palex Δημοσιεύτηκε June 9, 2009 at 09:40 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 9, 2009 at 09:40 μμ Και εμένα μεγάλες μου φαίνονται.. Κατα din1054 δίνει καθιζηση σε καθατή υλις 2εκ. Αυτο δεν το ξέρω φαντάζομαι ότι τα νούμερα αυτα αφορούν την συνολική καθίζηση απο την ολοκλήρωση του έργου και μετα..υπολογιζόμενα στο συνολικό φορτίο της κατασκευης. Λεπτα αλλα σημαντικά θέματα βάζεις. Ελπίζω ότι οι σταδιακές καθιζήσης που γίνονται στις φάσεις κατασκευης ότι ειναι μια σημαντική καβατζα για εμας δηλαδη οτι δεν υπολογίζονται πουθενα και λειτουργουν υπερ ως προφόρτιση του εδαφους και ότι βοηθουν ότι καθιζήσεις εμφανιστούν να κατανεμηθουν σταδιακα σε διαφορους ορόφους της κατασκευης...Πιστέυω ότι αυτο έχει σωσει πολλές οικοδομές που δεν γίνεται δονητική συμπύκνωση της διαταραγμένης επιφανειας εκσκαφης διοτι τα δόντια της τσαπας όταν σκαβει χωνονται σε βάθος 20εκ...
ppetros Δημοσιεύτηκε June 10, 2009 at 05:59 μμ Δημοσιεύτηκε June 10, 2009 at 05:59 μμ rigid_joint said: μεγάλες μου φαινονται οι τιμές, οι τιμές γενικά φαντάζομαι αναφέρονται και στη σταδιακή κάθιση μιας οικοδομής που γίνεται κατά τη διάρκεια της κατασκευής της (?) Παραείναι μεγάλες. Αυτά τα εως 10εκ. είναι θάνατος. Οντως πρέπει να εξηγήσει πως φτάνουν σε αυτά τα μεγέθη.
elipar Δημοσιεύτηκε June 10, 2009 at 10:46 μμ Δημοσιεύτηκε June 10, 2009 at 10:46 μμ Επιτρεπόμενες καθιζήσεις για συνήθη ψηλά κτίρια: Μεμονωμένο πέδιλο: Αργιλος 6εκ, Αμμος 4εκ Πλακοειδής θεμελίωση: Αργιλος 6-10εκ, Αμμος 4-6εκ Θεμελίωση σε σκάφη: Αργιλος > ή ίση 10εκ Γεια σας και από μένα. Βρήκα ενδιαφέρον το θέμα και μπήκα... Θα έλεγα ότι οι παραπάνω τιμές που αφορούν τις επιτρεπόμενες διαφορικές καθιζήσεις δεν είναι διαφωτιστικές. Το ορθότερο είναι να μιλάμε για διαφορική καθίζηση (Δ) μεταξύ θέσεων σε απόσταση (L). 10cm καθιζήσεις σε ένα κτίριο με μήκος πλευράς 50m μπορεί να είναι αποδεκτές, σε ένα κτίριο όμως με μήκος πλευράς 5m μάλλον δεν είναι. Για τις συνήθεις μέγιστες αποδεκτές τιμές, ρίξτε μια ματιά στο συνημμένο. Για παράδειγμα σε μια θεμελίωση γέφυρας μήκους 14m που έκανα πρόσφατα, χρησιμοποίησα λόγο 1/600 και μου έδωσε επιτρεπόμενες καθιζήσεις 2,33cm Επιτρεπόμενες καθιζήσεις.zipUnavailable 1
ppetros Δημοσιεύτηκε June 11, 2009 at 01:46 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2009 at 01:46 μμ Καλός ήρθες στο forum και ευχαριστούμε για τον πίνακα. Είναι διαφωτιστικός.
tectonator Δημοσιεύτηκε June 11, 2009 at 01:52 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2009 at 01:52 μμ elipar, όντως πολύ χρήσιμος ο πίνακας. θα βοηθούσε εάν μας έλεγες και την πηγή/βιβλιογραφία για τον πίνακα
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε June 11, 2009 at 02:11 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2009 at 02:11 μμ Οι τιμές για καθιζήσεις (όχι τις διαφορικές) που αναφέρθηκαν παραπάνω παρουσιάζονται και στον πίνακα 2.4, σελ. 477 του ΙΙΙ τόμου του Beton Kalender και αποδίδονται σε διάφορους συγγραφείς.
Σπυριδούλα Δημοσιεύτηκε June 11, 2009 at 08:55 μμ Δημοσιεύτηκε June 11, 2009 at 08:55 μμ elipar said: Για παράδειγμα σε μια θεμελίωση γέφυρας μήκους 14m που έκανα πρόσφατα, χρησιμοποίησα λόγο 1/600 και μου έδωσε επιτρεπόμενες καθιζήσεις 2,33cm ειναι κρίσιμο ανάλογα το φορέα. μπορείς να μας περιγράψεις και τον φορέα?
damper Δημοσιεύτηκε June 15, 2009 at 01:56 πμ Δημοσιεύτηκε June 15, 2009 at 01:56 πμ 1) Θα ήθελα να χαιρετίσω όλα τα μέλη του Forum. Είμαι νέος συνάδελφός σας και με αφορμή αυτό το θέμα και τον πίνακα που παραθέτει ο rigid_joint, θα ήθελα να ρωτήσω πως εξηγείτε εσεις το φαινόμενο του να έχουμε σχεδον κατακόρυφα σκάματα θεμελιώσεων σε εδάφη που παρουσιάζουν μηδενική ή σχεδον μηδενική συνεκτικότητα. 2) Όσοι ασχολείστε με στατικές μελέτες τι παραδοχές κάνετε για το c? (Διότι είναι γνωστό ότι το παραθυράκι της νομοθεσίας για την εκτίμηση των εδαφοτεχνικών χαρακτηριστικών είναι τεράστιο.) Στη περίπτωση θεμελίωσης επί υδροφόρου ορίζοντα σε π.χ. αμμοϊλώδες έδαφος ή απλά συνεκτική άμμο (=φερτά) προχωράτε στη μείωση της τιμής του φ κατα την Ζ.5[3] του ΕΑΚ;
damper Δημοσιεύτηκε June 19, 2009 at 03:59 πμ Δημοσιεύτηκε June 19, 2009 at 03:59 πμ Υπάρχει κανεις;;;
palex Δημοσιεύτηκε June 19, 2009 at 04:16 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε June 19, 2009 at 04:16 πμ Damper, Mαλλον τρεχουμε όλοι αυτοί την περιοδο με εξετασεις μεταπτυχιακων και δουλειες! Βάζεις και απαιτητικά θέματα! Για τους λόγους μου αναφέρεις δεν προσομοιώνω πότε με μεμονωμένα πέδιλα αλλα με πεδιλοδοκούς ή ραντιέ. Πολλες οι αβεβαιότητες στα μεμονωμενα.... Χρησιμοποιώ την μεθοδό με την "προυπάρχουσα εμπειρία" και δηλώνω Κς, σεπ, σθρ και μετα κανω και τον σταυρό μου! Για υπολογισμό κατα Τerzaghi, για παράδειγμα σε μελέτη τοιχείων τις Αττικής οδού στο κομβο χαλανδρίου που ήταν βούρκος είχε φεδ=22, c=6, φεδ-πεδιλου=20, και συντελεστή ασφαλείας 3. ελπίζω να σε κάλυψα κάπως!
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα