Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τακτοποίηση από γκαράζ σε... ραμπα & τοιχία!


harrysss

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα. Δεν είμαι μηχανικός αλλά κατασκευαστής.
Πρόκειται να αγοράσω ένα ακίνητο το οποίο είχε τακτοποίηση του 2018 όπου αγοράστηκε αλλά επειδή θα κάνουνε διόρθωση του τότε συμβολαίου είπαν να κάνουν και διόρθωση τακτοποίησης γιατί θεωρούν ότι πιθανόν να μην είναι σωστή η προηγούμενη τακτοποίηση.

1ο πρόβλημα
Κλασσική 3οροφη μονοκατοικία είναι που οι σκάλες καταλήγουν σε ένα διάδρομο και μετά έχουμε πόρτες για γκαράζ, αποθήκη, λεβητοστάσιο και πόρτα για διαμέρισμα κυρίας χρήσης. Δηλαδή 3 δωμάτια τα οποία βλέπουν με μπαλκονόπορτες σε ξεμπαζομένο χώρο.
Η προηγούμενη τακτοποίηση έδειχνε Κ.Χ το διαμέρισμα 85τμ. Ο νέος μηχανικός δείχνει ΚΧ και τους διαδρόμους και τις σκάλες. Από ότι γνωρίζω είναι βοηθητικοί χώροι.

2ο πρόβλημα
Το εντελώς απίστευτο που κάνει είναι ότι εξαφανίζει το γκαράζ. Ο προηγούμενος έδειχνε γκαράζ 32τμ από τα οποία 20 τακτοποιημένα ως επέκταση. Ο νέος το δείχνει ως «ράμπα & τοιχία»!!!
Πρόκειται για χώρο εκτός περιγράμματος με κανονικά μπετά και φυσικά ταβάνι το οποίο όλο αυτό είναι επέκταση του υπογείου. Δεν έχει τοποθετηθεί ποτέ ρολλό γκαραζόπορτα και ίσως για αυτό το θεωρεί «αερα»;;; Ξαφνικά αυτός ο χώρος δεν μετράει καθόλου ως τμ!!
Πρόκειται για μηχανικό που δεν μπορείς καθόλου να μιλήσεις μαζί του και να συνεννοηθείς. Από ότι γνωρίζω δεν μπορούμε και να πάρουμε την δήλωση από αυτόν και να συνεχίσει άλλος αν δεν συμφωνήσει. Οπότε σε αυτή την περίπτωση τι κάνουμε; Δηλαδή ένας μηχανικός μπορεί να καταστρέψει ένα ακίνητο επειδή μπορεί να είναι τρελός και δεν μπορεί να γίνει κάτι για αυτό;

Αν δεν δηλώσει το γκαράζ ως γκαράζ δημιουργεί στο σπίτι μια τρελή αυθαιρεσία που σαφώς αποκλείεται να αγοράσει κανείς το σπίτι.