whatisthis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2009 Ναι αλλα σε μια τετραριχτη τυπικη με κορφια μηκουσ 1μ και αρα δυο παραλλα ζευκτα σε αποσταση 1μ το ενα απο το αλλο πως θα τον μορφωσεις τον συνδεσμο αυτο
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 3 , 2009 Μπορείς αν δεν σου βγαίνει το χιαστί να ενώσεις τα κάτω πέλματα με διαμήκη ράβδο την οποία την σταθεροποιείς όπου μπορείς (π.χ στα τελειώματα)
whatisthis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Παντως Άρη ο ρόλος του κάτω πέλματος δεν είναι συνήθως ως ελκυστηρα? Αν βγαίνουν θλιπτικες δυναμεις σημαντικες τοτε μάλλον καπου έχει αποτύχει η μόρφωση του ζευκτού θεωρώ..τι λες εσυ? Στο Woodexpress το κατω πελμα δεν το ελεγχει σε πλευρικό.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 μπορει να βγαινει θλίψη με υποπίεση (π.χ. στα offshore της Νορβηγίας) ή αν ειναι αμφίπακτο (μπορεί?) εκει δεν βγαινει ειναι τυποποιημένες (wood)
whatisthis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Καλα το αμφιπακτο δεν χρειαζεται να το κοβεντιαζουμε... Αλλα η υποπίεση παίζει..γιατί μόνο στη Νορβηγία??!
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Καλα το αμφιπακτο δεν χρειαζεται να το κοβεντιαζουμε...Αλλα η υποπίεση παίζει..γιατί μόνο στη Νορβηγία??! γιατι δεν μπορεις να φτιαξεις πακτώσεις, απλά δεν φτιάχνουμε (στα μεταλλικά όμως παίζει) NORSOK, whatisthis στα offshores φυσάει πολύ, ξερω εγώ
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Το wood express δεν το κάνει. Μπορεί να είναι από υποπίεση Μπορεί να είναι από ενδεχόμενη μεσαία στήριξη Μπορεί να είναι από διαφραγματική λειτουργία. Γενικώς εμπειρικά και κατά περίπτωση υπολογίζονται σε συνηθισμένες κατασκευές.
whatisthis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4 , 2009 rigid joint νομίζω τα ξυλα σε κάμψη και θλίψη δεν τα πάνε καλά οπότε μάλλον καλύτερα που δεν μπορεί να υλοποιηθεί πάκτωση... Άρη δεν έχω δει πα΄τως τετράριχτη που να εχει συνεχη πλευρικη εξασφάλιση στο κάτω πέλμα όπως πορυποθετει στη διαστασιολόγηση το woodexpress..εγω παντως τα ελεγχω κανονικά σε πλευρικό λυγισμό με μηκος στην καλύτερη το μισό αν πιάνεται στη μέση με αλλο ζευκτό..
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2009 Αλλα η υποπίεση παίζει..γιατί μόνο στη Νορβηγία??! Φυσάει πιο πολύ εκεί
Directionless Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 7 , 2009 μπορει να βγαινει θλίψη με υποπίεση (π.χ. στα offshore της Νορβηγίας) ή αν ειναι αμφίπακτο (μπορεί?)εκει δεν βγαινει ειναι τυποποιημένες (wood) Aμφίπακτο χλωμό, αμφιαρθρωτό όμως ναι (άλλο αν γίνεται η παραδοχή της αμφιερίστου). Το WoodExpress κάνει έλεγχο μόνο σε κάμψη με αξονικό εφελκυσμό και διάτμησης (για τον ελκυστήρα λέμε πάντα).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα