Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

γιατί δεν βάζεις τα χιαστί σε 2 επίπεδα δηλ να χωρίσεις το υπ/μα στα 2 καθ'ύψος;

  • Απαντήσεις 108
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Το έχω κάνει ήδη , το πρόβλήμα είναι το διάστημα μεταξύ των πλαισίων που είναι 10μ. Μόνο με ενδι'αμεση κολώνα βελτιώνεται η κατάσταση..

Δημοσιεύτηκε

Η λύση με τα Λ δεν είναι καλή γιατί θα έχεις μέλη με μεγάλη λυγηρότητα και που θα πρέπει να λειτουργούν και σε θλίψη.

Τα χιαστί πρέπει να έχουν λα<140. Οι απόψεις για το μήκος λυγισμού που λαμβάνουμε υπόψη διίστανται.

Χιαστί 11μ είναι πολύ μεγάλο.

Τι ύψος συνολικό έχεις στο υποστύλωμα?

Μπορείς μόνο στην θέση των χιαστί να βάλεις υποστύλωμα?

Δημοσιεύτηκε

Μπορείς να εισάγεις μια επιλέον δοκό στο μέσο του Χ-συνδέσμου (αν λαμβάνει μέρος δηλ. στον κόμβο). Η μορφή αυτού του συνδέσμου ονομάζεται splitX.

Μπορείς να διαβάσεις σχετικά στο

 

Ductile design of steel structures‎

των Michel Bruneau, Chia-Ming Uang, Andrew Stuart Whittaker

 

σελ 234 fig.7.20

Δημοσιεύτηκε

10m δεν είναι λίγο μεγάλο; έχεις δικτύωμα κατα μήκος αυτής της πλευράς; ίσως θα μπορούσες να θεωρήσεις πάκτωση και στις 2 διευθύνσεις με τις κατάλληλες διατάξεις και να μην βάλεις χιαστί

Δημοσιεύτηκε
Μπορείς να εισάγεις μια επιλέον δοκό στο μέσο του Χ-συνδέσμου (αν λαμβάνει μέρος δηλ. στον κόμβο). Η μορφή αυτού του συνδέσμου ονομάζεται splitX.

Μπορείς να διαβάσεις σχετικά στο

Ductile design of steel structures‎

των Michel Bruneau, Chia-Ming Uang, Andrew Stuart Whittaker

σελ 234 fig.7.20

εδώ ειναι αυτό που λέει dratsiox:

http://books.google.gr/books?id=cKs1W7be_w8C&pg=PA235&lpg=PA235&dq=Ductile+design+of+steel+structures%E2%80%8E+splitX&source=bl&ots=MV-yfPJo73&sig=wsv7Y1nhcHLqXLd-1dq0s1gKR1c&hl=el&ei=pJopSq_CBsSu_Abx5JHfCg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1#PPA234,M1

 

εγώ αυτό κάνω πάντα

Δημοσιεύτηκε

Προφανώς είναι βαρέων βαρών ο φορέας... με πιο προσεκτική θεώρηση, στη θέση σου θα εξέταζα τις παρακάτω λύσεις:

 

1) Συνδέσμους αντεστραμμένου Λ (δηλαδή V) - λυνείς οικονομικά το θέμα της λυγηρότητας, αυξάνεις το κόστος θεμελίωσης.

 

2) Πλαισιακή λειτουργία και στην ασθενή διεύθυνση, με κεφαλόδεσμο-δικτύωμα.

 

3) Σύμμικτα τοιχώματα στην ασθενή διεύθυνση, αρχή - τέλος και κατά περίπτωση ενδιάμεσα, με ipe ή hea και πλήρωση με σκυρόδεμα.

Δημοσιεύτηκε

Αυτό το πραγμα με τον ΕΑΚ που επιτρεπει να μην ελεγχουμε σε θλίψη τα χιαστα αλλα ταυτοχρονα παει και σου βαζει ενα ελεγχο λυγηρότητας που βγαίνει δυσμενεστερος και απο τον έλεγχο λυγισμου συνηθως, πραγματικα δεν μπορώ να το καταλάβω!

Ο ΕC8 εχει αντιστοιχο έλεγχο?

Οσον αφορα το μήκος λυγισμου για τα χιαστα οι απόψεις όντως διιστανται, π.χ εγώ δεν θεωρω ότι το μεσαίο κομβοέλασμα δεν μπορέι να μειώσει με ασφάλεια το μήκος λυγισμού, διοτι δρα μόνο στο επίπεδο του, ενω εκτός επιπέδου παραμένει το συνολικό μηκος λυγισμου.

Ελα όμως που έχω να καταθέσω την παρακάτω φωτογραφία πραγματικής καταστασης αστοχίας όπου χιαστο συνδεόμενο εντος επιπεδου με δευτερογενες μέλος πηγε και λυγισε εντός επιπέδου και όχι εκτός με μονη λογική εξήγηση ότι πιθανόν πρέπει να δεχτηκε και καποιες ροπές εντός επιπέδου από το δευτερογενές μέλος και να αστοχησε σε καμπτικό λυγισμό για l/2 και όχι για καθαρό λυγισμό για μήκος l.

Οπως καταλαβαινετε στις προσομοιώσεις μας ακομα αγνούμε πολλους ,παρα πολλους παράγοντες... κανονικά θα έπρεπει να προσομομοιώναμε καθε κόμβο με ελατήρια.

Θαυμαστε...

xiastolygismos.th.jpg

Δημοσιεύτηκε

 

rigid είσαι ο πρώτος που ακούω ότι το υλοποιεί

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.