Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
3 hours ago, redshift said:

Καλοπροαίρετα μιλώντας το κράτος προσπαθεί να θέσει κάποια δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια επιλογής, τα πτυχία είναι ένας τέτοιος τρόπος. Κάποιος που τα έχει κάτι προσπάθησε περισσότερο, κάποια αντιληπτική ικανότητα θα διαθέτει παραπάνω θεωρητικά

Αυτό είναι σχήμα οξύμωρο : ο βαθμός πτυχίου είχε μέχρι πρότινος, πολλαπλασιαστή 110. Πρόσφατα, αποφάσισαν ότι πρέπει να μειωθεί και να πάει στα 60 (περίπου στα μισά δηλαδή). 

Άρα; Αυτός που προσπάθησε περισσότερο, δεν θα έπρεπε να έχει ένα μεγαλύτερο προβάδισμα;

Στο μεταξύ, αυξήθηκαν οι συντελεστές στις γλώσσες. Μειώθηκε δηλαδή, το φαινομενικά πιο αντικειμενικό κριτήριο (συνέπεια στις σπουδές) και η βάρκα έγειρε στις ξένες γλώσσες. 

Είναι να τρελαίνεται κανείς αν τα καλοσκεφτεί.. 

  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω ότι μαζί με την φάμπρικα των μεταπτυχιακών-διδακτορικών (όλα τα νέα παιδιά που αποφοιτούν και στοχεύουν στο δημόσιο μου λένε ότι θεωρούν αυτονόητο ότι θα το κάνουν για μοριοδότηση), υπάρχει στις ιδιωτικές σχολές και μια άλλη τεράστια φάμπρικα με ξένες γλώσσες (ταχύρρυθμα με τηλεξέταση κλπ) και γνώση Η/Υ (τυπικό προσόν πλέον).

Δημοσιεύτηκε
17 ώρες πριν, JohnnyHoliday said:

Δεκτά γίνονται σχεδόν όλα τα διδακτορικά στις επιστήμες πχ Μηχανικού. Μπορεί ας πούμε να έχει κάνει διδακτορικό σε μεταλλικά ή/και νανοϋλικά.

Τώρα, το πώς συνδέονται αυτά με τη δημόσια διοίκηση, είναι απορίας άξιον. 

Να μου πεις ότι ασχολήθηκε με νέα μοντέλα διοίκησης (κατεύθυνση management), να το δεχτώ. 

Έτσι όμως, όπως διατυπώνεται, δυστυχώς δεν υπάρχει καμία συνάφεια - ούτε και συνεισφορά - με/σε θέσεις ευθύνης. 

 

Κάποια ακραία παραδείγματα όντως δεν συνδέονται αλλά όταν το θέμα αφορά την ελληνική κτιριακή πραγματικότητα ή το περιβάλλον, τα νερά κλπ δεν συνδέεται;

Αυτού του είδους τον υποψήφιο χρειάζεται μια δημόσια υπηρεσία. Κάποιον που να μπορέσει να ασχοληθεί και με κανένα νέο θέμα πέραν της επίβλεψης έργων.

όποιο πάντως κι αν είναι το κριτήριο διορισμού θα αποτελέσει αντικείμενο φάμπρικας. αυτό δεν αλλάζει.

Δημοσιεύτηκε
7 hours ago, georgios_m said:

Κάποια ακραία παραδείγματα όντως δεν συνδέονται αλλά όταν το θέμα αφορά την ελληνική κτιριακή πραγματικότητα ή το περιβάλλον, τα νερά κλπ δεν συνδέεται;

Και πάλι, εξαρτάται σε ποιόν φορέα αναφερόμαστε. Αν τα νερά, αφορούν στο Υπουργείο Πολιτισμού πχ, είναι παντελώς άχρηστο (όχι όμως και στο π. ΥΠΕΧΩΔΕ).

 

Δημοσιεύτηκε
On 6/30/2022 at 9:35 PM, JohnnyHoliday said:

Αυτό είναι το περίεργο. Ο διαγωνισμός είναι δημόσιος. Κανονικά πρέπει να έχουν πρόσβαση όλοι, στα πλήρη αποτελέσματα.

Μπορείς να δεις τα μόρια όλων όσων συμμετείχαν.

On 7/1/2022 at 6:50 AM, ΚΑΝΑ said:

 επιλέγοντας μάλιστα όλες τις θέσεις, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να προσλαμβάνονται συγχρόνως σε πολλούς Δήμους

 

 

Δεν μπορεί να συμβεί αυτό σε κάθε διαγωνσιμό μπορείς να είσαι επιτυχών μόνο σε μία θέση.

On 7/1/2022 at 8:59 AM, JohnnyHoliday said:

Έτσι είναι. Η προκήρυξη (βάσει ΑΣΕΠ) την ονομάζει "με εμπειρία" (πιθανότατα, θέλοντας να τη διαχωρίσει από άλλες θέσεις, ΔΕ ή ΥΕ χωρίς εμπειρία). 

Πάνω από 84 μήνες (που ήδη είναι αυξημένο σε σχέση με τους 60 που ζητούσε μέχρι και το 2014, αν δεν κάνω λάθος), δεν έχω δει ποτέ να ζητείται. Πιθανότατα έχει τεθεί ως άνω όριο. 

Στους διαγωνσμούς ένα ποσοστό θέσεων μοιράζεται σε άτομο "χωρίς εμπειρία" δηλαδή δεν μοριοδοτείται η εμπειρία, ενώ στις θέσεις με εμπειρία μοριοδοτείται.

17 hours ago, redshift said:

Καλοπροαίρετα μιλώντας το κράτος προσπαθεί να θέσει κάποια δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια επιλογής, τα πτυχία είναι ένας τέτοιος τρόπος. Κάποιος που τα έχει κάτι προσπάθησε περισσότερο, κάποια αντιληπτική ικανότητα θα διαθέτει παραπάνω θεωρητικά. Δεν νομίζω να το σκέφτεται και πολύ περισσότερο ο νομοθέτης αν και πως ένα διδακτορικό θα προσφέρει στην υπηρεσία.

Κακοπροαίρετα μιλώντας να πούμε ότι έχει σταθεί φάμπρικα μεταπτυχιακών και διδακτορικών που συντηρεί το πελατειακό μας σύστημα. Είναι άλλος ένας τρόπος να φαινόμαστε δίκαιοι και πίσω από τον μπερντέ να παίζει το γνωστό ελληνικό θέατρο σκιών.

Γενικά λένε ότι μεταβαίνουμε προς εξετάσεις για διορισμούς στο δημόσιο, καλύτερα ή χειρότερα δεν ξέρω, πάντως τις φάμπρικές μας θα τις στήσουμε κι εκεί. Έτσι είναι η Ελλάδα.

Αυτό ακριβώς. Δεν συμφωνώ με τα κριτήρια επιλογής του ΑΣΕΠ αλλά είανι ό,τι πιο αξιοκρατικό μπορεί να υπάρχει. Οτιδήποτε άλλο μπορεί να κατηγορηθεί ως "βυσματικό" καθώς τα κριτήρια επιλογής του ΙΤ θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως υποκειμενικά.

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, JohnnyHoliday said:

Και πάλι, εξαρτάται σε ποιόν φορέα αναφερόμαστε. Αν τα νερά, αφορούν στο Υπουργείο Πολιτισμού πχ, είναι παντελώς άχρηστο (όχι όμως και στο π. ΥΠΕΧΩΔΕ).

Αυτό οφείλεται στο ότι η ταξινόμηση των διδακτορικών διατριβών σε θεματικές περιοχές είναι χαοτική. Σταδιακά θα φτιάξει κι αυτό. Ήδη ορισμένες θέσεις ζητούν συγκεκριμένο τίτλο και όχι ότι τύχει.

Αυτό όμως εμπλέκει και τα ίδια τα ΑΕΙ και τον τρόπο που επιλέγουν θέματα διδακτορικών.

Δημοσιεύτηκε
1 hour ago, georgios_m said:

Αυτό οφείλεται στο ότι η ταξινόμηση των διδακτορικών διατριβών σε θεματικές περιοχές είναι χαοτική. Σταδιακά θα φτιάξει κι αυτό. Ήδη ορισμένες θέσεις ζητούν συγκεκριμένο τίτλο και όχι ότι τύχει.

Αυτό όμως εμπλέκει και τα ίδια τα ΑΕΙ και τον τρόπο που επιλέγουν θέματα διδακτορικών.

Αναφορικά με τον συντελεστή βαρύτητας στον βαθμό πτυχίου, ο οποίος και μειώθηκε, υπάρχει κάποιο σχόλιο ;

Δημοσιεύτηκε

Όχι. Δεν αλλάζει ουσιαστικά κάτι. Απλά μεταξύ κάποιων περίπου ισοδύναμων υποψηφίων αντί να διοριστεί ο α' θα διοριστεί ο β. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.