cls Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2008 Επικοινωνησα με την Υπολογιστικη για να το αγορασω. Ειπαν ο υπευθυνος λειπει, θα σας παρει τηλεφωνο. Τιποτα... Εστειλα email. Τιποτα... Αυτο ειναι το συνιθισμενο επιπεδο εξυπηρετησης? 'Η ετυχε?
ilias Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2008 Το e-mail που βλέπεις στο site δεν το βλέπουν. Επικοινώνησε και ζήτα το σωστό, μου το είχαν δώσει αλλά το έχασα. Εάν το μάθεις και έχεις την ευχαρίστηση, πόσταρέ το.
ST150 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 25 , 2008 Επικοινωνησα με την Υπολογιστικη για να το αγορασω. Ειπαν ο υπευθυνος λειπει, θα σας παρει τηλεφωνο. Τιποτα... Εστειλα email. Τιποτα... Αυτο ειναι το συνιθισμενο επιπεδο εξυπηρετησης? 'Η ετυχε? Και θες ακομα να το αγοράσεις..??? Και μετα να παραπονιεσαι οτι δεν σε υποστηριζουν? Μερικες φορες νομιζω οτι βγαζουμε τα ματια μας μονοι μας...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Το θέμα της υποστήριξης είναι μία καυτή πατάτα. Και τα δύο γραφεία που το πουλούσαν ήταν μελετητικά γραφεία. Δηλαδή έχουν 2 δραστηριότητες που έρχονται σε σύγκρουση.Από την μία την πώληση λογισμικού μελετών και την κατάρτιση νέων πελατών μηχανικώνπου θα δημιουργήσει νέους ανταγωνιστές.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Σ΄αυτού του επιπέδου τα προγράμματα στα οποία η αγορά είναι μικρή, αντιπρόσωποι σ' άλλες πόλεις εκτός της Αθήνας δεν υπάρχουν, παρουσιάσεις των προγραμμάτων δε γίνονται παρά μόνο δυο-τρεις φορές το χρόνο και συνήθως μόνο στην Αθήνα και στα γραφεία της εταιρείας που το αντιπροσωπεύει ή άντε το πολύ σε καμιά κλαδική έκθεση, θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας πριν την αγορά όσο και μετά την αγορά και υποστήριξης. Πόσες εταιρείες έχουν forum για να γνωριστούν οι χρήστες και να συζητούν προβλήματα του λογισμικού όπου και οι πωλητές θα απαντούσαν στις ερωτήσεις των πελατών; Μόνο σε μία γνωρίζω, τη CSI (Etabs, SAP κ.λπ.). Πόσες εταιρείες έχουν αρκετό προσωπικό για να παρέχει υποστήριξη αρκετές ώρες την εβδομάδα; Πόσες εταιρείες ανταποκρίνονται στα ερωτήματα άμεσα; Αν το πρόγραμμα θέλει ανανέωση της άδειας χρήσης γίνεται αυτόματα μέσω διαδικτύου ή πρέπει να πάρω τηλέφωνο και να ζητήσω κωδικό; Και αν είναι Σαββατοκύριακο και επείγομαι; Απορίες που έχω και που θα ήθελα πολύ όσους γνωρίζουν να μου απαντήσουν.
Pappos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Τελικά για το robot υπάρχει επίσημο support ? Με ενδιαφέρει το μεταλλικό του προγράμματος για αυτό ρωτάω. Μην το αγοράσουμε και αναγκαστούμε να το μάθουμε μόνοι μας...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Χάρη ισχύουν αυτά ακριβώς που είπες.Η κύρια ενασχόληση αυτών των εταιρειών είναι οι μελέτες και δευτερευόντως οι πωλήσεις.Mέχρι πέρισυ ήταν δύο οι αντιπρόσωποι οι οποίοι ήταν και οι δύο στην Αθήνα.Αν χρειάζεσαι μια βοήθεια έχουν την καλή διάθεση να αφιερώσουν μισή ώρα να σου εξηγήσουν κάποια πράγματα.Διαφορετικά πληρώνεις ένα ποσό το οποίο είναι για κάποιες ώρες και σου κάνουν μάθημα.Αλλά πρέπει να κατέβεις Αθήνα. Για το Robot έχεις ένα στοιχειώδες support , απλά δεν μου άρεσε το γεγονός ότι το manual που είχα πέρα από ότι ήταν μόνο στα Αγγλικά , έχει μικρά παραδειγματάκια τα οποία δεν τα εξηγεί αναλυτικά.Σε ερώτηση μου για ένα θέμα ( παραμετροποίηση σεισμικών δεδομένων) μου στείλανε ένα pdf μεταφρασμένο στα Ελληνικά.Αυτά γιατί δεν τα έδωσαν από την αρχή ή γιατί δεν δίνουν εξαρχής όλα τα παραδείγματα που έχουν φτιάξει. Pappos μάλλον μόνος σου πρέπει να το μάθεις.Δεν είναι δύσκολο αλλά επειδή είναι πλήρως παραμετροποιημένο κινδυνεύεις να κάνεις χοντρά σφάλματα αν δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα.Αν το πάρεις και θες βοήθεια στείλε p.m.
paktomenos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Πόσες εταιρείες έχουν αρκετό προσωπικό για να παρέχει υποστήριξη αρκετές ώρες την εβδομάδα; Πόσες εταιρείες ανταποκρίνονται στα ερωτήματα άμεσα; Αν το πρόγραμμα θέλει ανανέωση της άδειας χρήσης γίνεται αυτόματα μέσω διαδικτύου ή πρέπει να πάρω τηλέφωνο και να ζητήσω κωδικό; Και αν είναι Σαββατοκύριακο και επείγομαι; Απορίες που έχω και που θα ήθελα πολύ όσους γνωρίζουν να μου απαντήσουν. Γι αυτό που συζητούμε εδώ: Θέμα ανανέωσης άδειας χρήσης δεν υπάρχει, αφού δεν λήγει κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία. Το να σε προμηθεύσουν με τη νέα έκδοση κλπ. είναι κάτι διαφορετικό. Γενικά σε θέματα ενημερώσεων, αλλαγής κλειδιών κλπ. δεν αντιμετώπισα ποτέ ιδιαίτερο πρόβλημα. Δεν ξέρω τι γίνεται με το fespa, αλλά με όλα τα υπόλοιπα ελληνικά προγράμματα που έχω, δεν έχω δεί κάποια ιδιαίτερη καθυστέρηση σε αυτό τον τομέα, σε σχέση με αυτά. Τώρα για θέματα υποστήριξης, χμ.... και με τους δύο αντιπροσώπους, παλιό και τωρινό, το όλο θέμα το χειρίζεται σχεδόν αποκλειστικά ο επικεφαλής της εταιρίας. Οπότε αν αυτός λείπει για δουλειές, διακοπές, ή απλά δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί, τίθεσαι σε αναμονή. Δεν υπάρχει δηλαδή το έχω ένα επείγον πρόβλημα, πήρα τηλέφωνο και το έλυσα άμεσα. Οι χρόνοι είναι πιο XL. Τώρα για το θέμα των αντιπροσώπων, αν εξαιρέσεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη, στις υπόλοιπες πόλεις και στα ελληνικά προγράμματα υπάρχει έλλειψη. Το αν υπάρχει κάποιος χρήστης του προγράμματος σε κάθε πόλη που οι εταιρίες τον "βαφτίζουν" αντιπρόσωπο, δεν μου λέει κάτι. Βρίσκω πάντως πολύ πιο πρακτικό να μπορώ να κατεβάσω μια πλήρως λειτουργική έκδοση ενός προγράμματος για 15 ημέρες π.χ., παρά την όποια παρουσίαση θα μου κάνουν. Θυμάμαι μου είχαν κάνει μια αρκετά αναλυτική παρουσίαση του Sofistik, διάρκειας άνω των 45 min. Αρκετά εντυπωσιακή. Τι να καταλάβω όμως για πιθανά bugs που έχει, αν δεν το πειράξω με την ησυχία μου? Το λέω αυτό, γιατί τα περισσότερα ξένα έχουν αυτή την επιλογή, σε αντίθεση με τα περισσότερα ελληνικά, που σου στέλνουν ... demo και pdf. @ spy1551 : Τα περισσότερα, αν όχι όλα, ξένα προγράμματα ξεκίνησαν από κάποιο μελετητικό γραφείο που τα προμηθεύτηκε αρχικά για να κάνει τη δουλειά του, και στην πορεία είπαν, τώρα που το μάθαμε, δεν το αντιπροσωπεύουμε να βγάλουμε κ' κάτι. Δεν νομίζω πάντως πως υπάρχει θέμα ανταγωνισμού, οι δουλείες που κάνουμε εμείς και αυτοί, και οι αμοιβές βέβαια, απέχουν πάρα πολύ. Πολύ σπάνιο να συναντηθούν οι δρόμοι μας.
spy1551 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 paktomenos , για την περίπτωση ενός μεμονωμένου μηχανικού (όπως εγώ) σίγουρα δεν υπάρχει θέμα ανταγωνισμού.Και στις 2 εταιρείες συνήθως είναι 1 άτομο που το γνωρίζει άριστα , συνήθως ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, ο οποίος μπορεί να απαντήσει σε πιο εξεζητημένα θέματα και θα πρέπει να θυσιάσει χρόνο από τις δουλειές του για να ασχοληθεί μαζί του. Σκέψου όμως αν το αγοράσει ένα άλλο γνωστό γραφείο στατικών μελετών της Αθήνας.
paktomenos Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2008 Σκέψου όμως αν το αγοράσει ένα άλλο γνωστό γραφείο στατικών μελετών της Αθήνας. Δεν υπάρχει θέμα, τα γνωστά στατικά γραφεία της Αθήνας είναι λιγότερα από τα διαθέσιμα προγράμματα Ασε που με την αμοιβή μελέτης ενός απλού σχολείου π.χ. μπορούν να πετάξουν Α' class στη Γαλλία να τους λύσουν τις απορίες στη σουίτα τους... Να διατυπώσω και ένα προβλήματακι που αντιμετωπίζω με το πρόγραμμα, μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει: Σε περιπτώσεις μεικτών φορέων με γραμμικά και πεπερασμένα τόσο για πλάκες όσο και για τοιχεία - βλ. π.χ. μεταλλική ανωδομή με πλάκες και υπόγειο με θεμελίωση κοιτόστρωση - μου βγάζει συχνά πρόβλημα στην ανάλυση με πεπερασμένα του τύπου 1-distorted element. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος ?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα