acnt Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Πως όμως από την στιγμή που κάποιος επιλέγει τομέα συγκοινωνιολόγου (για παράδειγμα) και τον επιλέγει στο 3ο έτος αν δεν κάνω λάθος, στην συνέχεια αποκτά (δικαίως) εξειδίκευση στα συγκοινωνιακά έναντι άλλου τομέα αλλά πρακτικά δεν υστερεί δικαιωμάτων? Αχα! Την περίμενα αυτή την ερώτηση!!! Σε ευχαριστώ! Η απάντηση είναι μία: Εξειδίκευση! Ο καθένας στην δουλειά του. Αν παίρνεις συγκοινωνιακά, να ασχοληθείς και με αυτά, αλλιώς αν θες να κάνεις πολυκατοικίες ή φράγματα, διάλεξε την αντίστοιχη κατεύθυνση! Να δεις πως ανοίγουν μετά οι δουλειές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
savvas.p Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο ως προς τα δικαιώματα του κάθε τομέα. Έχω όμως αμφιβολίες για το αν θα ανοίξουν οι δουλειές σε όλες της κατηγορίες των έργων πολιτικού μηχανικού. Γιατί αν δεν κάνω λάθος, ασχέτως ειδικότητας, οι περισσότεροι συνάδελφοι μέλη στο ΤΕΕ στα δομοστατικά γυρίζουν. Αυτό πιστεύω τουλάχιστον αν κάνω λάθος διορθώστε με. Link to comment Share on other sites More sharing options...
acnt Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Aν και οριζόντιος (από το άβαταρ) ορθά μιλάς! Αν το σύστημα ήταν έτσι, σκέψου πόσοι θα επέλεγαν συγκοινωνιακά και πόσοι δομοστατικά. Για να καταλάβεις, στο prison break ο τύπος έλεγε πως ήταν structural engineer. Αυτό τί σημαίνει; Σημαίνει κάνω κατασκευές και μόνο (και ειδικεύομαι σε κάποιο στοιχείο-θεμελίωση-πλάκες κτλ). Με αυτόν τον τρόπο αν μια μεγάλη κατασκευαστική ήθελε να κάνει ένα κομμάτι εθνικής οδού με διόδια, θα ήθελε έναν συγκοινωνιολόγο και έναν δομοστατικό, σωστά; Ίσως για δομοστατικό να είχε πολλά βιογραφικά. Για συγκοινωνιολόγο όμως; Για τον τομέα των υδραυλικών; Για την εδαφομηχανική (που είναι δικός μας τομέας και όχι των γεωλόγων! ) ; Βλέπεις, έτσι θα ήθελε 5-6 πολιτικούς μηχανικούς με διαφορετική εξειδίκευση ο καθένας και όχι 2-3 να τρέχουν σε όλα και να... κάνουν και τοπογραφικά! Φυσικά οι δομοστατικοί θα ήταν περισσότεροι, αλλά έτσι, γιατί ένας συγκοινωνιολόγος να θέλει να παρατήσει τον τομέα του και να γίνει δομοστατικός; Επίσης, αν άλλαζε αυτή η "διάρθρωση" του κλάδου μας, θα άλλαζει και η νοοτροπία μας και δεν θα είχαμε τα διλήμματα του στύλ "να γίνω πολυκατοικιάκιας ή να παραμείνω στην ειδικότητα μου;" Βγήκαμε λίγο από το θέμα... Το θέμα που συζητάμε, αποδεικνύει την έλλειψη παιδείας στην... Παιδεία μας! Αποδεικνύει την υποκρισία: α) των φοιτητικών παρατάξεων που δεν μάχονται για τα συμφέροντα του φοιτητή β) της πολιτείας, που έρχεται μετά τόσες δεκαετίες να θεσπίσει το αυτονόητο σε όλο τον κόσμο, οτι δηλ. τα 5 έτη εξασφαλίζουν μεταπτυχιακό. γ) ξανά της πολιτείας μαζί με τους πρυτανικούς φορείς αυτή την φορά, αμφότεροι ένοχοι και υπόλογοι για χαμένα κέρδη των αποφοιτων. Αντε και από Σεπτέμβρη, οι απόφοιτοι ΕΜΠ έχουν και μεταπτυχιακό λόγω των 5 ετών σπουδών. Ο άλλος ΕΜΠίτης που έχει τελειώσει εδώ και 15 χρόνια και όλο αυτό τον καιρό "λανσάρεται" στην αγορά ως έχων απλό πτυχίο, πόσα λεφτά έχει χάσει; Τί ζημιά έχει πάθει από το να χάνει θέσεις (μέχρι και στο Δημόσιο) από τον άλλο ΕΜΠίτη που έκανε ΚΑΙ μεταπτυχιακό; Αμ, τον τελευταίο, πώς θα τον αποζημιώσεις που έκανε σπουδές και έξοδα ενώ δεν χρειαζόταν; Θα λέει "έχω μάστερ στο τερτάγωνο και στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο" ;;; Εγώ στην Ελλάδα δεν σπούδασα. Το σύστημα των πανεπιστημίων μας όμως το είδα, όταν έδωσα τα μαθήματα και ο "καθηγηταράς" με κυνηγούσε επειδή δεν ήμουν δικό τους παιδί (έλλην φοιτητής) και δεν μου έδινε σημειώσεις (θα έπρεπε να μην δουλέψω για να δώσω 2 μαθήματα) και όταν έβλεπα τί "έπαιζε" μέσα στην εξέταση. Έχω υποστεί αμφισβήτηση από συνάδελφους ΕΜΠίτες και ΑΠΘίτες και όταν τους στρίμωξα, δεν ήξεραν τί να πούνε... Μπορείτε (οι της ημεδαπής) να πάρετε όσα MEng θέλετε από τα 5 έτη σπουδών (άλλωστε το λέω, το δικαιούστε). Δεν θα μάθετε όμως ποτέ τί εστί ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αν δεν φοιτήσετε στο εξωτερικό. Τα πανεπιστήμια μας έχουν άλλα προβλήματα να λύσουν πρίν αρχίσουν να δίνουν MEng's. Προσωπικές απόψεις, όποιος θέλει τις δέχεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Δεν θα μάθετε όμως ποτέ τί εστί ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αν δεν φοιτήσετε στο εξωτερικό. και οι ξένοι δεν θα μάθουν ποτέ τι εστί οικοδομή αν δεν χτίσουν στην ελλάδα. ας έρθει ένας από αυτούς τους εξειδικευμένους να κάνει μελέτη-επίβλεψη εδώ και μετά να δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκκος και εντάξει όσοι σπουδάσατε στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό, στο εμπ ή αλλού. εμείς οι εμπειροτέχνες που πήγαμε μικρά παιδιά σε ένα γραφείο και μάθαμε τη δουλειά χωρίς πτυχίο, τι να πούμε? εμάς δεν μας καλύπτει κανένας. γενικά ότι θέλετε δηλώστε, τζάμπα είναι. Άρθρο 414 του Ποινικού Κώδικα Παράνομη άσκηση επαγγέλματος 1. Όποιος χωρίς την άδεια της αρχής ασκεί επάγγελμα που για την άσκησή του ο νόμος απαιτεί τέτοια άδεια, τιμωρείται με πρόστιμο ή με κράτηση. 2. Η διάταξη αυτή δεν εφαρμόζεται: α) όταν η άδεια που απαιτεί ο νόμος αποβλέπει αποκλειστικά σε φορολογικούς σκοπούς και β) στις περιπτώσεις που ρυθμίζονται ιδιαίτερα από το νόμο. http://gort.gr/pk2.html για να μην πολυλογώ και σας κουράζω ανατρέχουμε απο νομοθεσία σε νομοθεσία να βρούμε την ποινή και καταλήγουμε στο ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ: 878/46 Άρθρον 10 Το άρθρον 1 του Νόμου 501/1937 «περί συμπληρώσεως του Νόμου 6422» αντικαθίσταται ως εξής: Οι παρά τας διατάξεις του Νόμου 6422 και των εις εκτέλεσιν αυτού εκδιδομένων ή εκδοθησομένων Διαταγμάτων ασκούντες έργα, δι’ α προβλέπεται υπό των ισχυόντων Νόμων ειδικόν δίπλωμα ή πτυχίον ως επίσης και οι εργοδόται οι αναθέτοντες ή και αποδεχόμενοι την εκτέλεσιν τοιούτων έργων παρά προσώπων μη κεκτημένων τα οικεία διπλώματα ή πτυχία, διώκονται κατόπιν μηνύσεως των κατά τόπους Επιθεωρητών ή Εποπτών εργασίας ή των οικείων Αστυνομικών Αρχών, ή Τεχνικών Υπαλλήλων του Υπουργείου Μεταφορών, ενεργούντων είτε αυτεπαγγέλτως είτε κατόπιν αιτήσεως ιδιώτου και εισάγονται εις δίκην δι’ απ’ ευθείας κλήσεως τιμωρούμενοι δια χρηματικής ποινής 5 έως l00 χιλιάδων δρχ. ή δια φυλακίσεως 1 έως 12 μηνών ή και δι’ αμφοτέρων των ποινών τούτων. (εδώ ο νομοθέτης σε τσακίζει, 300euros, δεν έχουν πληθωριστεί τα ποσά για το παρόν) Αι διατάξεις του ως άνω 1ου άρθρου του νόμου 501/1937 «περί συμπληρώσεως του Νόμου 6422» ισχύουσι και ως προς τας παραβάσεις των διατάξεων του παρόντος Νόμου και των επί τη βάσει των διατάξεών του ή εις εκτέλεσιν αυτών εκδοθησομένων Διαταγμάτων http://www.elinyae.gr/el/lib_file_upload/a24_46.1143805194772.pdf συνεχίστε το ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ ενδιαφέρον thread στη χώρα ΟΧΙ του "ποτέ-ποτέ" που λέει ο αγαπητός zavi αλλά στη χώρα του "Οτι δηλώσεις είσαι" μελετητής - κατασκευαστής - έμπορος (λιανικό-χονδρικό, εισαγωγαί-εξαγωγαι) - εκκενώσεις βόθρων "ο αχόρταγος" - όλα τα σφάζω - όλα τα μαχαιρώνω με meng ή χωρίς, με msc ή χωρίς, με ******************************************************* Edit: Aπαγορεύονται οι διαφημίσεις. acnt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 ...α) των φοιτητικών παρατάξεων που δεν μάχονται για τα συμφέροντα του φοιτητή β) της πολιτείας, που έρχεται μετά τόσες δεκαετίες να θεσπίσει το αυτονόητο σε όλο τον κόσμο, οτι δηλ. τα 5 έτη εξασφαλίζουν μεταπτυχιακό. γ) ξανά της πολιτείας μαζί με τους πρυτανικούς φορείς αυτή την φορά, αμφότεροι ένοχοι και υπόλογοι για χαμένα κέρδη των αποφοιτων. Αντε και από Σεπτέμβρη, οι απόφοιτοι ΕΜΠ έχουν και μεταπτυχιακό λόγω των 5 ετών σπουδών. Ο άλλος ΕΜΠίτης που έχει τελειώσει εδώ και 15 χρόνια και όλο αυτό τον καιρό "λανσάρεται" στην αγορά ως έχων απλό πτυχίο, πόσα λεφτά έχει χάσει; Τί ζημιά έχει πάθει από το να χάνει θέσεις (μέχρι και στο Δημόσιο) από τον άλλο ΕΜΠίτη που έκανε ΚΑΙ μεταπτυχιακό; Αμ, τον τελευταίο, πώς θα τον αποζημιώσεις που έκανε σπουδές και έξοδα ενώ δεν χρειαζόταν; Θα λέει "έχω μάστερ στο τερτάγωνο και στο ίδιο γνωστικό αντικείμενο" ;;;... α) Αυτό δεν είναι υποκρισία. Τα αντιλαμβάνονται διαφορετικά από σένα και μένα καθότι συμφωνώ μαζί σου β) Ούτε αυτό είναι υποκρισία. Δημιουργήθηκε πρόβλημα λόγω του ότι δεν είμαστε απομονωμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο, της συμμετοχής μας στην ΕΕ και της συμφωνίας της Μπολόνια. Δεν λέω ότι κακώς είμαστε μέλη της ΕΕ, αλλά απ' τη στιγμή που συμφωνείς σε εκπαιδευτικό σύστημα (Μπολόνια) που είναι διαφορετικό από το δικό σου, οφείλεις να προσαρμοστείς. Έπρεπε εδώ και καιρό να αλλάξει το σύστημα μας στο αντίστοιχο αγγλοσαξωνικό 4+1, ούτε ΤΕΙ ούτε ΑΕΙ, ούτε 3,5+Πρακτική ούτε 5, τέσσερα χρόνια καθαρά και ολόκληρα γεμάτα μαθήματα για πρώτο πτυχίο και ένα ακόμα για μεταπρυχιακό. γ) Αυτή είναι όντως η μεγαλύτερη κοροϊδία. Μάστερ². Έξι χρόνια για να κάνεις ό,τι κάνουν οι άλλοι στα πέντε. ... Δεν θα μάθετε όμως ποτέ τί εστί ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αν δεν φοιτήσετε στο εξωτερικό. Τα πανεπιστήμια μας έχουν άλλα προβλήματα να λύσουν πρίν αρχίσουν να δίνουν MEng's... Σίγουρα έχουν πολλά προβλήματα τα οποία και γνωρίζει καλύτερα όποιος έχει περάσει 5 χρόνια της ζωής του σ' αυτά. Αλλά το να δηλώνουμε ότι δεν γνωρίζουμε "τι εστί πανεπιστήμιο" είναι μεγάλη κουβέντα που δεν έχει βάση. Άλλωστε με ποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού να συγκριθεί ποιο Ελληνικό πανεπιστήμιο; Και μόνο οι διαφορές επιπέδου μεταξύ διαφορετικών χωρών του εξωτερικού αλλά και στις ίδιες τις χώρες είναι τεράστιες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeS Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 β) Ούτε αυτό είναι υποκρισία. Δημιουργήθηκε πρόβλημα λόγω του ότι δεν είμαστε απομονωμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο, της συμμετοχής μας στην ΕΕ και της συμφωνίας της Μπολόνια. Δεν λέω ότι κακώς είμαστε μέλη της ΕΕ, αλλά απ' τη στιγμή που συμφωνείς σε εκπαιδευτικό σύστημα (Μπολόνια) που είναι διαφορετικό από το δικό σου, οφείλεις να προσαρμοστείς. Έπρεπε εδώ και καιρό να αλλάξει το σύστημα μας στο αντίστοιχο αγγλοσαξωνικό 4+1, ούτε ΤΕΙ ούτε ΑΕΙ, ούτε 3,5+Πρακτική ούτε 5, τέσσερα χρόνια καθαρά και ολόκληρα γεμάτα μαθήματα για πρώτο πτυχίο και ένα ακόμα για μεταπρυχιακό. Εκπλήσσομαι που βλέπω μια τέτοια τοποθέτηση Χάρη. Διότι αυτό ακριβώς φωνάζουμε και εμείς. Εφόσον είμαστε στην Κοινότητα και αποδεχόμαστε το κοινό μοντέλο εκπαίδευσης και δεδομένου ότι αμφότερα τα ιδρύματα ΑΕΙ (Πανεπιστήμια και ΤΕΙ) ανήκουν στην κατηγορία 5Α, το δίπλωμα του Πολυτεχνείου με σπουδές αντίστοιχες των 300 ECTS και με κάποιες τροποποιήσεις στο πρόγραμμα σπουδών (καθότι προπτυχιακά οργανωμένο) μπορεί να ισοτιμηθεί με μεταπτυχιακό, τα ΤΕΙ με σπουδές 240 ECTS να κατοχυρώσουν τα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά τους δικαιώματα ισότιμα με όλους τους αποφοίτους σχολών 240 ECTS. Για αυτό το τόσο απλό και δίκαιο (δεδομένης της Ευρ. πραγματικότητας) συζητούμε τόσο καιρό. Σε ότι αφορά την αναγνώριση του διπλώματος των πολυτεχνικών σχολών ως master αυτή τούτη την ώρα είναι παράνομη και η στάση του ΕΜΠ είναι προκλητική γενικότερα. Διότι μπορεί να έχει βάση (όπως άλλωστε δίκαιο είναι και το αίτημα το δικό μας για πλήρη επαγγ. κατοχύρωηση) αλλά το ΕΜΠ ΔΕΝ ΝΟΜΟΘΤΕΙ. Το ΥΠΕΠΘ, έχει ταχθεί θετικά υπέρ αυτού του αιτήματος και είναι το μόνο καθ ύλη αρμόδιο όργανο της πολιτείας για τέτοιες διαδικασίες. Το ΕΜΠ με την αυθαίρετη απόφαση να αναγνωρίσει μόνο του ως μαστερ ή αυριο ως διδακτορικό και ποιός ξέρει τι τα πτυχία που χορηγεί δείχνει ένα πολύ άσχημο παράδειγμα. Αύριο, ουδείς από εσάς ή τους πρυτάνεις ή τη διοικούσα του ΤΕΕ θα πρέπει να διαμαρτυρηθεί αν τα κολέγια ή τα κέντρα ελευθέρων σπουδών ή οποιοσδήποτε άλλος μοιράζουν αυθαίρετα διπλώματα με πανεπιστημιακούς τίτλους, μεταπτυχιακές σπουδές κλπ.Το δρόμο προς αυτή την ασυδοσία χαράσσει σήμερα η διοίκηση του ΕΜΠ που παρακάμπτει τη συντεταγμένη πολιτεία (σε αγαστή συνεργασία με το ΤΕΕ βεβαίως που έχει μεγάλη εμπειρία σε τέτοιες τακτικές, ...να μην ξεχνιόμαστε). Και είναι φοβερά θλιβερό εως τραγικό, διότι όπως σας είπα το ΥΠΕΠΘ ΔΕΝ είναι αρνητικό στο αίτημά σας. Το ΥΠΕΠΘ απλά θέλει να ρυθμίσει αυτό το θέμα μαζί με τα άλλον φλέγον ζητήμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που είναι τα ΤΕΙ. Αλλά τα πολυτεχνεία και το ΤΕΕ, επιδεικνύοντας μια πρωτοφανή άρνηση συντεχνιακού χαρακτήρα, το χαβά τους.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rigid_joint Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 μεχρι τα απλά πτυχία να γίνουν phds να σας ενημερώσω ότι μονο 5 τμήματα έχουν αξιολογηθεί μέχρι σήμερα και η διαδικασία σταμάτησε ελλείψει χρημάτων. τα άλλα για 5έτη=msc ειναι μόνο και μόνο για εσωτερική κατανάλωση και δημιουργία εντυπώσεων και κανείς στο φινάλε αν το σκεφτείται ψύχραιμα δεν έχει χάσει τίποτα και ούτε θα χάσει τίποτα. το χρυσοπληρωμένο εμπ, που θα έπρεπε να βρίσκεται και στο μέτσοβο, αντί να σταθεί στο ύψος του, βγάζει πιστοποιήσεις χωρίς αντίκρισμα. έτσι με μεμονωμένα πιστοποιητικά και δράσεις συντεχνιακές (ακόμη και μέσα στους ίδιους τους κύκλους των ΑΕΙ) συνεχίζεται η συστηματική απαξίωση των ίδιων των πτυχίων, οδηγωντας μια ώρα αρχίτερα στον τελικό σκοπό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 @GeorgeS Γιατί εκπλήσσεσαι; Τα ίδια για συνένωση ΤΕΙ-ΑΕΙ έχω δηλώσει και στο θέμα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ. Το να γίνει όμως αυτό που είπα στην προηγούμενη δημοσίευση, η προσαρμογή των σπουδών στα αγγλοσαξωνικά δεδομένα, δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα αναβαθμιστούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ και ειδικότερα των νυν πτυχιούχων. Θα μπορούσαν να αναβαθμιστούν με ένα ή δύο επιπλέον έτη σπουδών στα κοινά πλέον ιδρύματα Τ-ΑΕΙ. Σημαίνει ότι θα υποβαθμιστούν τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων θα τελειώνουν το Τ-ΑΕΙ τετραετούς φοίτησης. Αλλά και αυτός που θα κάνει ένα χρόνο παραπάνω μεταπτυχιακό θα έχει απεριόριστα δικαιώματα μόνο στον τομέα του. Ο δομοστατικός δεν θα έχει απεριόριστα και στα υδραυλικά. Όπως γίνεται συνήθως στην χώρα μας πρώτα χτίζουμε και μετά φροντίζουμε για τις υποδομές, δρόμους, δίκτυα ύδρευσης, δίκτυα αποχέτευσης, πλατείες, σχολεία. Σχεδιασμός μηδέν. Θα τρέχουν τώρα όλοι, επιτροπές και επιτροπούλες, συζητήσεις επί συζητήσεων, όλα τελευταία στιγμή. @rigid_joint Τον οποίο σκοπό μάλλον δεν τον καταλαβαίνει ο Ελληνικός λαός για να αντιδράσει ανάλογα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barracuda Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 GeorgeS, κανονικα θα επρεπε να πανηγυριζεις με αυτην την εξελιξη, νομιζω οτι ειναι ξεκαθαρα υπερ αυτων που ζητατε. Δινει αναδρομικη αξια στις σπουδες και αρα αυριο μπορειτε και εσεις να ζητησετε bachelor, 3+1 3+2 4+1 η οτι αλλο προβλεπει η συμφωνια της Μπολωνια. Με καποια επιφυλαξη νομιζω αυτο δεν συμβαινει σε αλλες χωρες καθως σε ενα αρθρο που ειχα διαβασει στη Γερμανια οι κατοχοι diploma ειναι εγκλωβισμενοι αυτη τη στιγμη (αν γνωριζεις κατι γιαυτο ενημερωσε μας). Αυτο σε συνδυασμο με αυτο που ακουσα σημερα το πρωι απο συναδελφους σε μια υπηρεσια οτι δηλαδη θα επανελθουν τα 8ωρα στις εξετασεις του ΤΕΕ (προσωπικα εχω παλι καποια επιφυλαξη) οδηγει μαλλον στο συμπερασμα οτι πιθανον τα πραγματα να πηγαινουν καλυτερα για εσας αφου υποτιθεται οτι θα περασετε και αυστηροτερες εξετασεις. Νομιζω θα το αγαπησεις στο τελος το ΤΕΕ. acnt αυτα για τα Ελληνικα πανεπιστημια τα εχεις ξαναπει και αναγκαστηκες να σβησεις τα μηνυματα σου απο αυτα που ακουσες. Δεν χρειαζεται να απαξιωνεις τους συναδελφους σου που κουραστηκαν λιγο περισσοτερο απο εσενα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jackson Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Εν τέλει αυτό το Μ.Εng. που θα δίνουν θα προσδιορίζει ειδίκευση σε αντικείμενο δομοστατικού, γεωτεχνικού, υδραυλικού κλπ? Ή θα είναι κάτι γενικό? Και αν κάποιος το χρησιμοποιήσει για το δημόσιο το αναγνωρίζουν και αμοίβεται παραπάνω? Διδακτορικό θα σου επιτρέπουν να κάνεις απ' ευθείας (τουλάχιστον στην Ελλάδα)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts