dimitris GM Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2022 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20 , 2022 (edited) ΠΕ ΣτΕ 196/2021 [ Έγκριση του ΕΣΧΑΣΕ με την ονομασία “PROJECT BLUE” στη θέση “Φερά Γκρεμνά – Βατούδια” Δήμου Μυκόνου – Δημοσιεύθηκε από το Ε΄ Τμήμα του ΣτΕ το Πρακτικό Επεξεργασίας «Έγκριση του Ειδικού Σχεδίου Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) με την ονομασία “PROJECT BLUE” στη θέση “Φερά Γκρεμνά – Βατούδια” της Δημοτικής Κοινότητας Άνω Μεράς Δήμου Μυκόνου νήσου Μυκόνου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου». Περίληψη Ο επιχειρούμενος υπερδιπλασιασμός του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού των κλινών στο γήπεδο της επένδυσης σε σχέση με τα προβλεπόμενα στη Ζ.Ο.Ε., δεν συνιστά απλή απόκλιση αλλά τελικώς ανατροπή του εν λόγω σχεδιασμού μη δυνάμενη να βρει έρεισμα στις παραδοχές των μελετών και στην αξιολόγηση αυτών από τη Διοίκηση και, κατ’ επέκταση, στην εξουσιοδοτική διάταξη του άρθρου 12 παρ. 4 του ν. 3986/2011. Εξάλλου, η μελέτη του ΕΣΧΑΣΕ, κατά τον καθορισμό του συγκεκριμένου πολεοδομικού μεγέθους, δεν λαμβάνει υπόψη το ΕΣΧΑΣΕ της περιοχής «Καραπέτης» το οποίο τελούσε υπό έγκριση κατά την εποχή σύνταξης των μελετών με δημοσιευμένα στοιχεία και ευρίσκεται σε απόσταση 1500 μ. περίπου από το ακίνητο της επένδυσης, προβλέπει δε τη δημιουργία ξενοδοχειακής μονάδας 5*, επίσης με υπέρβαση του περιορισμού των 150 κλινών (κατά 42). Το σχέδιο αυτό συνεκτιμάται μεν περιβαλλοντικά στη ΣΜΠΕ στις αθροιστικές – συνεργιστικές επιπτώσεις όχι όμως και πολεοδομικά στη μελέτη του ΕΣΧΑΣΕ, δοθέντος ότι η περιοχή του ΕΣΧΑΣΕ «Καραπέτης», η συγκεκριμένη χρήση, τα στοιχεία και η δυναμική του οικιστικού περιβάλλοντος που σχετίζονται με τη χρήση αυτή δεν λαμβάνονται υπόψη κατά τον προσδιορισμό της Ζώνης Άμεσης Επιρροής του σχεδίου και, κατ’ επέκταση, κατά τη διαμόρφωση και αιτιολόγηση του συγκεκριμένου πολεοδομικού μεγέθους της δυναμικότητας των 340 κλινών. Περαιτέρω, η ρύθμιση αυτή του σχεδίου δεν μπορεί να βρει έρεισμα στην έννοια της Τουριστικής Φέρουσας Ικανότητας και στην ανάλυση αυτής από τη ΣΜΠΕ. Η ρύθμιση του σχεδίου επιτρέπει, κατ’ ουσίαν, τη δημιουργία, διά της ιδιωτικής βουλήσεως, ιδιωτικής οδού «σεβαστών», διαστάσεων στην εκτός σχεδίου μάλιστα, περιοχή της Μυκόνου για την εξυπηρέτηση της στρατηγικής επένδυσης και κατά τούτο δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι στηρίζεται σε επαρκή σχεδιασμό οδικού δικτύου, λαμβάνοντας υπόψη τόσο το επίπεδο πολεοδομικού σχεδιασμού στο οποίο εντάσσεται το ΕΣΧΑΣΕ όσο και την ιδιαιτερότητα της ρυθμιζόμενης περιοχής. Εισηγητής: Χρ. Παπανικολάου εδω https://nomosphysis.org.gr/21771/pe-ste-196-2021-egkrisi-toy-esxase-me-tin-onomasia-project-blue-sti-thesi-fera-gkremna-vatoydia-dimoy-mykonoy/ Edited Απρίλιος 20 , 2022 by dimitris GM
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα