Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μάλλον πρόκειται για ελαττωματική παρτίδα. Γενικά, κύρια αιτία για το στράβωμα είναι η υπερθέρμανση λόγω επιθετικής οδήγησης ή η αστοχία υλικού που και αυτή οφείλεται στην θερμότητα. Η θερμότητα προκαλεί μεταφορά εξαναγκασμών στο μέταλλο που θα είχε αποφευχθεί αν είχε προηγηθεί η κατάλληλη επεξεργασία στο εργοστάσιο ανά περίπτωση. 

Δημοσιεύτηκε
On 19/12/2021 at 5:34 ΜΜ, kcher said:

Ποιές δισκόπλακες σου στραβώνουν; 

Οι 2 μπροστινες...στον τορνο έδειξαν κ οι 2 στραβες με ελαχιστα χλμ...γύρω στα 1500... τις Zimmerman εβαλα στον τορνο,τις  ferodo που επισης στραβωσαν κ αυτες στα 1500 τις αλλαξα κατευθείαν γτ μου τις περναγε εγγυηση 

Δημοσιεύτηκε
10 ώρες πριν, astrah said:

Μάλλον πρόκειται για ελαττωματική παρτίδα. Γενικά, κύρια αιτία για το στράβωμα είναι η υπερθέρμανση λόγω επιθετικής οδήγησης ή η αστοχία υλικού που και αυτή οφείλεται στην θερμότητα. Η θερμότητα προκαλεί μεταφορά εξαναγκασμών στο μέταλλο που θα είχε αποφευχθεί αν είχε προηγηθεί η κατάλληλη επεξεργασία στο εργοστάσιο ανά περίπτωση. 

Το ιδιο μου λεει κ ο μηχανικος μου κ ο φρενας μου...αλλα τι φαση... τόσα χρονια να μην εχει ξανατυχει κ να τυχει τωρα σε 3 σετ δισκοπλακες καπάκι... τι να πω...

Δημοσιεύτηκε

Για να στραβώνουν και οι δύο δισκόπλακες (Αριστερά-δεξιά), προφανώς αποκλείω βλάβες όπως μουαγιέ, τακάκια, ελαττωματικές παρτίδες κλπ... Το φρενόμετρο εξακολουθεί και μετράει ομοιομορφία στους δύο τροχούς...Όχι όμως και μεταξύ των δύο τακακιών ανά δισκόπλακα. Τα δύο τακάκια σε κάθε δισκόπλακα (μέσα και έξω) δεν ασκούν την ίδια πίεση επάνω στη δισκόπλακα. Να υποθέσω μάλιστα ότι η δισκόπλακα στραβώνει προς την πιο απομακρυσμένη πλευρά από τα σωληνάκια;; Και επίσης να υποθέσω ότι και η φθορά της εσωτερικής με την εξωτερική πλευρά της δισκόπλακας δεν είναι ομοιόμορφη; Ή ομοίως και η φθορά των τακακιών μέσα-έξω μεταξύ τους είναι ανομοιόρφη; Αν συμβαίνουν οι υποθέσεις μου, τότε εγώ προσανατολίζομαι στο ότι δαγκάνες έχουν υπερβολική φθορά, οπότε το υδραυλικό λάδι έχει σημαντική απώλεια πίεσης μεταξύ του μέσα και του έξω τακακιού. Άρα αυτό λύνεται με αντικατάσταση και των δύο δαγκανών. Έχεις κάνει 530000χλμ, υπάρχει μια φυσιολογική φθορά στις δαγκάνες. Και μάλιστα όσο περνάει ο καιρός, θα στραβώνουν και πιο γρήγορα με αργό όμως ρυθμό.

Το φρενόμετρο, λοιπόν, μετράει σωστή πέδηση, δηλαδή ότι φτάνει η κατάλληλη πίεση στην κάθε δαγκάνα. Όμως πώς κατανέμει αυτή την πίεση η κάθε δαγκάνα στα δύο της τακάκια δεν το μετράει...

Δημοσιεύτηκε
On 20/12/2021 at 11:29 ΜΜ, kcher said:

Για να στραβώνουν και οι δύο δισκόπλακες (Αριστερά-δεξιά), προφανώς αποκλείω βλάβες όπως μουαγιέ, τακάκια, ελαττωματικές παρτίδες κλπ... Το φρενόμετρο εξακολουθεί και μετράει ομοιομορφία στους δύο τροχούς...Όχι όμως και μεταξύ των δύο τακακιών ανά δισκόπλακα. Τα δύο τακάκια σε κάθε δισκόπλακα (μέσα και έξω) δεν ασκούν την ίδια πίεση επάνω στη δισκόπλακα. Να υποθέσω μάλιστα ότι η δισκόπλακα στραβώνει προς την πιο απομακρυσμένη πλευρά από τα σωληνάκια;; Και επίσης να υποθέσω ότι και η φθορά της εσωτερικής με την εξωτερική πλευρά της δισκόπλακας δεν είναι ομοιόμορφη; Ή ομοίως και η φθορά των τακακιών μέσα-έξω μεταξύ τους είναι ανομοιόρφη; Αν συμβαίνουν οι υποθέσεις μου, τότε εγώ προσανατολίζομαι στο ότι δαγκάνες έχουν υπερβολική φθορά, οπότε το υδραυλικό λάδι έχει σημαντική απώλεια πίεσης μεταξύ του μέσα και του έξω τακακιού. Άρα αυτό λύνεται με αντικατάσταση και των δύο δαγκανών. Έχεις κάνει 530000χλμ, υπάρχει μια φυσιολογική φθορά στις δαγκάνες. Και μάλιστα όσο περνάει ο καιρός, θα στραβώνουν και πιο γρήγορα με αργό όμως ρυθμό.

Το φρενόμετρο, λοιπόν, μετράει σωστή πέδηση, δηλαδή ότι φτάνει η κατάλληλη πίεση στην κάθε δαγκάνα. Όμως πώς κατανέμει αυτή την πίεση η κάθε δαγκάνα στα δύο της τακάκια δεν το μετράει...

Εχουν μια λογικη αυτα που λες,βεβαια η φθορά που αναφερεις για την εσωτερική η εξωτερική πλευρα του δίσκου ειναι αδυνατον να φανεί γτ τους στραβώνει σε ελάχιστα χλμ (γυρω στα 1500) ο δισκος ακμ φαινεται καινούργιος,το ιδιο ισχυει κ στα τακακια,μεχρι τωρα όμως τα τακακια ειχαν την ιδια φθορα,με ελάχιστη διαφορά το εξωτερικο ηταν ελάχιστα πιο φαγωμένο (φυσιολογικό γτ εκει παταει το εμβολο της δαγκανας) τωρα ερχομαστε στο αν κατανέμεται η πίεση σωστα αναμεσα στα 2 τακακια... απο τη στιγμη που το εμβολο βγαινει κανονικά κ πιεζει αν δεν κατανέμεται σωστα η πιεση το προβλημα θα είναι στην κινηση της δαγκανας δεξια αριστερα πανω στα κυλινδρακια... περα απο αυτό οι δαγκανες επιστευαζονται,δεν τις πετάς, εκτος αν δεν συμφέρει η επισκευή... και εγω δεν μπορω να σκεφτω κάτι αλλο...ισως φταιει η δαγκανα...

Δημοσιεύτηκε

Είναι ηλιου φαεινότερο οτι δεν φταίνε οι δισκόπλακες και όποιος σου λέει για ελατωματικές παρτίδες είναι επειικώς άσχετος.

Αλλάζεις δισκόπλακες και σε 1500Km  με ελάχιστα φρεναρίσματα στραβώνουν και σου λένε για ελαττωματικές παρτίδες?

Άλλαξε μάστορα και κοίτα οτιδήποτε άλλο από δισκόπλακες.

Κατανεμητή πίεσης, σωληνάκια υψηλής, υγρα φρένων, κοκ

Μακάρι να ήταν η ειδικότητα μας και να είμασταν μάστορες αλλά η λογική έχει όρια.

 

  • Like 3
Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, kusta80 said:

Κατανεμητή πίεσης, σωληνάκια υψηλής, υγρα φρένων, κοκ

Μπορείς να μας εξηγήσεις πως τα ανωτέρω μπορούν να οδηγήσουν σε στράβωμα?

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, astrah said:

Μπορείς να μας εξηγήσεις πως τα ανωτέρω μπορούν να οδηγήσουν σε στράβωμα?

Αυτα που λεει ο φιλος κ εγω δεν πιστεύω οτι μπορει να ευθύνονται, αλλα δεν μπορω να δεχτώ κ οτι ειναι ελαττωματική πατρίδα, 3 σετ δισκοπλακες διαφορετικης μαρκας μεσα σε 10.000 χλμ??? Τι διαολο απο βούτυρο τις έφτιαξαν 2 διαφορετικά εργοστάσια???

Δημοσιεύτηκε
29 λεπτά πριν, Stathis_kar said:

 3 σετ δισκοπλακες διαφορετικης μαρκας 

έχοντας ζήσει χρόνια μέσα σε συνεργεία... μπορώ να σου πω πως όλα... γίνονται...

'Οπως και τα "βαφτίσια" κινέζικων ανταλλακτικών (και μάλιστα 3-4ης κατηγορίας) σε ανταλλακτικά ευρωπαϊκών οίκων...

Μάλιστα πολλές γνωστές ευρωπαϊκές εταιρίες έχουν μεταφέρει την παραγωγή τους στην Κίνα με σημαντική επίπτωση στην ποιότητα....

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, astrah said:

Μπορείς να μας εξηγήσεις πως τα ανωτέρω μπορούν να οδηγήσουν σε στράβωμα?

Δεν ειπα οτι τα συγκεκριμενα μπορουν να οδηγησουν σε στραβωμα δισκοπλακων απλα ηθελα να καταδειξω οτι ενας σωστος μαστορας, δε θα πει οτι φταινε ελατωμματικες παρτιδες, απο 3 σετ που εχει αλλαξει. Θα αρχισει να ψαχνει αλλα πραγματα. Δεν ξερω τι, δεν με νοιαζει. Βρες τη λυση.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.