλημα των Ελληνικών Πανεπιστημίων και κυρίως των αριστερών αποστημάτων που λιμνάζουν εκεί μέσα, να αντιτίθενται και να μπλοκάρουν οποιοδήποτε εκσυγχρονισμό προγράμματος σπουδών προσπαθεί να γίνει.
Ως εκ τούτου, τα μαθήματα είναι λίγο πολύ ίδια για όλες τις σχολές. Μία δίνει περισσότερη έμφαση σε ένα υπο-αντικείμενο, άλλη σε άλλο κ.ο.κ. 

 

2. Το κύρος είναι ένας παράγοντας που αφορά το ίδιο το πανεπιστήμιο και τους καθηγητές. QS Ranking και λοιπές ιστορίες δεν ποσοτικοποιούν πουθενά το επίπεδο και την ποιότητα διδασκαλίας. Πάντως, σε γενικές γραμμές, ΕΜΠ>ΑΠΘ>Λοιπά Πολυτεχνεία. Ένας γενικός δείκτης σε κάθε περίπτωση είναι η βάση εισαγωγής. Όχι στη λογική ότι ένας απόφοιτος ΕΜΠ είναι καλύτερος από έναν του ΑΠΘ. Αλλά ότι σε γενικές γραμμές, το ΕΜΠ έχει υψηλότερο επίπεδο εισακτέων, άρα μπορεί να προσφέρει υψηλότερο επίπεδο μαθήματος και αυτό να αφομοιωθεί.

 

3. Τα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα έχουν αρχίσει να γίνονται πολύ εμπορικά. Αυτό σημαίνει ότι φεύγουμε από τη λογική του να παίρνουμε καλούς αποφοίτους για να προμοτάρεται το μεταπτυχιακό ως "καλό" και πάμε στη λογική του παίρνουμε όποιον να 'ναι, αρκεί να πληρώνει δίδακτρα.

 

4. Εάν μιλάμε για λήψη δεύτερου πτυχίου, ένα μικρό περιφερειακό τμήμα όπως της Κοζάνης σημαίνει πιο εύκολη και γρήγορη λήψη πτυχίου και επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.