Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
19 ώρες πριν, miltos said:

Δοκίμασε τον εργοστασιακό.

Λογικά θα είναι πολύ ανώτερος από αυτούς που βάζεις.

Ξέρεις αν όμως το πρόβλημα λύθηκε όντως από την αλλαγή ζαντών, ή έγινε και κάποια άλλη επέμβαση-επισκευή?

 

Δε νομίζω ότι ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο ο συνάδελφος.

Η αναφορά στο 99% των μηχανολόγων, είναι εντελώς άστοχη, ασυνεχής με τα προηγούμενα, αυθαίρετη, δε συνεισφέρει στη συζήτηση ούτε στοιχειοθετεί κάτι.

Πολύ ωραία οκ...να δοκιμάσω τον εργοστασιακό που είναι ανώτερος,αυτό ακριβώς λένε κ από την αντιπροσωπεία, χωρίς βέβαια να σου δίνουν καμμια εγγύηση ότι δε θα στραβώσει,κ οι ferodo που έβαλα κ οι Zimmerman θεωρούνται κορυφαίοι και τόσα χρόνια δεν στραβωναν.... εγώ ψάχνω να βρω το λόγο για τον οποίο στραβώσουν τωρα...όσο αφορά το άλλο θέμα ναι,λύθηκε το πρόβλημα με την αλλαγή ζαντών, κάτι που δεν εβρισκε κάνεις κ το βρήκαν μετά από 8 αλλαγές δίσκων κ μουαγιε στην αντιπροσωπεία όταν μέτρησαν ξεχωριστά με μικρόμετρο μουαγιε-μουαγιε με δισκο-μουαγιε δίσκο ζάντα το πακέτο με τη ζάντα είχε απόκλιση...

Δημοσιεύτηκε
On 28/12/2021 at 8:05 ΜΜ, Stathis_kar said:

,λύθηκε το πρόβλημα με την αλλαγή ζαντών, κάτι που δεν εβρισκε κάνεις κ το βρήκαν μετά από 8 αλλαγές δίσκων κ μουαγιε στην αντιπροσωπεία όταν μέτρησαν ξεχωριστά με μικρόμετρο μουαγιε-μουαγιε με δισκο-μουαγιε δίσκο ζάντα το πακέτο με τη ζάντα είχε απόκλιση...

Άρα μιλάς για ζάντα χωρίς επιπεδότητα στην επιφάνεια έδρασής της στο "μουαγιέ". Λογικό.

Όπως το εξέφρασες αρχικά, αποκόμισα τη λανθασμένη εντύπωση μιας "κοινά" στραβωμένης ζάντας (από τις περιπτώσεις που τις "φέρνουν' μέχρι και με σφυρί).

Άλλη λανθασμένη εντύπωση που αποκόμισα, ήταν ότι το στράβωμα ξεκίνησε όταν άρχισες να χρησιμοποιείς aftermarket δίσκους, γι αυτό πρότεινα τους εργοστασιακούς.

On 28/12/2021 at 8:05 ΜΜ, Stathis_kar said:

,κ οι ferodo που έβαλα κ οι Zimmerman θεωρούνται κορυφαίοι

Αν πάρεις τα καλά μοντέλα, που λογικά είναι ακριβότερα από τα εργοστασιακά, και αν παράγονται για το όχημά σου.

Κατά τα άλλα, τα φθηνά μοντέλα τους είναι γενικά υποδεέστερα των εργοστασιακών. Είναι απλά μια φθηνή εναλλακτική.

Δημοσιεύτηκε
On 31/12/2021 at 1:30 ΜΜ, miltos said:

Άρα μιλάς για ζάντα χωρίς επιπεδότητα στην επιφάνεια έδρασής της στο "μουαγιέ". Λογικό.

Όπως το εξέφρασες αρχικά, αποκόμισα τη λανθασμένη εντύπωση μιας "κοινά" στραβωμένης ζάντας (από τις περιπτώσεις που τις "φέρνουν' μέχρι και με σφυρί).

Άλλη λανθασμένη εντύπωση που αποκόμισα, ήταν ότι το στράβωμα ξεκίνησε όταν άρχισες να χρησιμοποιείς aftermarket δίσκους, γι αυτό πρότεινα τους εργοστασιακούς.

Αν πάρεις τα καλά μοντέλα, που λογικά είναι ακριβότερα από τα εργοστασιακά, και αν παράγονται για το όχημά σου.

Κατά τα άλλα, τα φθηνά μοντέλα τους είναι γενικά υποδεέστερα των εργοστασιακών. Είναι απλά μια φθηνή εναλλακτική.

Οχι παντα Zimmerman  χρησιμοποιούσα και δεν ειχα ποτε θεμα,ειχε τύχει να στραβωσουν μονο οταν ξεπερνούσαν τις 100.000χλμ κ ετυχε να βαζω σκληρο τακακι, εκει ναι είχε τυχει να στραβωσει καποιες φορες αλλα ηταν λογικο,στην τωρινη περίπτωση στραβωσαν απο τα 1500χλμ κ τα 3 σετ που αλλαξα (2 ferodo 1 Zimmerman) ...αυτο που μου αφηνει μια αμφιβολία ειναι οτι αυτά τα 3 σετ τα εβαλα σε συνεργείο που παω χρονια μεν αλλα δεν ειχε τυχει να αλλαξω ποτε εκει δισκους δε! Ετσι εχω μια υποψια μην τυχόν κ ολες του οι εισαγωγές ειναι μουφα απο κινα... παντως την επομενη φορα αυτο που μενει να κανω ειναι ενα καλο καθαρισμα κ λίπανση στη δαγκανα που ως τώρα δεν εχει γινει ,κ δεν εχει γινει διότι ολοι (μηχανικοί κ φρεναδες) με βεβαιαωναν οτι δεν εχει σημασια... 

Οσο αφορα το θεμα με τις ζαντες δεν ηταν σε δικο μ αυτοκίνητο αλλα ξερω ακριβως τις λεπτομέρειες, η ζαντα κάνει εδραση πάνω στο δίσκο που εδραζει στο μουαγιε,,,μουαγιε κ δίσκος πακέτο το μικρομετρο τα εδειχνε σωστα, οταν κουμπωνε επανω η ζαντα κ μετραγανε με μικρομετρο την απόκλιση της περιμετρου της ηταν λαθος, τωρα αν το προβλημα ηταν στην εδραση της η σε αυτο που ανέφερες χτυπημα δεν το ξερω,αυτο που ξερω ειναι οτι η ζάντες ειχαν δεχτει επεξεργασία βαφης δε υψηλές θερμοκρασίες κ απο αυτό ειπαν στην αντιπροσωπεία οτι τα επαιξαν...

Δημοσιεύτηκε
On 1/1/2022 at 1:44 ΜΜ, Stathis_kar said:

.αυτο που μου αφηνει μια αμφιβολία ειναι οτι αυτά τα 3 σετ τα εβαλα σε συνεργείο που παω χρονια μεν αλλα δεν ειχε τυχει να αλλαξω ποτε εκει δισκους δε

Το συνεργείο άλλαξε δίσκους (και τακάκια?) και απλά σου παρέδωσε το όχημα?

Στο προηγούμενο συνεργείο μήπως το πήγαιναν καμιά "βόλτα" πριν στο παραδώσουν?

Δες για bedding in (ή running in) πχ εδώ  εδώ και  εδώ

Δημοσιεύτηκε
On 6/1/2022 at 10:01 ΜΜ, miltos said:

Το συνεργείο άλλαξε δίσκους (και τακάκια?) και απλά σου παρέδωσε το όχημα?

Στο προηγούμενο συνεργείο μήπως το πήγαιναν καμιά "βόλτα" πριν στο παραδώσουν?

Δες για bedding in (ή running in) πχ εδώ  εδώ και  εδώ

Φίλε μου ευχαριστώ ,ναι τα κοίταξα, λέει απλά για το στρώσιμο των δίσκων κ των τακακιων μετά από κάθε αλλαγή,σε αυτά δεν υπάρχει θέμα,ότι γινόταν τοσα χρόνια γίνεται κ τώρα... αυτό που έκανα πρόσφατα κ περιμένω να δω αποτέλεσμα ειναι το εξής... έβγαλα κ καθάρισα καλά τα κυλινδρακια που κινείτε επανω η δαγκανα,επίσης αλλαξα κ τα λαστιχάκια σωλήνες που μέσα εκεί περνανε τα κυλινδρακια,αυτά από τα χρόνια είχαν ξεραθεί κ φουσκώσει  ,περασα πάλι τόρνο τους δίσκους κ περιμένω να δω το αποτέλεσμα, ίσως αυτά τα σωληνάκια που είχαν φουσκώσει κ ξεραθεί ταυτόχρονα με την ελλιπή λίπανση στα κυλινδρακια μετά από τόσα χρόνια να δυσχεραιναν την κίνηση της δαγκάνας δεξιά αριστερά ,με αποτέλεσμα να μη φρενάρει σωστά.... θα δείξει η νεκροψία που λένε 🤣

Δημοσιεύτηκε
On 8/1/2022 at 2:04 ΜΜ, Stathis_kar said:

σε αυτά δεν υπάρχει θέμα,ότι γινόταν τοσα χρόνια γίνεται κ τώρα...

Δηλαδή?

On 8/1/2022 at 2:04 ΜΜ, Stathis_kar said:

περασα πάλι τόρνο τους δίσκους κ περιμένω να δω το αποτέλεσμα

Διαπίστωσες στράβωμα?

Δημοσιεύτηκε
22 ώρες πριν, miltos said:

Δηλαδή?

Διαπίστωσες στράβωμα?

Εννοω πως παντα υπάρχει προσεκτική οδηγηση μετά απο καθε αλλαγη κ στρώσιμο με τον κλτρ δυνατο τροπο... ναι ειχαν αρπαξει παλι ,δεν περιμενα να το δω στον τορνο,το ενιωθα κ στο ποδι,στον τορνο έδειξε η δεξια στραβη ,ενω την πρωτη φορα που τις ειχα βαλει ηταν κ οι 2 (ειναι η 2η φορά που τις τορνιζω) παντως μετα την επισκευή στα κυλινδρακια κ το περασμα στον τορνο εχω διανύσει μεχρι τωρα 1000χλμ κ ολα καλα,ας ελπίσουμε να παραμεινει ετσι... ως τωρα αντεχαν μεχρι 3000χλμ το πολυ... αρα αναμένω...

Δημοσιεύτηκε
On 10/1/2022 at 10:01 ΜΜ, Stathis_kar said:

Εννοω πως παντα υπάρχει προσεκτική οδηγηση μετά απο καθε αλλαγη κ στρώσιμο με τον κλτρ δυνατο τροπο..

Μιλάς κάπως ασαφώς. Εννοείς "στρώσιμο" με τον τρόπο που προτείνεται από τα link που σου έδωσα παραπάνω?

Διότι πχ τα μαλακά φρεναρίσματα από μικρή ταχύτητα μέχρι στάση, δεν είναι ότι καλύτερο.

Παράθεση

αρα αναμένω...

Κράτα μας ενήμερους!

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε
On 12/1/2022 at 1:36 ΠΜ, miltos said:

Μιλάς κάπως ασαφώς. Εννοείς "στρώσιμο" με τον τρόπο που προτείνεται από τα link που σου έδωσα παραπάνω?

Διότι πχ τα μαλακά φρεναρίσματα από μικρή ταχύτητα μέχρι στάση, δεν είναι ότι καλύτερο.

Κράτα μας ενήμερους!

Εννοω πως κανω οτι εκανα τοσα χρονια επαγγελματικής οδήγησης χωρις να εχω ποτε προβλημα,εχω πανω απο 2 εκ. Χλμ γραψει μέχρι τώρα...βεβαια ποτε Δεν ειχα κ δυναμομετρο στο ποδι μου,καταλαβαίνεις τι εννοώ, η αλήθεια βεβαια ειναι πως τελευταία με ειχε πιασει μια φοβία κ προσπαθουσα να φρέναρω οσο πιο χαλαρά μπορουσα,αλλα οκ...δεν πιστεύω πώς το χαλαρό φρεναρισμα ειναι κ αιτια στραβωματος,,,οπως κ να έχει εχω διανύσει 2000 χλμ απο το τελευταίο τορνισμα των δίσκων κ δε δειχνει καποιο προβλημα μέχρι στιγμης,πρέπει όμως να σκεφτουμε πως οι συγκεκριμένες δισκοπλακες εχουν ήδη στραβωσει 2 φορες κ εχουν μπει τορνο...αρα και η συμπεριφορά του μετάλλου δεν θα ειναι κ η καλύτερη...

Δημοσιεύτηκε

Εννοούσα για τον τρόπο οδήγησης κατά το στρώσιμο, όχι για τα 2 εκ. χλμ που έχεις κάνει.

On 6/1/2022 at 10:01 ΜΜ, miltos said:

Στο προηγούμενο συνεργείο μήπως το πήγαιναν καμιά "βόλτα" πριν στο παραδώσουν?

Δεν έδωσες σημασία στο παραπάνω νομίζω.

Μπορεί το προηγούμενο συνεργείο να οδηγούσε το αυτοκίνητο κάνοντας τα πρώτα βασικά φρεναρίσματα του στωσίματος...

Το συνεργείο που πας τώρα, κάνει κάτι τέτοιο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.