Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μάστερ τα πενταετή πτυχία των μηχανικών του ΕΜΠ


Michanikos.gr

Recommended Posts

Ε Λ Ε Ο Σ . ποια ζωή μωρέ έχει παλέψει ? τα 2 χρόνια του λυκείου ? Εμείς δηλαδή που παλεύουμε 10 και 20 χρόνια κάθε μέρα στα εργοτάξια, διαβάζουμε και ξαναδιαβάζουμε, κάνουμε μεταπτυχιακά, επιμορφώσεις, τι είμαστε δηλαδή και τι θα έπρεπε να έχουμε ? Επειδή έγραψε κάποιος 18 στις πανελλήνιες και ο άλλος 13 ή 14 αυτό θα είναι το κριτήριο για μια ολόκληρη ζωή να είναι οι μεν αφεντικά και οι άλλοι υπηρέτες τους ???. Πάτε καλά ρε παιδιά ? Για βάλτε το κεφάλι σας κάτω από καμιά βρύση μπας και συνέλθετε. Συγνώμη αλλά με βγάζεις έξω απο τα ρούχα μου. Επιστήμονας άνθρωπος και το κεντρικό επιχείρημά σου να είναι ο βαθμός του λυκείου. ΕΛΕΟΣ ΞΑΝΑ. Ο συνάδελφός σου που πήγε Ιταλία επειδή έγραψε 0 (μηδέν) στις πανελλήνιες και τον αναγνωρίζεις ως διπλωματούχο τι είναι τότε ? Με τους μηχανικούς του εξωτερικού που δεν έγραψαν ποτέ πανελλήνιες τι θα γίνει ?

 

Αγαπητέ ένα είναι σίγουρο. Δεν είναι 2 χρόνια.

Εγώ μέχρι και τη 2α Λυκείου έβγαζα ~13. Στην 3η Λυκείου έκατσα να διαβάσω για να βγάλω βαθμό καλό. Έβγαλα 16,7. Ως εκεί. Παραπάνω δεν μπορούσα γιατί ξαφνικά μέσα σε ένα χρόνο δεν γίνεται να αλλάξεις όλη τη φιλοσοφία σου πάνω στο διάβασμα. Δεν ήξερα να διαβάσω σωστά γιατί δεν είχα μάθει. Αυτός που βγάζει 19 δεν το έκανε ξαφνικά σε 1 χρόνο. Πάντα έβγαζε 18~19, που σημαίνει ότι πάντα θυσίαζε παραπάνω πράγματα από μένα. Γι αυτό κι εγω πέρασα στο Εργων Υποδομής και ο άλλος στο ΕΜΠ. Όταν άλλαξα σκεπτικό ήταν αργά, γιατί "έχασα" καποια χρόνια για να πετύχω αυτά που ήθελα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 298
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Καταρχήν παίρνεις τις πλέον ακραίες περιπτώσεις και παραποιείς τα γεγονότα. Στο ΤΕΙ της Αθήνας στις σχολές τις ΣΤΕΦ έχουν μπει και με 15 και με 16 και κοντά 17 αν δεν κάνω λάθος κάμποσοι. Όταν έδωσα εγώ πάντως πανελλήνιες, στις σχολές μηχανικών ΤΕΙ έμπαινες κατά μέσο όρο με 13-14 και στο πολυτεχνείο με 18. Τώρα, το επιχείρημα ότι ο βαθμός του λυκείου θα πρέπει να αποτελεί το μοναδικό και εφ όρου ζωής κριτήριο για τα επ. δικαιώματα (πρόσεξε, μιλάμε για επαγγελματικά και όχι ακαδημαϊκά δικαιώματα) μου φαίνεται όχι απλά τραγικό αλλά αστείο. Μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου ως προς το σκεπτικό της τοποθέτησής σου ΜΟΝΟ αν η χώρα μας ήταν απομονωμένη από τον υπόλοιπο κόσμο. Τότε, ναι πράγματι, συμφωνώ και έχεις ένα δίκιο. Από τη στιγμή όμως που ζητάτε Master επειδή έτσι ισχύει στην Ευρώπη, από τη στιγμή που αυτό θα γίνει πραγματικότητα, από τη στιγμή που έρχονται χιλιάδες με 3ετής σπουδές από χω΄ρες μέλη της Ε.Ε. και εργάζονται κανονικά στη χώρα μας και απο τη στιγμή που τελικά δεν είμαστε απομονωμένοι από υπόλοιπο κόσμο αλλά μέρος αυτού, τότε δεν μπορείς να επικαλείσαι τους βαθμούς του λυκείου. Είναι αστείο. Δεν τίθεται θέμα να διορθώσεις το ένα λάθος με ένα ακόμη λάθος. Τα Π.Δ. για εμάς δεν εξομοιώνουν τα επ. δικαιώματα, έχουμε περιορισμούς. Αλλά να στο πω και αλλιώς. Το να δώσεις στα ΤΕΙ επ. δικαιώματα έστω και τα ίδια με τους διπλωματούχους (η πιο "ακραία" περίπτωση) είναι σίγουρα πολύ λιγότερο άδικο από το να μας αφήσεις όπως είμαστε τώρα, επαγγελματικά και ακαδημαϊκά ξεκρέμαστους, μπροστά στις ορδές των ξένων μηχανικών, των κολεγίων και των ιδιωτικών πανεπιστημίων που όλοι θα απολαμβάνουν επαγγελματική και ακαδημαϊκή κατοχύρωση και εμείς θα ψάχνουμε ακόμα να δούμε αν μπορούμε να υπογράψουμε καμιά παράγκα ή καμιά στάνη. Διότι αυτή είναι η πραγματικότητα του αύριο και πρέπει να την συνειδητοποιήσετε. Καλώς ή κακώς.

 

Edit :. Και για να απαντήσω επί του ερωτήματος. Πάγια θέση μου είναι ότι θα έπρεπε οι πτυχιούχοι ΤΕΙ μετά από κάποια χρόνια αποδεδειγμένης εμπειρίας ή πρόσθετων σπουδών (μεταπτυχιακά κοκ) να μπορούν να εξισώσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα με αυτά των διπλωματούχων. Στη Γερμανία ας πούμε γιατί οι μηχανικοί των universitat (αντίστοιχα των πολυτεχνικών σχολών) δεν διαμαρτύρονται που οι συνάδελφοί τους μηχανικοί των fachochschule έχουν αξιοπρεπέστατα επ. δικαιώματα και διαμαρτύρεστε μόνο εσείς ?

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν παραποιείς τα γεγονότα. Όταν έδωσα εγώ πανελλήνιες, στις σχολές μηχανικών ΤΕΙ έμπαινες κατά μέσο όρο με 13-14 και στο πολυτεχνείο με 18. Τώρα, το επιχείρημα ότι ο βαθμός του λυκείου θα αποτελεί το μοναδικό και εφ όρου ζωής κριτήριο για τα επ. δικαιώματα (πρόσεξε, μιλάμε για επαγγελματικά και όχι ακαδημαϊκά δικαιώματα) μου φαίνεται όχι απλά τραγικό αλλά αστείο. Μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου ως προς το σκεπτικό της τοποθέτησής σου ΜΟΝΟ αν η χώρα μας ήταν απομονωμένη από τον υπόλοιπο κόσμο. Τότε, ναι πράγματι, συμφωνώ και έχεις ένα δίκιο. Από τη στιγμή όμως που ζητάτε Master επειδή έτσι ισχύει στην Ευρώπη, από τη στιγμή που αυτό θα γίνει πραγματικότητα, από τη στιγμή που έρχονται χιλιάδες με 3ετής σπουδές από χω΄ρες μέλη της Ε.Ε. και εργάζονται κανονικά στη χώρα μας και απο τη στιγμή που τελικά δεν είμαστε απομονωμένοι από υπόλοιπο κόσμο αλλά μέρος αυτού, τότε δεν μπορείς να επικαλείσαι τους βαθμούς του λυκείου. Είναι αστείο. Δεν τίθεται θέμα να διορθώσεις το ένα λάθος με ένα ακόμη λάθος. Τα Π.Δ. για εμάς δεν εξομοιώνουν τα επ. δικαιώματα, έχουμε περιορισμούς. Αλλά να στο πω και αλλιώς. Το να δώσεις στα ΤΕΙ επ. δικαιώματα έστω και τα ίδια με τους διπλωματούχους (η πιο "ακραία" περίπτωση) είναι σίγουρα πολύ λιγότερο άδικο από το να μας αφήσεις όπως είμαστε τώρα, επαγγελματικά και ακαδημαϊκά ξεκρέμαστοι, μπροστά στις ορδές των ξένων μηχανικών, των κολεγίων και των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Διότι αυτή είναι η πραγματικότητα του αύριο και πρέπει να την συνειδητοποιήσετε. Καλώς ή κακώς.

 

Είπα έγω ο βαθμός του λυκείου να αποτελεί κριτήριο γι οολη σου τη καριέρα?

Είπα εγώ οτι διαφωνώ με την αναγνώριση των επαγγ. δικαιωμάτων σου?

Έχει εφευρεθεί το αδικιόμετρο και λες οτι η δικιά σου αδικία είναι μεγαλύτερη?

Ρε παιδιά είναι αυτό που προείπα .Ο καθένας γράφει αυτό που τον συμφέρει και καλά κάνετε!Μιλάμε εδώ φιλικά και δεν καταλαβαίνω γιατί εκνευρίζεσαι.

Και να προσθέσω επειδή μίλησες για πανελλήνιες οτι είμαι σαφώς εναντίον αυτού του συστηματος!

 

Υ.Γ.: Φ Ι Λ Ι Κ Α !Για να μην ξεχνιόμαστε και να μη μανουριάζουμε!8-)

Link to comment
Share on other sites

Εντάξυ, εννοείται πως μιλάμε φιλικά και με καλή πρόθεση, αυτό το θεωρώ δεδομένο και δεν το αμφισβητώ. Ε, το να ανάβει και λίγο η συζήτηση δεν είναι κακό :).

Απλά το θέμα των βαθμών του λυκείου, τη στιγμή που χιλιάδες απόφοιτοι οι οποίοι δεν διάβασαν ποτέ για πανελλήνιες γυρνάνε από το εξωτερικό με αναγνωρισμένα πτυχία και με πλήρη δικαιώματα μου φαίνεται τραγικό να το επικαλούμαστε επιλεκτικά μόνο για τα παιδιά που μπήκαν στα ΤΕΙ. Πάντως το ζήτημα είναι τεράστιο και γεγονός είναι πως μπορείς να το δεις από πολλές οπτικές γωνίες. Ας μην ξεφύγουμε από το θέμα όμως, γιατί βλέπω και τον zavi να ζητάει Master από τον πρύτανη και όχι Meng ! ;)..

Link to comment
Share on other sites

@christopografow

Δεν είναι το θέμα η μία αδικία να διορθώσει μία άλλη.

Να πάω στο δικό σου τερέν και εντός θέματος επιτέλους: Αδικία είναι με 5 έτη σπουδών να μην έχεις Msc και ο άλλος να το έχει με 4,5. Αδικία στο δημόσιο ο μεν να έχει προβάδισμα από το δε. Βλέπεις πως δεν είναι πρόβλημα μόνο των ΤΕΙ η Μπολόνια. Απλά έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα. Διάβασε και το post του ΖaHoYs λίγο παραπάνω για να δεις και μία άλλη πλεύρα.

 

ΟΜΩΣ το σύστημα στην Ελλαδα δεν είναι φτιαγμένο με βάση τη Μπολόνια και ευρωπαϊκά πρότυπα. Αυτό που λέω γενικότερα είναι εξορθολογισμός του συστήματος με βάση την Μπολόνια αφού είμαστε στην ΕΕ με μεταβατικές διατάξεις για τους παλιούς απόφοιτους. Αλλιώς θα αδικείται ο μεν έτσι, ο άλλος αλλιώς και στο τέλος θα μετράμε την αδικία μας ποιος την έχει μεγαλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα έχει απελπιστικά ξεθωριάσει συνάδερφοι

 

Διαβάζω για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να παρεμβαίνω ότι ακόμα ασχολείσθε με τα αυτοκινητάκια και τις κούκλες που παίζατε στα 17 σας χρόνια

 

Και 300 να γράφατε τει/δες ποτέ δεν πρόκειται να έχετε τα σωστά Ε.Δ.

Γιατί εδώ είναι Βαλκάνια του έτους 1709 ( γιατί κάνουν κουμάντο οι κοτσαμπάσιδες και οι φεουδάρχες βλέπε ΤΕΕ )

σε σχέση με την υπόλοιποι επιστημονικοί κοινότητα της Ευρώπης

 

Δείτε μόνο πως έχουν ξεκινήσει κάποιες σχολές στη Ελλάδα και πως έχουν μετεξελιχτεί

 

Π.χ Στρατιωτική μηχανικοί

Τοπογράφοι μηχανικοί ΓΥΣ

Αγρονόμοι και τ ο π ο γ α φ ο ι

Αρχιτέκτονες

Διδασκαλικές ακαδημίες

Στατιστική

και παρά πολλές άλλες που αυτή την στιγμή δεν έχει καμία σημασία να αναφέρω

 

Το θέμα αυτό είναι Α Κ Ρ Ο Σ Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Ο και αποκλείστηκα Τ Α Ξ Ι Κ Ο

 

 

Υ.Γ. αποκηρύσσω μετά βδελυγμίας το κ.κ.ε. και τας ιδέας των

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΚΑΛΩ αφού αναγνωρίζουμε όλοι οτι δεν έχουμε "Αδικόμετρο " να επιτρέψουμε στην κουβέντα για το Μeng

 

Ας απαντήσουμε στο ερώτημα , τελικά τι θα ωφεληθεί ο μέσος διπλωματούχος μηχανικός με το Meng

(Πέρα από την απευθείας πρόσβαση σε Διδακτορική Διατριβή ?)

 

Γνωρίζει κανείς ?

Link to comment
Share on other sites

Και 300 να γράφατε τει/δες ποτέ δεν πρόκειται να έχετε τα σωστά Ε.Δ.

Γιατί εδώ είναι Βαλκάνια του έτους 1709 ( γιατί κάνουν κουμάντο οι κοτσαμπάσιδες και οι φεουδάρχες ... )

σε σχέση με την υπόλοιποι επιστημονικοί κοινότητα της Ευρώπης

 

!!!!!!!!!!

 

:lol::lol::lol::lol:

 

Άλλος ένας Θ-Ε-Ο-Σ!!!!!!!!!!!

 

Μπράβο ρε φίλε............

 

@ΖaΧοΥs:Αν περιμένεις όντως απάντηση για το πού μπορεί να χρησιμεύει ένα κομμάτι χαρτί σαν το Meng σε κάποιον διπλωματούχο,τότε επειδή δεν πρόκειται να δοθεί απάντηση,προτείνω το κλειδωμα του θρεντ.Ό,τι σημαντικό υπήρχε να ειπωθεί,ειπώθηκε νομίζω!

Link to comment
Share on other sites

dratsiox και εγω αυτο σκεφτηκα μολις τακουσα,,αλλα μετά, αφού στην κατηγορία π.ε θα τοχουν όλοι, κανεις δεν θαχει πάλι πλεονέκτημα.Μόνο σε ορισμένες κατηγορίες που μπλέκεται πολυτεχνείο με άλλο Αει...

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.