Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι ν' αποκαταστήσω με θετικές....

  • Like 1
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι καλημέρα, το υστερόγραφο είναι ξεκάθαρα ένα αστείο προκειμένου να πώ ότι παλιά κανείς δεν ασχολούνταν περισσότερο με τα τοπογραφικά, τα έκαναν τελείως στον αέρα με συνέπεια σήμερα να είναι ορατά τα προβλήματα από τις αποτυπώσεις αυτές. Δεν είμαι παλιός, είμαι αρκετά νέος και επειδή από παλιούς συναδέλφους έχω δεί τι ακριβώς γινόταν το ανέφερα με σαρκαστική διάθεση διότι πλέον ένα ΤΔ απαιτεί πάρα πολύ μεγάλη μελέτη και είναι πολυδιάστατο σε θέμα γνώσεων ώστε να είναι άρτιο αυτό που θα παραδωθεί. Συνάδελφε πρωτού ξεκινήσεις να είσαι επιθετικός με όλο τον σεβασμό μην κρίνεις κάποιον από κάποια οθόνη πίσω. Ο κ. sdtopo έγραψε όμορφα την διαδικασία που πρέπει να γίνει χωρίς να γίνει επιθετικός, με την οποία συμφωνώ απόλυτα. Το θέμα είναι ότι αν γίνει αυτή η διαδικασία θα κοστίσει όσα όλα τα αγροτεμάχια εκεί και δεν υπάρχει περίπτωση να την πληρώσει ο ιδιοκτήτης.  Έγω την ανέφερα μεταγενέστερα και μου είπαν ότι το ψάχνω και πολύ κιόλας ! Εν πάση περιπτώση ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. 

 

Υ.Σ. Περί κορδέλας λοιπόν στις δηλώσεις κτηματολογίου της Αθήνας ξέρω μηχανικούς που χρέωναν ΤΔ για ορθή δήλωση στο κτηματολόγιο αρκετά σημαντικό ποσό και πήγαιναν και έπαιρναν 5 κορδελιές... Συμπερασματικά λοιπόν δεν είμαι της κορδελιάς..

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Συνεχίζω να πιστεύω πως ..... δεν το έσωσες.

Δεν ξέρω από ποια περιοχή μας γράφεις αλλά εδώ στην θεσσαλονίκη οι συνάδελφοι μας ΔΕΝ μετρούσαμε ΠΟΤΕ με κορδελιές σε περιοχές με διανομή του Υ.Γ.

Νομίζω πως και εγώ στην ανάρτησή μου, πριν τον sdtopo, δεν ήμουν καθόλου επιθετικός απέναντί σου σε κανένα σημείο.

Το κόστος είναι ένα θέμα. Δεν μπορεί όμως να είναι φρένο για την ποιότητα της δουλειάς.

Αυτή ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται πάντα με τον σωστό τρόπο.

Αν χρειαστεί θα ξαναείμαι  αυστηρός.

Καλό μεσημέρι!

......... 

 

  • Like 2
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, nbr said:

...

Το κόστος είναι ένα θέμα. Δεν μπορεί όμως να είναι φρένο για την ποιότητα της δουλειάς. Ακριβώς!!! Η ποιότητα της δουλειάς μας δεν (πρέπει να) είναι διαπραγματεύσιμη. Η αμοιβή, μπορεί να είναι

Αυτή ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται πάντα με τον σωστό τρόπο. Από σεβασμό στον εαυτό μας και τον πελάτη

Αν χρειαστεί θα ξαναείμαι  αυστηρός. Όλοι πρέπει να είμαστε αυστηροί όταν συναντούμε "αποκλίνουσες" συμπεριφορές. Όχι από σαδισμό ή επίδειξη ανωτερότητας, αλλά για να περισώσουμε ό,τι μπορούμε από την τραυματισμένη αξιοπρέπεια του επαγγέλματός μας. Ίσως είναι η μόνη παρακαταθήκη που μπορούμε να αφήσουμε στους νεότερους. 

....

 

  • Like 2
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα στην ομάδα.

Αντιμετωπίζω ένα πρωτοφανές πρόβλημα τουλάχιστον για μένα κατά τη σύνταξη τοπογραφικού διαγράμματος σε περιοχή όπου υφίσταται διανομή ΤΥΥΓ. Έχω να συντάξω τοπογραφικό διάγραμμα για ένα γεωτεμάχιο εκτός σχεδίου το οποίο ενώ στη διανομή φαίνεται ολόκληρο 32x100,00 έκτασης Ε=3200,00 το κόβει επαρχιακός δρόμος ο οποίος δεν αποτυπώνεται πουθενά στη διανομή. Για τον εν λόγω επαρχιακό δρόμο δεν υπάρχει απαλλοτρίωση, τουλάχιστον στις υπηρεσίες που απευθύνθηκα μου είπαν αυτό το πράγμα. Ακόμα και το κτηματολογικό φύλλο που κατεβάζω δίνοντας το ΚΑΕΚ έχει μέσα μια απόφαση ΔΜΕΟ/Ε/0/266 09-03-1995 και 07-05-1946 ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ και δεν αναφέρει πουθενά για απαλλοτρίωση. Πως αντιμετωπίζεται τη συγκεκριμένη περίπτωση ;

Δημοσιεύτηκε
  1. Τι λέει η απόφαση και τι το νομοθετικό διάταγμα?
  2. Πότε κατασκευάστηκε η οδός ? (μπορεί να διαπιστωθεί από αεροφωτογραφίες).
  • Like 2
Δημοσιεύτηκε

Πάντως πρωτοφανές δεν είναι το θέμα.

Πως θα μπορούσε να είναι αποτυπωμένος ένας δρόμος που έγινε μετά το 1995 πάνω σε μία διανομή που έγινε το 1946?

Έτσι νομίζω, αν θυμάμαι καλά, χαρακτηρίζονται τα δευτερεύοντα επαρχιακά δίκτια που επόπτευαν οι νομαρχίες (ψάξε στο "Νομοσκόπιο" 

(ΦΕΚ 293/Β/1995), 17-04-1995).

Δεν μας λες σε ποιες υπηρεσίες πήγες? (Αφού πήγες στο κτηματολόγιο ίσως έπρεπε να ρωτήσεις ποια υπηρεσία δήλωσε τον δρόμο?)

Συνήθως αυτούς του δρόμους τους επόπτευαν οι τεχνικές υπηρεσίες των Νομαρχιών που σήμερα είναι οι περιφέρειες με τις ΔΕΚΕ.  

Δημοσιεύτηκε (edited)

@Dudu1993 Υπάρχει περίπτωση ο χαρακτηρισμός της οδού να έγινε με απόφαση από την Δ.Τ.Υ και Νομάρχη της Περιφερειακής Ενότητας. Έχω δει τέτοιο χαρακτηρισμό. Δες το και αυτό το ενδεχόμενο.

Edited by Pavlos33
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σας και συγνώμη για τη καθυστερημένη απάντηση.

@nbr απευθύνθηκα στην κτηματική υπηρεσία της Π.Ε. που ανήκει, στο υπουργείο μεταφορών και συγκοινωνιών, στη διεύθυνση τεχνικών έργων της περιφέρειας και στο κτηματολόγιο στο τμήμα ενημέρωσης χωρικών δεδομένων και στο τμήμα ψηφιοποίησης χωρικών δεδομένων του κτηματολογίου από το οποίο μου είπαν ότι σε πολλές περιπτώσεις δεν έχουν στοιχεία δήλωσης διότι το δήλωσε ο ανάδοχος που πήρε τη κτηματογράφηση. Ο δρόμος υφίσταται πολύ πριν το 1995. Σε αυτή τη περίπτωση , που δεν υφίσταται απαλλοτρίωση το εναπομείναν εμβαδό του γεωτεμαχίου είναι αυτό που προκύπτει κατόπιν αποτύπωσης της οδού. 

@sdtopo η απόφαση αναφέρεται στην ανακάταξη του επαρχιακού οδικού δικτύου των νομών της χώρας και το νομοθετικό διάταγμα αναφέρεται περι αποκαταστάσεως του Αστικού Κώδικα και του εισαγωγικού αυτού νόμου.   

Δημοσιεύτηκε

Στην ενότητα" Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα " και στο θέμα "Χαρακτηρισμός οδού", έγινε, πριν μερικές ημέρες, αναφορά για την περίπτωση που δεν υπάρχει απαλλοτρίωση σε έναν δρόμο.

Κανονικά Πρέπει να υπάρχει απαλλοτρίωση σε τέτοιες κατηγορίες δρόμων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.