ΤΟΠΟΓΑΒΡΟΣ Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 Αντί να δοθούν κίνητρα κατασκευής περισσότερων υπόγειων χώρων στάθμευσης λαμβάνονται αποφάσεις εξαιτίας μιας ανίκανης πολιτείας να ελέγξει ακόμα και μια οικοδομική άδεια. Εντάξει λοιπόν αφού μας αρέσουν αυτές οι καταπράσινες πόλεις που φτιάξαμε με μοναδικό σεβασμό στα παιδιά, στους ηλικιωμένους, στα ΑΜΕΑ αφήστε κι άλλα αυτοκίνητα σταθμευμένα πάνω σε πεζοδρόμια, διαβάσεις πεζών, πεζόδρομους, ράμπες κλπ Άσε που το ΣτΕ πάει και κόντρα στο διαχρονικό πνεύμα της πολιτικής για νομιμοποίηση αυθαιρεσιών και είσπραξη προστίμων. Τώρα που θα βρεθούν χώροι που θα έχουν μετατραπεί σε κύρια χρήση για νέο Μπιρμπιλονόμο σε λίγα χρόνια ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkar Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 Όσο σε μιά κοινωνία επιμένουμε να έχουμε κανονισμούς για το πόσα υπόγεια μπορώ να φτιάξω στο σπίτι μου, πόσα τετραγωνικά ημιυπαίθριο θα έχω κλπ κλπ και το Ανώτατο Δικαστήριο της Χώρας να πρέπει να ασχοληθεί και να αποφασίσει σχετικά, δεν έχουμε την παραμικρή ελπίδα να προχωρήσουμε μπροστά και να ασχοληθούμε με τα ουσιαστικά μας προβλήματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
howard_roark Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 δεν ειναι θεμα κινητρων για περισσοτερα υπογεια - η συγκεκριμενη αποφαση εχει να κανει με εξωφθαλμη διαστρεβλωση του νομου απο τον ιδιοκτητη, που μετετρεψε ολο το Α υπογειο σε σπιτι, και μερος του Β υπογειου σε σπιτι επισης, και το υπολοιπο σε γκαραζ στο οποιο μπαινεις χωρις ραμπα αφου εχει ερθει ισια με το εδαφος. Γιαυτο λεω οτι ο νομος καλως προβλεπει την κατασκευη 2ου και 3ου και 4ου υπογειου χωρις προσμετρηση στον ΣΔ με χρηση γκαραζ - αρκει να ειναι οντως γκαραζ. Επειδη το κρατος δεν μπορει να ελεγξει την αυθαιρετη αλλαγη χρησης του καθενος, δεν ειναι η λυση να καταργησουμε την συγκεκριμενη διαταξη του κτιριοδομικου. Αλλα ας διαβασουμε πρωτα τι και πώς και βλεπουμε για τη συνεχεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 Λένε οι εφημερίδες ότι δεν θα επιτρέπεται 2ο υπόγειο , εκτός αν αυτό επιτρέπεται με άλλο νόμο . H Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας με απόφασή της έκρινε οριστικά ότι απαγορεύεται σε κατοικίες η κατασκευή δεύτερου υπογείου προοριζόμενου για γκαράζ χωρίς να προσμετράται στον συντελεστή δόμησης. Με το σκεπτικό αυτό ακύρωσε οικοδομική άδεια της Πολεοδομίας Καπανδριτίου, που επέτρεπε την ανέγερση διώροφης μονοκατοικίας με δύο υπόγεια στην Ροδόπολη Αττικής. Στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο είχε προσφύγει περιβαλλοντικός και φυσιολατρικός Σύλλογος Διονύσου Αττικής και κάτοικοι της περιοχής οι οποίοι ζητούσαν να ακυρωθεί η οικοδομική άδεια που εκδόθηκε το 2000 και επέτρεπε την κατασκευή δύο υπογείων, εκ των οποίων το πρώτο είχε εμβαδόν 310 τ.μ. και το δεύτερο 366,9 τ.μ.. Στο πρώτο υπόγειο δεν προσμετρήθηκε στον συντελεστή δόμησης τμήμα της συνολικής επιφάνειας του, ενώ στο δεύτερο δεν προσμετρήθηκε στον συντελεστή δόμησης το σύνολο της επιφάνειας του. Η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ότι ο Κώδικας Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας δεν επιτρέπει την κατασκευή σε κτίρια προοριζόμενα για κατοικίες, δεύτερο υπόγειο για την στάθμευση αυτοκινήτων μη προσμετρώμενο στον συντελεστή δομήσεως, εκτός και αν αυτό ρητά το προβλέπει άλλη νομοθετική ρύθμιση. Παράλληλα, αναφέρεται στην απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ ότι είναι εύλογη η απαγόρευση κατασκευής δεύτερου υπογείου μη προσμετρώμενου στον συντελεστή δόμησης, καθώς "η κατασκευή πλειόνων υπογείων σε επικλινή, ειδικώς, οικόπεδα, είναι δυνατόν να οδηγήσει σε ουσιώδη αύξηση του όγκου του υπεράνω της στάθμης του εδάφους, τμήματος της οικοδομικής". Ακόμα, αναφέρεται στην δικαστική απόφαση ότι λόγω των ειδικών πολεοδομικών διατάξεων που ισχύουν για την περιοχή της Ροδόπολης, δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η κατασκευή, σε κτίρια προοριζόμενα για κατοικίες, δεύτερου υπογείου ορόφου για την στάθμευση αυτοκινήτων μη προσμετρώμενου στον συντελεστή δόμησης. Ετσι ίσως ένας νόμος που θα λέει ότι μπορούν να δημιουργηθούν χώροι στάθμευσης υπόγειοι που να καλύπτουν τις υποχρεωτικές θέσεις + 30 η 50 % επιπλέον , να λύσει το πρόβλημα . Αλλιώς δεν θα μπορούν να κτιστούν αρκετά μικρά οικόπεδα με μεγάλο ΣΔ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
myri Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2010 δεν ειναι θεμα κινητρων για περισσοτερα υπογεια - η συγκεκριμενη αποφαση εχει να κανει με εξωφθαλμη διαστρεβλωση του νομου απο τον ιδιοκτητη, που μετετρεψε ολο το Α υπογειο σε σπιτι, και μερος του Β υπογειου σε σπιτι επισης, και το υπολοιπο σε γκαραζ στο οποιο μπαινεις χωρις ραμπα αφου εχει ερθει ισια με το εδαφος. Γιαυτο λεω οτι ο νομος καλως προβλεπει την κατασκευη 2ου και 3ου και 4ου υπογειου χωρις προσμετρηση στον ΣΔ με χρηση γκαραζ - αρκει να ειναι οντως γκαραζ. Επειδη το κρατος δεν μπορει να ελεγξει την αυθαιρετη αλλαγη χρησης του καθενος, δεν ειναι η λυση να καταργησουμε την συγκεκριμενη διαταξη του κτιριοδομικου. Αλλα ας διαβασουμε πρωτα τι και πώς και βλεπουμε για τη συνεχεια. σε λίγο θα βγάλουν απόφαση που θα απαγορεύει τη δόμηση επειδή κάποιοι κάνουν παρανομίες Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANTONIS130 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Καλησπέρασ σας. Να υποθέσω ότι σε κτιρια γραφείων καταστημάτων επιτρέπεται η κατασκευή δευτερου υπόγειου για χρήση γκαράζ? Το ΣΤΕ προβλέπει μόνο τα κτίρια κατοικιών? Και αν έχουμε σκάψει όλη την επιφάνεια του οικοπέδου για υπόγειο γκαράζ (εκτός βέβαια του προκηπίου) ενοείται πως σε αυτήν την περίπτωση επιτρέπεται ένα μόνο υπόγειο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
armenopoulos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Καλησπέρα. Ο "άλλος" νόμος είναι ο 3843/10 που ισχύει από 28-4-10 και με αυτόν τροποποιήθηκε η περίπτωση Βη (χώροι που δεν προσμετρούνται στον σ.δ.) του άρθρου 7 του ΓΟΚ ως εξης "οι στεγασμένοι ανοικτοί χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στο ισόγειο του κτιρίου ή στην pilotis, καθώς και οι κλειστοί χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων που κατασκευάζονται σε υπόγειους ορόφους". Οπότε πολύ κουβέντα για το τίποτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Aλλα μιλαει για χωρους σταθμευσης....Αν εγω κανω δυο υπογεια και τα χρησιμοποιω ως αποθηκευτικους χωρους πρεπει λογικα το 2ο να το προσμετρησω στη δομηση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
armenopoulos Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Σαφώς. Εκτός εάν υπάγονται στην περίπτωση Ββ του ίδιου άρθρου, τελευταίο εδάφιο (αποθήκες για κατοικίες+καταστήματα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 12 , 2010 Εχεις αντισοιχο ΦΕΚ για το Ν3482/2010?? ΥΓ. Το μονο καλο που εκανε ο ΓΑΠ ειναι που "ελευθερωσε" τη νομοθεσια....Εχουν κανει καλη δουλεια στο ΕΤ...(τουλαχιστον μεχρι τωρα που πληρωναμε.....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα