stayros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Επειδή ακούω πολύ για αξιοκρατία στο Ελλαδιστάν, και μην βρεθεί κανείς να μου πει πως αυτό δεν σηκώνει ΓΕΛΙΑ, για πείτε μου πως είναι αξιοκρατικό αυτός που έγραψε μηδέν(0) στις πανελλήνιες και πήγε να σπουδάζει οπουδήποτε στη Βουλγαρία, να γίνετε κανονικά μέλος του ΤΕΕ και να θεωρείτε καλύτερος από μένα; Μπορεί κανείς να απαντήσει;
GRTOPO Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Τέλος πάντων, το πρόβλημα συνάδελφοι των ΤΕΙ και ΑΕΙ είναι γενικότερα πολιτικό. Έχω να παραθέσω τα εξής από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου: α) Δεν είναι δυνατό από τα χρόνια που ήμουν φοιτητής πενταετούς φοίτησης, συγγενικό μου πρόσωπο να έχει πάει στην Αγγλία και στα ίδια χρόνια να έχει κάνει 1 bachelor και 2 Master (3 + 1 + 1 =5). Και οι 2 με τα ίδια χρόνια φοίτησης αλλά με διαφορετικές περγαμηνές στον επαγγελματικό στίβο.!! β) Δεν είναι δυνατό να δεχθώ ότι θα έχω τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με κάποιον από το ΤΕΙ γιατί αυτό μου καταργεί τις δομές της κοινωνίας μεσα στην οποία μεγάλωσα. Γι' αυτό αγωνίστηκα, διαβάζοντας περισσότερο για να εισαχθώ, διαβάζοντας περισσότερο για να εξαχθώ. Γιατί με αυτούς τους όρους έπαιξα, αυτές τις προοπτικές μου εγγυήθηκαν ότι θα έχω, επιλέγοντας το ιεραρχικά ανώτερο εκπαιδευτικά ΑΕΙ!! γ) Δεν είναι δυνατό να δεχθώ ότι διπλωματούχος 3 φοιτήσεως σε χώρα είτε ανεπτυγμένη (βλέπε Αγγλία) είτε του τότε ανατολικού μπλοκ (όπου περνάγανε μαθήματα δίνοντας 10 κιλά κρέας στον καθηγητή, μη γελάτε είναι γεγονός στη Ρουμανία τέλος '80), έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με μένα του Ελληνικού ΑΕΙ... δ) Δεν είναι δυνατό σε συνέχεια του γ, όμως να δεχθώ και την άρνηση στον φοιτητή του Ελληνικού ΤΕΙ των επαγγελματικών του δικαιωμάτων, τον εκμηδενισμό του και την απαξίωσή του τη στιγμή που βλέπω ότι είναι υψηλότερου ή ίσου επιπέδου από τον αντίστοιχο Ευρ. ΑΕΙ. Κατά τη γνώμη μου συνάδελφοι των ΤΕΙ - ΑΕΙ, το θέμα είναι υψηλά πολιτικό και Εθνικής σημασίας. Αν η Ελληνική Πολιτεία δεν διακατέχετω από τις μικροκομματικές ψηφοθηρικές λογικές, θα έπρεπε να είχε προβεί στα εξής δύο πράγματα: α) Περιορισμό των τμημάτων των ΤΕΙ, κλείσιμο πάρα πολλών από αυτών των οποίων το αντικείμενο είναι επικαλυπτόμενο και βρίσκονται σε χωρική διασπορά (Τμήμα ΤΕΙ ........ Ανω Ραχούλας) και ας υπάρξει μαρασμός των τοπικών οικονομιών και κοινωνιών. β) Ταυτόχρονη αύξηση του αριθμού των εισακτέων σε 5~6 ΑΕΙ με σταδιακό εκμηδενισμό των ΤΕΙ. Τα ΤΕΙ πρέπει όντως να εξαλειφθούν. Οι εισακτέοι που τώρα μπαίνουν στα ΤΕΙ να είναι εισακτέοι στα ΑΕΙ. γ) Ενδιάμεσα των ενεργειών α) και β) πρέπει να γίνει ΠΛΗΡΗΣ και ΣΑΦΗΣ κατωχύρωση των αρμοδιοτήτων και επαγγελματικών δικαιωμάτων των ήδη αποφοίτων ΤΕΙ. Με τι ασχολούνται, μέχρι τι μελετούν και τι υπογράφουν....!!! δ) Κρησάρα στην αθρόα αναγνώριση των πτυχιούχων εξωτερικού με κατηγοριοποίηση ανάλογα με το κύρος της σχολής προέλευσης και ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ στο γνωστικό αντικείμενο κι όχι με απλή κατάθεση πτυχίου απ' όπου να είναι..... Αλλά αγαπητοί συνάδελφοι, ποιος από τους πολιτικούς εξουσίας θα αναλάβει το κόστος να κλείσει σχολές?? Ποιός θα αναλάβει να πει στις κοινωνίες που μοναδικό τους (έτσι τους δημιουργησαν την κατάσταση) προϊόν είναι οι φοιτητές?? Ότι θα χάσουν τα ενοίκια, τα έσοδα από τα ταβερνεία, τα μπαράκια κλπ κλπ??? δημιουργώντας ένα σωρό κοινωνικοοικονομικά προβλήματα, πρόσκαιρα όμως γιατί στο διηνεκές τα οφέλη σε Εθνικό επίπεδο θα είναι μεγαλύτερα. Το θέμα λοιπόν είναι ευρύτερα Εθνικό και όχι μεταξύ φατριών ΑΕΙ - ΤΕΙ. Όσο λοιπόν τα ανωτέρω και κάποια άλλα θεματα δεν τακτοποιούνται (στο σύνολό τους και όχι αποσπασματικά γιατί τότε διορθώνεις μια αδικία διαπράτωντας μια άλλη), αγαπητοί φίλοι των ΤΕΙ, τόσο και το ΤΕΕ και τα ΑΕΙ θα αρνούνται την όποια εξίσωση εσείς διεκδικείτε, γιατί και αυτή θα επιφέρει αδικία στους αποφοίτους των ΑΕΙ.
christopografow Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Τέλος πάντων, το πρόβλημα συνάδελφοι των ΤΕΙ και ΑΕΙ είναι γενικότερα πολιτικό. Έχω να παραθέσω τα εξής από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου: α) Δεν είναι δυνατό από τα χρόνια που ήμουν φοιτητής πενταετούς φοίτησης, συγγενικό μου πρόσωπο να έχει πάει στην Αγγλία και στα ίδια χρόνια να έχει κάνει 1 bachelor και 2 master (3 + 1 + 1 =5). Και οι 2 με τα ίδια χρόνια φοίτησης αλλά με διαφορετικές περγαμηνές στον επαγγελματικό στίβο.!! β) Δεν είναι δυνατό να δεχθώ ότι θα έχω τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με κάποιον από το ΤΕΙ γιατί αυτό μου καταργεί τις δομές της κοινωνίας μεσα στην οποία μεγάλωσα. Γι' αυτό αγωνίστηκα, διαβάζοντας περισσότερο για να εισαχθώ, διαβάζοντας περισσότερο για να εξαχθώ. Γιατί με αυτούς τους όρους έπαιξα, αυτές τις προοπτικές μου εγγυήθηκαν ότι θα έχω, επιλέγοντας το ιεραρχικά ανώτερο εκπαιδευτικά ΑΕΙ!! γ) Δεν είναι δυνατό να δεχθώ ότι διπλωματούχος 3 φοιτήσεως σε χώρα είτε ανεπτυγμένη (βλέπε Αγγλία) είτε του τότε ανατολικού μπλοκ (όπου περνάγανε μαθήματα δίνοντας 10 κιλά κρέας στον καθηγητή, μη γελάτε είναι γεγονός στη Ρουμανία τέλος '80), έχει τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με μένα του Ελληνικού ΑΕΙ... δ) Δεν είναι δυνατό σε συνέχεια του γ, όμως να δεχθώ και την άρνηση στον φοιτητή του Ελληνικού ΤΕΙ των επαγγελματικών του δικαιωμάτων, τον εκμηδενισμό του και την απαξίωσή του τη στιγμή που βλέπω ότι είναι υψηλότερου ή ίσου επιπέδου από τον αντίστοιχο Ευρ. ΑΕΙ. Κατά τη γνώμη μου συνάδελφοι των ΤΕΙ - ΑΕΙ, το θέμα είναι υψηλά πολιτικό και Εθνικής σημασίας. Αν η Ελληνική Πολιτεία δεν διακατέχετω από τις μικροκομματικές ψηφοθηρικές λογικές, θα έπρεπε να είχε προβεί στα εξής δύο πράγματα: α) Περιορισμό των τμημάτων των ΤΕΙ, κλείσιμο πάρα πολλών από αυτών των οποίων το αντικείμενο είναι επικαλυπτόμενο και βρίσκονται σε χωρική διασπορά (Τμήμα ΤΕΙ ........ Ανω Ραχούλας) και ας υπάρξει μαρασμός των τοπικών οικονομιών και κοινωνιών. β) Ταυτόχρονη αύξηση του αριθμού των εισακτέων σε 5~6 ΑΕΙ με σταδιακό εκμηδενισμό των ΤΕΙ. Τα ΤΕΙ πρέπει όντως να εξαλειφθούν. Οι εισακτέοι που τώρα μπαίνουν στα ΤΕΙ να είναι εισακτέοι στα ΑΕΙ. γ) Ενδιάμεσα των ενεργειών α) και β) πρέπει να γίνει ΠΛΗΡΗΣ και ΣΑΦΗΣ κατωχύρωση των αρμοδιοτήτων και επαγγελματικών δικαιωμάτων των ήδη αποφοίτων ΤΕΙ. Με τι ασχολούνται, μέχρι τι μελετούν και τι υπογράφουν....!!! δ) Κρησάρα στην αθρόα αναγνώριση των πτυχιούχων εξωτερικού με κατηγοριοποίηση ανάλογα με το κύρος της σχολής προέλευσης και ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ στο γνωστικό αντικείμενο κι όχι με απλή κατάθεση πτυχίου απ' όπου να είναι..... Αλλά αγαπητοί συνάδελφοι, ποιος από τους πολιτικούς εξουσίας θα αναλάβει το κόστος να κλείσει σχολές?? Ποιός θα αναλάβει να πει στις κοινωνίες που μοναδικό τους (έτσι τους δημιουργησαν την κατάσταση) προϊόν είναι οι φοιτητές?? Ότι θα χάσουν τα ενοίκια, τα έσοδα από τα ταβερνεία, τα μπαράκια κλπ κλπ??? δημιουργώντας ένα σωρό κοινωνικοοικονομικά προβλήματα, πρόσκαιρα όμως γιατί στο διηνεκές τα οφέλη σε Εθνικό επίπεδο θα είναι μεγαλύτερα. Το θέμα λοιπόν είναι ευρύτερα Εθνικό και όχι μεταξύ φατριών ΑΕΙ - ΤΕΙ. Όσο λοιπόν τα ανωτέρω και κάποια άλλα θεματα δεν τακτοποιούνται (στο σύνολό τους και όχι αποσπασματικά γιατί τότε διορθώνεις μια αδικία διαπράτωντας μια άλλη), αγαπητοί φίλοι των ΤΕΙ, τόσο και το ΤΕΕ και τα ΑΕΙ θα αρνούνται την όποια εξίσωση εσείς διεκδικείτε, γιατί και αυτή θα επιφέρει αδικία στους αποφοίτους των ΑΕΙ. +100000000000000000000000000000:!:
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Πάντως το πολυδιαφημισμένο εδώ μέσα και όχι μόνο Imperial College δίνει τετραετές προπτυχιακό πρόγραμμα που οδηγεί σε MEng. Το παλιότερο τριετές BSc καταργήθηκε. Στα πέντε (4+1) χρόνια λαμβάνεις το MSc. Πρέπει να πληρώσεις και 4.650£ ή ~5.200€ σε δίδακτρα. Αναλογικά τα ΤΕΙ δομικών έργων έπρεπε να δίνουν MEng. Το ΕΜΠ και τα άλλα πολυτεχνεία και πολυτεχνικές σχολές να δίνουν MSc. Πριν 15 χρόνια μετά τις σπουδές έκανες κατευθείαν διδακτορικό. Δεν υπήρχαν τότε μεταπτυχιακά. Μήπως μας δουλεύουν κανονικότατα; Μήπως να γίνουν τα πολυτεχνεία τετραετή αφού επικράτησε στην Ε.Ε. το αγγλοσαξωνικό σύστημα και να παίρνουν οι απόφοιτοι το MEng και με ένα χρόνο ακόμα (ΔΩΡΕΑΝ όμως και διαθέσιμο για όλους όσους έχουν έναν Α βαθμό) το MSc. Όσο για τις σχολές των ΤΕΙ με αντικείμενο αντίστοιχο με τις πολυτεχνικές έτσι όπως έγιναν τα πράγματα δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Θεωρούντα από το κράτος ΑΕΙ, έχουν καλό πρόγραμμα σπουδών, έχουν τέσσερα χρόνια (3,5 για την ακρίβεια άντε να τα κάνουν τέσσερα) και δικαιούνται MEng. Όσο για τους παλιούς απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ... ας προσέχαμε να μη γενιόμασταν νωρίς!
christopografow Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Επειδή ακούω πολύ για αξιοκρατία στο Ελλαδιστάν, και μην βρεθεί κανείς να μου πει πως αυτό δεν σηκώνει ΓΕΛΙΑ, για πείτε μου πως είναι αξιοκρατικό αυτός που έγραψε μηδέν(0) στις πανελλήνιες και πήγε να σπουδάζει οπουδήποτε στη Βουλγαρία, να γίνετε κανονικά μέλος του ΤΕΕ και να θεωρείτε καλύτερος από μένα; Μπορεί κανείς να απαντήσει; Αρα με το να αποκτήσεις εσύ ίδια δικαιώματα με κάποιον του πολυτεχνείου , κάνοντας δλδ άλλη μια πράξη που είναι μη αξιοκρατική , διορθώνεις τη πρώτη αναξιοκρατική πράξη που ανέφερες...περιεργο...
sterzam Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 ΝΑΙ, και εμένα με πειράζει που μετά από 5 χρόνια στο ΕΜΠ το πτυχίο μου θεωρείται κατώτερο κάποιου που έκανε 3+1 στο εξωτερικό. Το 3+1 ποτέ δεν ήταν ανώτερο... Το 3+1 αναγνωριζόταν ως ''αντιστοιχο'' και έπερνε μια ''κουλή'' ειδικότητα, πχ δομοστατικος μηχανικος με περιορισμένα δικαιώματα και για τα πλήρη και ισοτιμία φορτωνόμασταν καμια 4-5 μαθήματα. Επίσης, στις προφορικές εξετάσεις για άδεια ασκήσεως στο ΤΕΕ, οι ΕΜΠ κλπ, τελείωναν εντός 5λέπτου ενω οι ''ξένοι'' έβγαιναν ακτινογραφία... Εξάλου, την αναγνωριση θα στην δώσει η αγορά εργασίας περισσότερο και λιγότερο ένα χατί...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Επίσης, στις προφορικές εξετάσεις για άδεια ασκήσεως στο ΤΕΕ, οι ΕΜΠ κλπ, τελείωναν εντός 5λέπτου ενω οι ''ξένοι'' έβγαιναν ακτινογραφία... Όχι κατά κανόνα....εμένά δεν μου έβγαλαν απλά ακτινογραφία,έκαψαν τα κόκκαλά μου άπό την mri....30 (!) λεπτά με κοσκίνιζαν,εκτός κ αν τους άρεσε το προφίλ μου.Τέλως πάντων τους πέταξα τόσο διφορούμενες απαντήσεις ώστε μετά διαφωνούσαν μεταξύ τους....!!!! @Χάρης Σωστά τα λες φίλε. @κύριο Μουντζούρη,πρύτανη Ντροπή σας που τολμάτε να μας κοροιδεύετε κατάμουτρα με αυτό το φιάσκο.Ντροπή....Διαβάστε το ποστ του Χάρη...Δεν το θέλω το @#$%MENG σας,έχω ΔΙΠΛΩΜΑ (diploma) εγώ......Αν θέλετε το χειροκρότημά μας κ να το παίξετε large,ΔΩΣΤΕ MSc..... @ΤΕΙ (ΑΤΕΙ) Δεν είστε τα μόνα κορόιδα σε αυτόν τον τόπο... Είμαστε κ εμείς....απλά εσείς είστε καταφανέστατα κ δίκιο έχετε να φωνάζετε,εμείς είμαστε οι πιο ''χαιδεμένοι'' που πρέπει να γκρινιάζουμε ΜΕΤΑ από σας.... @μπαμπάδες αποφοίτων με meng Σας δουλεύουν τα παιδιά σας,μην ψαρώνετε με τον τίτλο.....
stayros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Βλέπω στο ΑΕΙ-ΤΕΙ υπάρχει μία επιμονή, μάλλον η χρονομηχανή δουλεύει αβέρτα τελικά. Στους υπόλοιπους που είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα να θυμίσω πως τα ΤΕΙ είναι 4έτη με το τελευταίο εξάμηνο ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ και ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ όχι το 1 από τα 2, και τα 2 μαζί. Αρα με το να αποκτήσεις εσύ ίδια δικαιώματα με κάποιον του πολυτεχνείου , κάνοντας δλδ άλλη μια πράξη που είναι μη αξιοκρατική , διορθώνεις τη πρώτη αναξιοκρατική πράξη που ανέφερες...περιεργο... Στην Ελλάδα όπως το θέτεις σε αδικεί ΟΛΟΣ ο υπόλοιπος κόσμος. Στα ΤΕΙ γιατί κολλάς; Στο κάτω κάτω να αδικούμε εγώ μιά ζωή αφόρητα για να μην ενοχληθείς λίγο παραπάνω εσύ. Να στο θέσω αλλιώς. Δε θέλω ισοτιμία με Πολυτεχνία. Δε με αγγίζει καν. Θέλω να έχω τα ίδια δικαιώματα με αυτόν που έρχεται απο Βουλγαρία με Bsc. Και αν έχω Msc το ίδιο. Έγινα κατανοητός; Σε αυτό γιατί αντιδράς;
ZaXoYs Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Το θέμα ΑΕΙ-ΤΕΙ το έχουμε εξαντλήσει και δεν βλέπω τα παραπάνω μηνύματα να προσφέρουν τίποτα παρα ανακυκλώνουμε τα ίδια κια τα ίδια . Παρακαλώ μείνετε εντος θέματος αλλιώς θα κλειδωθεί Όποιος ενδιαφέρεται τι είναι το Meng http://en.wikipedia.org/wiki/Master_of_Engineering ο δε τιτλος σημαίνει διαφορετικά πράγματα ανάλογα με την χώρα ,φαντάζομαι εδω μιλάμε για το αντιστοιχο αγγλικλο . Πολλά πανεπιστημια δίνουν απευθείας Meng πλέον ενώ αντιγράφω απο τον παραπάνω συνδεσμο όπως έχω πει και παλιότερα Most of the engineering institutions have now made an M.Eng the minimum academic standard necessary to become a Chartered Engineer.
agrafiot Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11 , 2009 Μιας και βλέπω ότι πολλοί απόφοιτοι Ελληνικών πανεπιστιμίων (βλ grtopo) αντιμετωπίζουν τα πτυχία εξωτερικού με μια ποσοτική διάσταση( 3+1 ή 4+1 ή 3+1+1 ή ότι άλλο θέλεις) ήτοι με το κιλό, προτείνω τα ακόλουθα: α) Μιας και οι περισσότεροι φοιτητές τελειώνουν το ελληνικό πολυτεχνείο σε 6 ή 7 χρόνια (άλλοι με παρακάλια, άλλοι με πολιτικά μέσα από τις νεολαίες, κλπ κλπ) προτείνω να αποδοθούν από εδώ και στο εξής 2 (δύο) Μάστερ, διότι προφανώς τα παιδιά έκαναν 5+1+1 άρα προπτυχιακό και 2 μεταπτυχιακά. Για να μην πώ να τους αναγνωριστεί διδακτορικό κατευθείαν. β) Προτείνω, για τους αποφοίτους των αλλοδαπών ΑΕΙ (ευρωπαικών και αμερικανικών, προφανώς κατάπτυστων), άμα τη αφίξει τους στην Ελλάδα, να σφραγίζονται στο μέτωπο με ανεξήτιλη σφραγίδα "Απόφοιτος Αλλοδαπού πανεπιστημίου φοίτησης μικρότερης των 5 ετών" γ) Για τους αποφοίτους ΤΕΙ δεν το συζητάω, προτείνω κρέμασμα στο Σύνταγμα ανεξαρτήτως. Νομίζω ότι αυτά τα μέτρα θα αποσυμφωρήσουν την Ελλήνική κοινωνία και θα ανακουφίσουν ορισμένους αποφοίτους Ελληνικών ΑΕΙ από τα κόμπλεξ τους. Παρατήρηση : Η προειδοποίηση παραμένει εκτός των άλλων για αγνόηση του αμέσως παραπάνω μηνύματος να μείνουμε στο θέμα Ευχαριστώ ZaXoYs
Recommended Posts