Evan Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 06:16 μμ Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 06:16 μμ γιατί δεν βάζεις τα χιαστί σε 2 επίπεδα δηλ να χωρίσεις το υπ/μα στα 2 καθ'ύψος;
belbos Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 06:34 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 06:34 μμ Το έχω κάνει ήδη , το πρόβλήμα είναι το διάστημα μεταξύ των πλαισίων που είναι 10μ. Μόνο με ενδι'αμεση κολώνα βελτιώνεται η κατάσταση..
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 06:38 μμ Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 06:38 μμ Η λύση με τα Λ δεν είναι καλή γιατί θα έχεις μέλη με μεγάλη λυγηρότητα και που θα πρέπει να λειτουργούν και σε θλίψη. Τα χιαστί πρέπει να έχουν λα<140. Οι απόψεις για το μήκος λυγισμού που λαμβάνουμε υπόψη διίστανται. Χιαστί 11μ είναι πολύ μεγάλο. Τι ύψος συνολικό έχεις στο υποστύλωμα? Μπορείς μόνο στην θέση των χιαστί να βάλεις υποστύλωμα?
dratsiox Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 07:37 μμ Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 07:37 μμ Μπορείς να εισάγεις μια επιλέον δοκό στο μέσο του Χ-συνδέσμου (αν λαμβάνει μέρος δηλ. στον κόμβο). Η μορφή αυτού του συνδέσμου ονομάζεται splitX. Μπορείς να διαβάσεις σχετικά στο Ductile design of steel structures των Michel Bruneau, Chia-Ming Uang, Andrew Stuart Whittaker σελ 234 fig.7.20
Evan Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 08:19 μμ Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 08:19 μμ 10m δεν είναι λίγο μεγάλο; έχεις δικτύωμα κατα μήκος αυτής της πλευράς; ίσως θα μπορούσες να θεωρήσεις πάκτωση και στις 2 διευθύνσεις με τις κατάλληλες διατάξεις και να μην βάλεις χιαστί
rigid_joint Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 09:47 μμ Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 09:47 μμ Μπορείς να εισάγεις μια επιλέον δοκό στο μέσο του Χ-συνδέσμου (αν λαμβάνει μέρος δηλ. στον κόμβο). Η μορφή αυτού του συνδέσμου ονομάζεται splitX.Μπορείς να διαβάσεις σχετικά στο Ductile design of steel structures των Michel Bruneau, Chia-Ming Uang, Andrew Stuart Whittaker σελ 234 fig.7.20 εδώ ειναι αυτό που λέει dratsiox: http://books.google.gr/books?id=cKs1W7be_w8C&pg=PA235&lpg=PA235&dq=Ductile+design+of+steel+structures%E2%80%8E+splitX&source=bl&ots=MV-yfPJo73&sig=wsv7Y1nhcHLqXLd-1dq0s1gKR1c&hl=el&ei=pJopSq_CBsSu_Abx5JHfCg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1#PPA234,M1 εγώ αυτό κάνω πάντα
ΑΡΗΣ ΧΑΝΙΑ Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 11:46 μμ Δημοσιεύτηκε June 5, 2009 at 11:46 μμ Και τεγίδες - μηκίδες 10μ?
paktomenos Δημοσιεύτηκε June 6, 2009 at 06:57 πμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2009 at 06:57 πμ Προφανώς είναι βαρέων βαρών ο φορέας... με πιο προσεκτική θεώρηση, στη θέση σου θα εξέταζα τις παρακάτω λύσεις: 1) Συνδέσμους αντεστραμμένου Λ (δηλαδή V) - λυνείς οικονομικά το θέμα της λυγηρότητας, αυξάνεις το κόστος θεμελίωσης. 2) Πλαισιακή λειτουργία και στην ασθενή διεύθυνση, με κεφαλόδεσμο-δικτύωμα. 3) Σύμμικτα τοιχώματα στην ασθενή διεύθυνση, αρχή - τέλος και κατά περίπτωση ενδιάμεσα, με ipe ή hea και πλήρωση με σκυρόδεμα.
palex Δημοσιεύτηκε June 6, 2009 at 07:07 πμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2009 at 07:07 πμ Αυτό το πραγμα με τον ΕΑΚ που επιτρεπει να μην ελεγχουμε σε θλίψη τα χιαστα αλλα ταυτοχρονα παει και σου βαζει ενα ελεγχο λυγηρότητας που βγαίνει δυσμενεστερος και απο τον έλεγχο λυγισμου συνηθως, πραγματικα δεν μπορώ να το καταλάβω! Ο ΕC8 εχει αντιστοιχο έλεγχο? Οσον αφορα το μήκος λυγισμου για τα χιαστα οι απόψεις όντως διιστανται, π.χ εγώ δεν θεωρω ότι το μεσαίο κομβοέλασμα δεν μπορέι να μειώσει με ασφάλεια το μήκος λυγισμού, διοτι δρα μόνο στο επίπεδο του, ενω εκτός επιπέδου παραμένει το συνολικό μηκος λυγισμου. Ελα όμως που έχω να καταθέσω την παρακάτω φωτογραφία πραγματικής καταστασης αστοχίας όπου χιαστο συνδεόμενο εντος επιπεδου με δευτερογενες μέλος πηγε και λυγισε εντός επιπέδου και όχι εκτός με μονη λογική εξήγηση ότι πιθανόν πρέπει να δεχτηκε και καποιες ροπές εντός επιπέδου από το δευτερογενές μέλος και να αστοχησε σε καμπτικό λυγισμό για l/2 και όχι για καθαρό λυγισμό για μήκος l. Οπως καταλαβαινετε στις προσομοιώσεις μας ακομα αγνούμε πολλους ,παρα πολλους παράγοντες... κανονικά θα έπρεπει να προσομομοιώναμε καθε κόμβο με ελατήρια. Θαυμαστε...
dratsiox Δημοσιεύτηκε June 6, 2009 at 07:24 πμ Δημοσιεύτηκε June 6, 2009 at 07:24 πμ εδώ ειναι αυτό που λέει dratsiox:http://books.google.gr/books?id=cKs1W7be_w8C&pg=PA235&lpg=PA235&dq=Ductile+design+of+steel+structures%E2%80%8E+splitX&source=bl&ots=MV-yfPJo73&sig=wsv7Y1nhcHLqXLd-1dq0s1gKR1c&hl=el&ei=pJopSq_CBsSu_Abx5JHfCg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1#PPA234,M1 εγώ αυτό κάνω πάντα rigid είσαι ο πρώτος που ακούω ότι το υλοποιεί
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα