Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Θα ήθελα να ρωτήσω τι ισχύει σχετικά με τις θέσεις στη πυλωτή, δηλαδή κάποιος που είναι ένοικος της πολυκατοικίας αλλά δεν έχει το διαμέρισμα δικαίωμα στάθμευσης στη πυλωτή μπορεί να σταθμεύει σε κάποιο σημείο και να το θεωρήσει άτυπα δικιά του θέση και επίσης πως μπορεί ένας χώρος που δυνητικά μπορεί να είναι θέση να νομιμοποιηθεί?(Χώρος που δεν εμφανίζεται ως θέση στάθμευσης στα χαρτιά πολεοδομίας)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσιεύτηκε

ο ενοικος εχει οσα δικαιωματα του δινει το μισθωτηριο.

Αν το διαμερισμα δεν ειχε ΘΣΑ, δεν εχει ουτε αυτος.

Για τα υπολοιπα, να θεσεις συγκεκριμενο ερωτημα.

 

Δημοσιεύτηκε (edited)

Οκ το κατάλαβα αυτό μπορούν όμως διαμερίσματα που δεν έχουν ΘΣΑ να παρκάρουν στη πυλωτή ,όχι σε θέσεις που έχουν δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης, αλλά γενικά 2-3 ιδιοκτήτες να βολευτούν σε κάποια σημεία της πυλωτής και του ακαλύπτου χώρου?

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε (edited)

οι ΘΣΑ  στην πυλωτη και στον ακαλυπτο, οριζονται ως προς την  χρηση τους, με τον κανονισμο -συνηθως.

Εκει σταθμευουν οσοι δικαιουνται.

Οσες δεν εχουν ορισθει σαν αποκλειστικες, ειναι κοινοχρηστες "για όποιον προλαβαινει"

Edited by Pavlos33
  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σας ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις σας με καλύψατε πλήρως.

Επιτρέπεται κάποιος που έχει αποκλειστική θέση στη πυλωτή να πάει σε μια κοινόχρηστη και να βάλει δεύτερο όχημα? Εγώ πιστεύω πως δεν γίνεται αλλά έχω ακούσει πολλά.

Συγγνώμη αν γίνομαι κουραστικός.

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε (edited)

@ChristosAlexiou02 Όπως στα είπε ο Δημήτρης παραπάνω. Υπάρχουν δυο "ειδών" θέσεις. Αυτές που καθίστανται υποχρεωτικές για την έκδοση της Ο.Α και οι άλλες που ορίστηκαν μέσα στον κανονισμό. Οι Θ.Σ μπορεί να βρίσκονται στο υπόγειο, στην πυλωτή ή στον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου. Δεν μπορούμε να παρκάρουμε γενικώς στον ακάλυπτο, ή γενικώς στην πυλωτή, διότι πέραν των χωροθετημένων Θ.Σ υπάρχουν και οι απαιτούμενοι διάδρομοι για ελιγμούς των οχημάτων, οι οποίοι δεν θα πρέπει να καταλαμβάνονται. Επιπλέον, ο ακάλυπτος χώρος προβλέπεται σε ένα μεγάλο μέρος του να μην επιστρώνεται (πχ με πλακάκια, ασφαλτο κλπ) και να παραμένει σκέτο χώμα προς φύτευση. Οι ανοιχτές Θ.Σ, στην πυλωτή και στον ακάλυπτο, δίνονται ως παρακολουθήματα (αποκλειστικές χρήσεις, χωρίς χιλιοστά φυσικά) σε διαμερίσματα. Πολύ σπάνιο λοιπόν-έως αδύνατο, να έμειναν θέσεις στάθμευσης που δεν προσαρτήθηκαν σε κάποια οριζόντια ιδιοκτησία.

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε
35 λεπτά πριν, Pavlos33 said:

@ChristosAlexiou02 Όπως στα είπε ο Δημήτρης παραπάνω. Υπάρχουν δυο "ειδών" θέσεις. Αυτές που καθίστανται υποχρεωτικές για την έκδοση της Ο.Α και οι άλλες που ορίστηκαν μέσα στον κανονισμό. Οι Θ.Σ μπορεί να βρίσκονται στο υπόγειο, στην πυλωτή ή στον ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου. Δεν μπορούμε να παρκάρουμε γενικώς στον ακάλυπτο, ή γενικώς στην πυλωτή, διότι πέραν των χωροθετημένων Θ.Σ υπάρχουν και οι απαιτούμενοι διάδρομοι για ελιγμούς των οχημάτων, οι οποίοι δεν θα πρέπει να καταλαμβάνονται. Επιπλέον, ο ακάλυπτος χώρος προβλέπεται σε ένα μεγάλο μέρος του να μην επιστρώνεται (πχ με πλακάκια, ασφαλτο κλπ) και να παραμένει σκέτο χώμα προς φύτευση. Οι ανοιχτές Θ.Σ, στην πυλωτή και στον ακάλυπτο, δίνονται ως παρακολουθήματα (αποκλειστικές χρήσεις, χωρίς χιλιοστά φυσικά) σε διαμερίσματα. Πολύ σπάνιο λοιπόν-έως αδύνατο, να έμειναν θέσεις στάθμευσης που δεν προσαρτήθηκαν σε κάποια οριζόντια ιδιοκτησία.

Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας και τον χρόνο και των δύο σας, επειδή το πολύ σπάνιο έτυχε να με απασχολήσει στη πολυκατοικία μου ευχαριστώ πολύ που με βοηθήσατε να κατανοήσω κάποια πράγματα καλύτερα.

 

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Σε πολυκατοικία του 2008 ο μηχανικός/εργολάβος στην Σύσταση Οριζόντιας Ιδιοκτησίας αντιστοιχούσε 1 θέση στάθμευσης αποκλειστικής χρήσης (στην πυλωτή) στα μεγαλύτερα διαμερίσματα (τριάρια+ , στις γκαρσονιέρες και τα 2άρια δεν αντιστοιχούσε).

Στον κανονισμό της πολυκατοικίας ανέφερε ότι επιτρέπεται η μεταβίβαση της χρήσης τους με άλλους συνιδιοκτήτες χωρίς την συναίνεση των υπολοίπων συνιδιοκτητών, με συμβολαιογραφική πράξη. Επίσης αναφέρει ότι "επιτρέπεται η (ενοχική σύμβαση) μίσθωσης της χρήσης τους σε τρίτους, έστω και μη συνιδιοκτήτες της πολυκατοικίας".

Όταν ξεκίνησε να πουλάει ζήταγε π.χ. 100,000 για διαμέρισμα συν 5,000 για θέση στάθμευσης. Κάποιοι αγοραστές αρνήθηκαν να πάρουν θέση στάθμευσης και κάποιες από αυτές πήγαν σε ιδιοκτήτες μικρότερων διαμερισμάτων. 

Υπάρχει όμως μια τουλάχιστον θέση στην πυλωτή που ισχυρίζεται ο εργολάβος ότι την έχει κρατήσει για τον ίδιο. Δεν υπάρχει πλέον κανένα διαμέρισμα στο ονομά του. Έχει όμως στο όνομα του υπόγειες θέσεις στάθμευσης (με χιλιοστά στο οικόπεδο).

Τι γίνεται με αυτή την θέση στάθμευσης στην πυλωτή; Την έχει νοικιάσει στο παρελθόν και σε άτομο εκτός πολυκατοικίας. 

Δημοσιεύτηκε (edited)

   Η θεση στην πυλωτη πρεπει να ανηκει  κατα χρηση σε ΟΙ  κύριας χρησης.

   Οι ΘΣΑ στο υπογειο εχουν δικα τους χιλιοστα, οπως προβλεπεται στο νομο.

 Αλλα  δεν ειναι χωροι κυριας χρησης και δεν  εχουν καμμια σχεση με την ΘΣΑ στην πυλωτη.

 Η νομολογια ελεγε οτι θεσεις του ν 1221

[εδιτ: εαν δεν εχουν αποδοθει κατα χρηση με συμβολαιο]

δεν μπορει να ανηκουν στον εργολαβο που πουλησε ολα τα διαμερισματα που δικαιουνταν ουτε να ειναι παρακολουθημα υπογειων αποθηκων αφου αυτες δεν μετρανε στον σδ και επομενως οι ΘΣΑ αυτες ειναι κοινοχρηστες.

 

 

Πλην, υπαρχει προσφατη νομοθετικη ρυθμιση, στο αρθρο 46 του ν. 5005/23.

Μιλας με τον δικηγορο σου.

 

 

 

Edited by dimitris GM

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.