Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2021 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2021 Η τεχνολογία που θα δώσει λύση στο πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης των φορτηγών για μεγάλες αποστάσεις, η εναέρια καλωδίωση παροχής ρεύματος εν κινήσει, δοκιμάζεται ήδη στην Autobahn του Lubeck. Οι τεράστιες απαιτήσεις ενέργειας που έχει -ειδικά με βαρύ φορτίο- ένα μεγάλο φορτηγό, και η αντίστοιχα υπερβολικά χρονοβόρα φόρτιση των μπαταριών του, καθιστούν απαγορευτική την ηλεκτροκίνηση στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Έτσι, όσο προηγμένα και να είναι τα νέα ηλεκτρικά φορτηγά εταιρειών όπως η Mercedes και η Volvo, προς το παρόν μπορούν να καλύψουν μόνο τις λεγόμενες μεταφορές «τελικού προορισμού», δηλαδή από το σημείο παραλαβής μέχρι το τελικό σημείο παράδοσης, και όχι μεγαλύτερα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο. Η εναέρια καλωδίωση παροχής ρεύματος δεν είναι καινούρια - χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες σε τρένα και μέσα μεταφοράς όλο τον κόσμο, και φυσικά στα τρόλεϊ της Αθήνας. Ωστόσο, αυτή η τεχνολογία αναδύεται και πάλι για να λύσει το πρόβλημα των μεγάλων αποστάσεων για ηλεκτρικά φορτηγά. Παίρνοντας ενέργεια από το δίκτυο μέσω ενός βραχίονα στην οροφή του τράκτορα που θα κυλά σε μόνιμη επαφή με τα καλώδια, τα φορτηγά θα έχουν τη δυνατότητα απεριόριστων χιλιομέτρων όταν αναπτυχθεί το δίκτυο στην Ευρώπη. Παράλληλα, για τις παραδόσεις «τελικού προορισμού», σε δρόμους που δεν θα υπάρχουν τα εναέρια καλώδια, όπως και όταν παραστεί η ανάγκη μιας προσπέρασης στον αυτοκινητόδρομο, τα φορτηγά θα κινούνται από τα αυτόνομα συστήματα κίνησής τους - είτε πρόκειται για κινητήρα diesel, είτε για τον ηλεκτροκινητήρα. Στη Γερμανία οι δοκιμές του συστήματος, στον αυτοκινητόδρομο έξω από την πόλη Lubeck, έχουν ξεκινήσει εδώ και δύο χρόνια, και θα συνεχιστούν για τουλάχιστον ένα ακόμη. Ο Jan Bahcmann, επικεφαλής του προγράμματος eHighway Lubeck, υποστηρίζει ότι στόχος είναι να καλυφθεί με καλώδια ρεύματος το ένα τρίτο των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων - γεγονός που θα μειώσει την εκπομπή ρύπων των φορτηγών κατά δύο τρίτα. Πρόκειται για ένα έργο αρκετά υψηλού προϋπολογισμού, συνεπώς δεν αποκλείεται για την απόσβεσή του να κληθούν οι οδηγοί των φορτηγών να πληρώνουν και ένα πάγιο τέλος για τη χρήση του συστήματος - ενώ, παράλληλα, η τιμή του ρεύματος θα κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, ώστε να έχει οικονομικό όφελος η χρήση του δικτύου. View full είδηση
george68 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2021 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2021 λογικο ειναι να πληρωνουν ... τι δηλαδη θα πληρωνουμε εμεις τις μεταφορικες εταιριες ;;;
tetris Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2021 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 9 , 2021 εμείς τα πληρώνουμε, αφού το κόστος μετακυλίεται στον καταναλωτή
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα