whatisthis Δημοσιεύτηκε August 20, 2009 at 01:49 μμ Δημοσιεύτηκε August 20, 2009 at 01:49 μμ Σε πλακα που παταει στη μια πλευρα της σε κολωνα κι οχι σε δοκαρι τα φορτια μεταβιβαζονται σε ασχετη δοκο που ναι μεν παταει στο ιδιο υποστυλωμα αλλα ουδεμια σχεση εχει με την πλακα.
mkalliou Δημοσιεύτηκε August 20, 2009 at 03:21 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε August 20, 2009 at 03:21 μμ Μιλάς για τριέρειστη πλάκα ή για πλάκες χωρίς δοκούς;
whatisthis Δημοσιεύτηκε August 21, 2009 at 07:12 πμ Δημοσιεύτηκε August 21, 2009 at 07:12 πμ Τετραερειστη που η μια της παρεια απλα στηριζεται απευθειας επι τοιχωματος μηκους 2,00μ και οι αλλες πλευρες της ειναι επι δοκων.
mkalliou Δημοσιεύτηκε August 21, 2009 at 08:34 πμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε August 21, 2009 at 08:34 πμ θα βάλω κ μια τέτοια περίπτωση μέσα. Πάντως από την 4m μου είπαν ότι μεγάλα τοιχεία υπογείου είναι καλό να τα σπάμε σε μικρότερα. Πιθανόν για λόγους προσομοίωσης των πεδιλοδοκών.
whatisthis Δημοσιεύτηκε August 21, 2009 at 02:26 μμ Δημοσιεύτηκε August 21, 2009 at 02:26 μμ Όχι σε τοιχειο υπογειου. Σε τοιχωμα (υποστυλωμα) σε καποιο οροφο.
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 04:48 μμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 04:48 μμ Σε συνέχεια αυτών που συζητήσαμε για δισδιαγώνιο στα τοιχία (http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=8918&page=6) Για να αποκρυπτογραφήσεις το bimreports mkalliou άνοιξε το manual στη σελίδα 8-5. Λίγο "χεράτο" και τα βλέπεις!!! Γιάννη και whatisthis σας φέρνουμε καινούρια νέα για το STRAD!! Άντε να δω τώρα με τι όρεξη θα κατεβάσετε τις μπύρες!!!
mkalliou Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 04:57 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 04:57 μμ Διακόπτω λοιπόν την ενασχόλησή μου με τον έλεγχο της μεταφοράς φορτίων και θέτω σε αυτό το ποστ το θέμα που τέθηκε σε άλο ποστ: http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=8918&page=6 Καταρχάς, πέρα από αυτά που αναφέρθηκαν, κάθε κατακόρυφο στοιχείο θεωρείται υποστύλωμα για το strad και ο διαχωρισμός γίνεται κατά ΕΑΚ ανάλογα με τη διάστασή του (πχ >1.5m ή 2m ανάλογα με τους ορόφους) και κατά ΕΚΩΣ για λόγο h/b>4. Και συνοψίζω από το παραπάνω link: Υπολογίζεται για κάθε κατακόρυφο στοιχείο το vd και κατατάσσεται σε κυρίως καμπτόμενα ή καμπτόμενα με θλιτπτική δύναμη. Υπολογίζεται το Vcd ανάλογα αν είναι υποστύλωμα ή τοίχωμα (0.30Vrd1 ή 0.25Vrd1 αντίστοιχα). Δεν διαχωρίζει αν το στοιχείο είναι γραμμικό ή τοίχωμα και υπολογίζει σε κάθε περίπτωση το ζ, ελέγχει βάσει των σχέσεων 11.14 & 11.15 και αποφασίζει αν θα βάλει ή όχι δισδιαγώνιο. Υπολογίζει όμως το as για τα τοιχώματα και ανάλογα με την προκύπτουσα τιμή υπολογίζει τους οπλισμούς στις σχάρες. Και αν απαιτείται από πριν βάζει και δισδιαγώνιο;;;;; Ή μήπως βάζει το μισό οπλισμό με διασδιαγώνιο και τον υπόλοιπο με σχάρα;;; Αυτή τη διαδικασία ακολουθεί; Να το επιβεβαιώσουμε αύριο κιόλας από την εταιρία.
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 05:00 μμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 05:00 μμ Είδα στο φόρουμ της 4Μ ένα τρόπο να απενεργοποιηθεί ο έλεγχος για δισδιαγώνιο.
mkalliou Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 05:06 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 05:06 μμ Τον έχω δει και γω, αλλά είναι η σωστή διαδικασία; Και αν κάποια στιγμή απαιτηθεί για ένα κοντό στοιχείο; Πάντως τις επεξηγήσεις του BIMRepots τις έχω δει... Επί της διαδικασίας που ακολουθεί δεν λένε τίποτα και αυτό μου τη δίνει. Και το κάνουν σε πολλά σημεία. Πρέπει να ρωτάμε για να καταλάβουμε τι κάνει. Εδώ όμως δεν μας τα λένε καλά... Αλέξανδρε, αύριο ξεκινάνε οι διακοπές... Προηγουμένως θα πάρω ένα τηλέφωνο να μάθω. Από αυτό θα εξαρτηθεί αν θα το ρίξω στις μπύρες! Μια τώρα θα την πιω σίγουρα!!! Για παρέα θα πάρω και τα άλλα δύο αλάνια που είμαι σίγουρος ότι θα πιουν. Έρχεσαι;
Αλέξανδρος Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 05:12 μμ Δημοσιεύτηκε August 23, 2009 at 05:12 μμ Βάζω παπούτσια!!! Στείλε πμ που θα τα πιούμε!!! Στη δικιά μου τη μελέτη διστασιολόγησα δοκούς και υποστυλώματα, απενεργοποίησα το δισδιαγώνιο και διαστασιολόγησα τα τοιχία. Θα ελέγξω αύριο τα αποτελέσματα και θα ποστάρω!! Σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή στατικού προγράμματος. Περιμένω να δω αν θα μπορέσω να επιδοτηθώ και θα κινηθώ ανάλογα. Αν ενδιαφέρεται κανείς για αλλαγή και ταιριάζουν οι ανάγκες μας μπορούμε να συννενοηθούμε μήπως και πετύχουμε καλύτερη τιμή.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα