Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
9 minutes ago, Pavlos33 said:

Σωστά. Η συγκεκριμένη προκήρυξη δεν ζητούσε εξειδικευμένη εμπειρία. Δεν θυμάμαι, εάν η εξειδικευμένη εμπειρία μοριοδοτούνταν περαιτέρω των 84 μηνών (588 μόρια)

Έτσι είναι. Η προκήρυξη (βάσει ΑΣΕΠ) την ονομάζει "με εμπειρία" (πιθανότατα, θέλοντας να τη διαχωρίσει από άλλες θέσεις, ΔΕ ή ΥΕ χωρίς εμπειρία). 

Πάνω από 84 μήνες (που ήδη είναι αυξημένο σε σχέση με τους 60 που ζητούσε μέχρι και το 2014, αν δεν κάνω λάθος), δεν έχω δει ποτέ να ζητείται. Πιθανότατα έχει τεθεί ως άνω όριο. 

  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

Ίσως το όριο των 84 μηνών να τέθηκε και για να μην μπουν μέσα μηχανικοί που απλώς πλήρωναν το ΤΣΜΕΔΕ για παράδειγμα, 20 χρόνια κάνοντας άλλη δουλειά, αποκλείοντας έτσι, μηχανικούς νεότερους σε ηλικία. Σας συλλογιστική το να μην ζητείται ειδική εμπειρία (πέραν της απόδειξης των ετών εγγραφής στον ασφαλιστικό φορέα και των τυπικών προσόντων κάθε φορά) δεν θεωρώ ότι είναι γενικά λάθος, όμως το θέμα είναι κάποιος που προσλαμβάνεται, τι δυνατότητες έχει το δημόσιο να τον εκπαιδεύσει  για τα καθήκοντα θέσης που τον προσλαμβάνει, όπως θα έκανε μια μεγάλη εταιρία του εξωτερικού; Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα εκπαίδευσης νεοεισερχόμενων μηχανικών στο δημόσιο. Προσωπικά,  θα προτιμούσα, αν ήμουν διοριστέος, ένα πρόγραμμα  εκπαίδευσης και στη συνέχεια σεμινάρια περαιτέρω κατάρτισης στο ειδικό αντικείμενο, στα πλαίσια της υπηρεσίας.

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Pavlos33 said:

...Προσωπικά,  θα προτιμούσα, ...

Αυτά είναι για τους κουτόφραγκους. Εμείς, μαθαίνουμε στου κασίδη το κεφάλι...

Δημοσιεύτηκε (edited)
7 hours ago, Pavlos33 said:

Ίσως το όριο των 84 μηνών να τέθηκε και για να μην μπουν μέσα μηχανικοί που απλώς πλήρωναν το ΤΣΜΕΔΕ για παράδειγμα, 20 χρόνια κάνοντας άλλη δουλειά, αποκλείοντας έτσι, μηχανικούς νεότερους σε ηλικία.

Το άνω όριο των 84 μηνών αφορά σε όλους τους υποψηφίους όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων, στις διαδικασίες μέσω ΑΣΕΠ. Δεν έχω συναντήσει πουθένα προκήρυξη που να έχει κάτι διαφορετικό.

Edited by JohnnyHoliday
Δημοσιεύτηκε

Οι 84 μήνες δε συμβολίζουν κάτι απλά βάζουν μια ισορροπία μεταξύ εμπειρίας και ακαδημαϊκών προσόντων.

Το διδακτορικό δεν επιβεβαιώνει μόνο τη θεωρητική τουλάχιστον γνώση ενός έστω και περιορισμένου γνωστικού αντικειμένου αλλά κυρίως την εμπειρία σε εκπόνηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων που θέλουν κόσμο να έχουν οι δήμοι και τα υπουργεία.

Προφανώς και όλα σχετικά είναι αλλά για μια θέση 1000 ευρώ πόσο περισσότερο αξίζει να ασχοληθεί μια υπηρεσία αξιολόγησης προσωπικού? 

Τιθενται λοιπόν κάποια κριτήρια που να μπορούν εύκολα να προσμετρηθούν και τέλος.

Διότι δεν είναι μόνο λίγα για εργασία μηχανικού, είναι πλέον λιγότερα από το μεροκάματο του ανειδίκευτου!

Δημοσιεύτηκε
16 minutes ago, georgios_m said:

Το διδακτορικό δεν επιβεβαιώνει μόνο τη θεωρητική τουλάχιστον γνώση ενός έστω και περιορισμένου γνωστικού αντικειμένου αλλά κυρίως την εμπειρία σε εκπόνηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων που θέλουν κόσμο να έχουν οι δήμοι και τα υπουργεία.

Δεν είναι απαραίτητο ότι κάποιος/α που έχει λάβει διδακτορικό δίπλωμα, έχει υποχρεωτικά εμπλακεί σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Αυτό έχει να κάνει ξεκάθαρα, με τους χειρισμούς, τη διάθεση και διασυνδέσεις του/ης κάθε επιβλέποντος/ούσας καθηγητή/τριας κατά τη διάρκεια εκπόνησης της διδακτορικής διατριβής. 

Ως εκ τούτου, δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό.

Δημοσιεύτηκε

Ναι, απαραίτητο μπορεί να μην είναι αλλά συνήθως αυτά τα δύο συμπίπτουν και γενικά ο υποψήφιος έχει μια πείρα σε διαδικασίες έτσι όπως τις θέλει η υπηρεσία.

Τα τρέχοντα ερευνητικά ενδιαφέροντα δεν είναι και τόσο θεωρητικά αλλά συχνά έχουν και άμεση σχέση με τη δημόσια διοίκηση.

Επίσης οι υπηρεσίες θέλουν να υπάρξει και ανανέωση στην τεχνογνωσία τους με δεξιότητες που ακόμα δεν υπάρχουν στην αγορά εργασίας.

Εδώ και κάποια χρόνια που στο δημόσιο διορίζονται σχεδόν όλοι με διδακτορικό, οι εντυπώσεις νομίζω είναι θετικές και η κουλτούρα έχει αρχίσει να αλλάζει.

Δημοσιεύτηκε (edited)
5 hours ago, georgios_m said:

Τα τρέχοντα ερευνητικά ενδιαφέροντα δεν είναι και τόσο θεωρητικά αλλά συχνά έχουν και άμεση σχέση με τη δημόσια διοίκηση.

Ούτε αυτό το καταλαβαίνω. Δεκτά γίνονται σχεδόν όλα τα διδακτορικά στις επιστήμες πχ Μηχανικού. Μπορεί ας πούμε να έχει κάνει διδακτορικό σε μεταλλικά ή/και νανοϋλικά.

Τώρα, το πώς συνδέονται αυτά με τη δημόσια διοίκηση, είναι απορίας άξιον. 

Να μου πεις ότι ασχολήθηκε με νέα μοντέλα διοίκησης (κατεύθυνση management), να το δεχτώ. 

Έτσι όμως, όπως διατυπώνεται, δυστυχώς δεν υπάρχει καμία συνάφεια - ούτε και συνεισφορά - με/σε θέσεις ευθύνης. 

Edited by JohnnyHoliday
Δημοσιεύτηκε

Καλοπροαίρετα μιλώντας το κράτος προσπαθεί να θέσει κάποια δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια επιλογής, τα πτυχία είναι ένας τέτοιος τρόπος. Κάποιος που τα έχει κάτι προσπάθησε περισσότερο, κάποια αντιληπτική ικανότητα θα διαθέτει παραπάνω θεωρητικά. Δεν νομίζω να το σκέφτεται και πολύ περισσότερο ο νομοθέτης αν και πως ένα διδακτορικό θα προσφέρει στην υπηρεσία.

Κακοπροαίρετα μιλώντας να πούμε ότι έχει σταθεί φάμπρικα μεταπτυχιακών και διδακτορικών που συντηρεί το πελατειακό μας σύστημα. Είναι άλλος ένας τρόπος να φαινόμαστε δίκαιοι και πίσω από τον μπερντέ να παίζει το γνωστό ελληνικό θέατρο σκιών.

Γενικά λένε ότι μεταβαίνουμε προς εξετάσεις για διορισμούς στο δημόσιο, καλύτερα ή χειρότερα δεν ξέρω, πάντως τις φάμπρικές μας θα τις στήσουμε κι εκεί. Έτσι είναι η Ελλάδα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.