Engineer Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2021 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 11 , 2021 Τη δική της πρόταση στην κατηγορία των μικρών οχημάτων πόλης που κινούνται με ρεύμα έκανε γνωστή η Spyros Panopoulos Automotive. Στόχος να είναι έτοιμο το πρωτότυπο μέχρι το 2023. Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν αρχίσει να πληθαίνουν. Ολοένα και περισσότερες εταιρείες παρουσιάζουν νέα μοντέλα και προτάσεις. Οι ανάγκες αλλάζουν, το ίδιο οι συνήθειες, ακόμα και τα γούστα των οδηγών. Τα επόμενα χρόνια τα μικρά οχήματα πόλης θα επικρατήσουν και θα υπάρχει πληθώρα επιλογών. Μέσα σε αυτόν τον καταιγισμό νέων μοντέλων υπάρχουν και προτάσεις που προέρχονται από την χώρα μας. Μία εξ’ αυτών είναι της εταιρείας Spyros Panopoulos Automotive. Τη Δευτέρα το βράδυ ο επικεφαλής της ελληνικής εταιρείας Σπύρος Πανόπουλος έδωσε στην δημοσιότητα μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας τις εικόνες του πρώτου ελληνικού υπεραυτοκινήτου με την ονομασία Chaos. Ωστόσο, μαζί με το συγκεκριμένο όχημα των 3.000 ίππων με το οποίο θέλει να σπάσει το ρεκόρ τελικής ταχύτητας, μας έδειξε και τα σχέδια του… Cubicle. Έτοιμο τέλη του 2022 Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που επικεντρώνονται στην πρακτικότητα και στην «πράσινη» μετακίνηση κυρίως εντός πόλης. Σύμφωνα με την εταιρεία το Cubicle θα έχει απόδοση 220 ίππους. Η αυτονομία του θα αγγίζει τα 250 χιλιόμετρα. Η τιμή του και όπως αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξη ο Σπύρος Πανόπουλος θα κυμαίνεται στις 27.000 με 28.000 ευρώ. Ωστόσο με την κρατική επιδότηση θα πέφτει κοντά στις 22.000 ευρώ. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα το Cubicle θα υπάρχει ως πρωτότυπο μέχρι τα τέλη του 2022 και αν όλα κυλίσουν ομαλά ίσως το δούμε στους δρόμους το 2023. Στόχος της Spyros Panopoulos Automotive είναι να φτάσει σε μέγιστη παραγωγή τις 10.000 μονάδες ανά έτος, προκειμένου να μπορούν να καλυφτούν οι ανάγκες της εγχώριας αγοράς. View full είδηση
george68 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2021 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2021 απο τον υπολογιστη με επιπεδο σχεδιων τις πλακας, μεχρι να βγει στην παραγωγη, απεχει ενας αιωνας ...και οχι 1,5 χρονος .... για να παρει αδεια μονο το εργοστασιο που ακομα ουτε καν εχει ξεκινησει θα χρειαστουν στην ελλαδα 4 με 5 χρονια .. να φτιαξει πρωτότυπα να ξεκινησει δοκιμες να παρει εγκριση τιπου χρειαζονται τουλαχιστων μερικες εκατονταδες εκατομμυρια .και τουλαχιστον 2 με 3 χρονια ειδικα αν ξεκινας απο λευκο χαρτι.. με τι θα τα κανει ολα αυτα ;;; ποιον δουλευει ;;;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα