Manu3l Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Συνάδελφοι θα ήθελα την γνώμη σας.... Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί με μεγάλα έργα όσον αφορά τα μπετά...αλλά περισσότερο απο το στάδιο αυτό και μετά. Τώρα βρίσκομαι σε ένα έργο που οι ποσότητες είναι αρκετά μεγάλες περί τα 30.000 κυβικά το κάθε έργο...και είναι τρία έργα που "τρέχουν" ταυτόχρονα. Η ερώτηση είναι: Πιό το ειδικό βάρος του σκυροδέματος??? Σε έλεγχο που έκανα βρίκα απαντήσεις όπως 2400Kg/m3 έως 2500Kg/m3 την ώρα που ο προμηθευτής υποστηρίζει πως δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 2350Kg/m3. Σε έλεγχους που έκανα με ζύγιση και επιμέτρηση και βασιζόμενος στο 2400Kg/m3 βρίκα μια απόκλυση της τάξεως του 2% συν 2% μαζί με την προσθήκη λόγο διαστασιολόγησης του "καλουπατζή" που συνολικά μας δίνει 4%. Επειδή μία τέτοια διαφορά μας δίνει περίπου 3500m3 σκυροδέματος "περισσότερο" και περίπου στα 800.000 με 850.000 ευρώ θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 τι σχέση έχει το ειδικό βάρος με την κύβιση που πας να κάνεις? βεβαίως και θα'χεις απόκλιση, άσε που είσαι λάθος η προσεγγιση που κάνεις έχεις καμμία γενική κοιτόστρωση του τύπου Φ20/15 και θες να βγάλεις έξω από (την προ ή επι) - μέτρηση μπετά? τι εννοείς εδώ επιμέτρηση? τα ρίξατε τα μπετά? στα μικρά που λες, πως κύβιζες και πως εκανες προ/επι-μέτρηση? πως έκανες παραγγελίες τι να σου φέρουν για σκυροδέτηση? 100.000μ3 φίλε μου ειναι πάντως για τύπους σαν το zavi που τα καταπίνουν με το καλαμάκι. με τα πολλά, κύβισε τα καλούπια και βάλε ένα +15/20% να δεις που περίπου βρίσκεσαι γιατί προβλέπω να κλάψουνε μανούλες με το ειδικό βάρος.
kfill Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Συνάδελφοι θα ήθελα την γνώμη σας.... Μέχρι τώρα δεν είχα ασχοληθεί με μεγάλα έργα όσον αφορά τα μπετά...αλλά περισσότερο απο το στάδιο αυτό και μετά. Τώρα βρίσκομαι σε ένα έργο που οι ποσότητες είναι αρκετά μεγάλες περί τα 30.000 κυβικά το κάθε έργο...και είναι τρία έργα που "τρέχουν" ταυτόχρονα. Η ερώτηση είναι: Πιό το ειδικό βάρος του σκυροδέματος??? Σε έλεγχο που έκανα βρίκα απαντήσεις όπως 2400Kg/m3 έως 2500Kg/m3 την ώρα που ο προμηθευτής υποστηρίζει πως δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 2350Kg/m3. Σε έλεγχους που έκανα με ζύγιση και επιμέτρηση και βασιζόμενος στο 2400Kg/m3 βρίκα μια απόκλυση της τάξεως του 2% συν 2% μαζί με την προσθήκη λόγο διαστασιολόγησης του "καλουπατζή" που συνολικά μας δίνει 4%. Επειδή μία τέτοια διαφορά μας δίνει περίπου 3500m3 σκυροδέματος "περισσότερο" και περίπου στα 800.000 με 850.000 ευρώ θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μου δώσει τα φώτα του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Για σκυροδεμα με ποταμισια αδρανη το ειδικο βαρος που προκυπτει μετα την σκληρυνση του ειναι (απο εργαστηριακες μετρησεις σε ξηρα κυβικα δοκιμια) απο 2280-2300 Κg/m3
glargkatzis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 επειδή συνεργάζομαι και με εταιρεία ετοίμου σκυροδέματος, 2400-2450 είναι ένα καλό νούμερο να προσεγγίσεις την πραγματικότητα της προμέτρησης.σε μεγάλο έργο που εργαζόμουν μονιμος επιβλέπων,επιμετρητης,εργοδηγός κτλ (28000 μ3) είχα απόκλιση το πολυ 2.5% με αυτά τα νούμερα και με τη βοήθεια του cad, και των μαστόρων.
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 συγνώμη, μπετά με προβλεψη του ειδικού βάρους του σκυροδέματος +/- 150kg/m3 παραγγέλνεται? σε τόνους ψωνίζετε?
kfill Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 συγνώμη, μπετά με προβλεψη του ειδικού βάρους του σκυροδέματος +/- 150kg/m3 παραγγέλνεται? σε τόνους ψωνίζετε? Εχεις 100% δικαιο συναδελφε.Η επιμετρηση του σκυροδεματος γινεται μονο σε m3 που προκυπτουν απο μετρηση πραγματικων διαστασεων και οχι με βαση τη ζυγιση και το ειδικο βαρος .Το αναφερουν και οι ΠΕΤΠ (Προσωρινες Εθνικες Τεχνικες Προδιαγραφες ) αλλα και ολα τα εγκεκριμμενα τιμολογια εργασιων του ΥΠΕΧΩΔΕ. Τα υπολοιπα μπορει να γινονται για καποιον ενδιαμεσο ελεγχο αφου ομως βρεθει το πραγματικο βαρος του υλικου (οχι π.χ πανω σε γεφυροπλαστιγγα με αγνωστα προσθετα βαρη του οχηματος ή με μαρσαρισμα την ωρα μετρησης κ.λ.π κ.λ.π) και να μετριεται με δοκιμιο εκεινη την ωρα το ειδικο βαρος του νωπου σκυροδεματος .Αυτα βεβαια τελειως επικουρικα και τις πιο πολλες φορες οδηγουν σε αδικους διαπληκτισμους.Επιμετρηση και μονο. Επισης θα πρεπει στα ιδιωτικα εργα να υπαρχει συμφωνητικο ως προς το τι πληρωνετε.Μην ξεχναμε οτι στο ετοιμο σκυροδεμα που μετριεται με τις διαστασεις των στοιχειων υπαρχει και ο ογκος του οπλισμου.Αυτα πρεπει να γραφονται στο συμφωνητικο (βαλτε οτι σε 1 m3 μπετο κατα μεσο ορο το σιδερο ειναι 120κιλα για ολη την οικοδομη )
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 το να θες να ζυγίσεις μια βαρέλα βέβαια είναι άλλο πράγμα και μόνο για πιθανό έλεγχο(?) δικό σου, αλλά εδώ μιλάμε αν ειναι 9m3/βαρέλα, για 10.000βαρέλες, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. με τον οπλισμό συμφωνω μαζί σου, αυτό είπα και γω αλλά συνήθως αφορά τις περιπτώσεις βαρβάτων κοιτοστρώσεων. πολύ παλιά στα ασφαλτικά που δούλευα καλοκαίρια, εκει οι παραγγελίες σε τόνους γινόταν στην άσφαλτο (δεν ξέρω τι γίνεται τώρα) και μερικά φορτηγά τα ζυγίζαν, αλλά είναι άλλο πράγμα αυτό
Athan Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Σημειώστε δε ότι οι 2,5 tn/m3 (που αναφέρονται στην αρχική δημοσίευση) αφορούν ωπλισμένο σκυρόδεμα.
acnt Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 9 , 2009 Σημειώστε δε ότι οι 2,5 tn/m3 (που αναφέρονται στην αρχική δημοσίευση) αφορούν ωπλισμένο σκυρόδεμα. ...και όταν δεν έχει γίνει υπερόπλιση 2,5-0,11=2,39tn/m3 σκέτο το μπετό. Κι εγώ μπερδεύτηκα: τί σχέση έχει το εβ του σκυροδέματος με την προ/επί-μέτρηση;
Manu3l Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 10 , 2009 Ισως σας μπέρδεψα γράψτε λάθος.... Το θέμα είναι αν κάνεις δειγματολυπτικό έλεγχο σε μία-δέκα βαρέλες πως θα δείς τι παίζει?? Το να επιμετρήσουμε ξυλότυπο το ξέρουμε....αλλά ο αναπτυξιακός που μπαίνουν τα ξενοδοχεία χρειάζεται δελτία αποστολής με αποτέλεσμα να πληρώνουν οι ιδιοκτήτες με δελτία αποστολής. Κοινώς αν μία βαρέλα σου βγάζει 23.000Kg είναι οκ?......ή απλά δεν έχει μέσα 10m3 που γράφει??
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα