NikoGkot Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2022 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2022 Είμαι νέος μηχανικός και προσπαθώ να καταλάβω τι πακέτο πρέπει να αγοράσω από τη 4Μ προκειμένου να συντάξω μια Η/Μ μελέτη. Βλέπω ότι στο site τους έχουν το ΠΛΗΡΕΣ Η/Μ ΠΑΚΕΤΟ ADAPT-FINE/AutoFINE Τιμή: 2,450.00 EUR παράλληλα όμως έχουν και Πρόγραμμα Συνδρομής 2022: Η/Μ ADAPT/FCALC μέχρι 5 εφαρμογές Τιμή: 120.00 EUR Σε τι αποσκοπεί αυτός ο διαχωρισμός; Απαιτούνται και τα δύο; Αν το δεύτερο είναι μόνο για τεχνική υποστήριξη και αναβαθμίσεις τότε γιατί έχει τον περιορισμό των 5 εφαρμογών; Μπορεί κάποιος να βοηθήσει, καθώς το τμήμα υποστήριξης τους δεν φαίνεται να θέλει να μου εξηγήσει τα παραπάνω;
akis73 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2022 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2022 (edited) Καλημέρα, η 1η τιμή δηλ. τα 2.450,00 αφορά πληρωμή εφάπαξ για αγορά του λογισμικού. Η 2η τιμή δηλ. τα 120,00 EUR αφορά το ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης που πρέπει να πληρώνεις ώστε να έχεις την τελευταία έκδοση και για παροχή υποστήριξης. Η τιμή των 120 EUR αφορά μέχρι 5 εφαρμογές, για >5 τότε μου φαίνεται η τιμή είναι 145 EUR, ενώ για το σχεδιαστικό του Fine είναι 85 EUR. Για ποιό λόγο δεν θέλει το τμήμα υποστήριξης να σου εξηγήσει, μήπως δεν κατάλαβες εσύ κάτι; Edited Απρίλιος 11 , 2022 by akis73 1
NikoGkot Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2022 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 12 , 2022 Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι θα πει 5 εφαρμογές ; Εννοεί 5 μελέτες; Έχει περιορισμό δηλαδή στο πόσες μελέτες θα κάνεις; Αν δεν αγοράσω το ετήσιο συμβόλαιο μπορώ να δουλέψω μόνο με την αγορά του λογισμικού (2.450) ; Μπορώ να αγοράσω μόνο το ετήσιο συμβόλαιο χωρίς την πρώτη τιμή αν το θέλω μόνο για ένα έτος ή μόνο για 5 μελέτες ;