Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
On 1/7/2022 at 9:08 ΠΜ, Pavlos33 said:

Ίσως το όριο των 84 μηνών να τέθηκε και για να μην μπουν μέσα μηχανικοί που απλώς πλήρωναν το ΤΣΜΕΔΕ για παράδειγμα, 20 χρόνια κάνοντας άλλη δουλειά, αποκλείοντας έτσι, μηχανικούς νεότερους σε ηλικία. Σας συλλογιστική το να μην ζητείται ειδική εμπειρία (πέραν της απόδειξης των ετών εγγραφής στον ασφαλιστικό φορέα και των τυπικών προσόντων κάθε φορά) δεν θεωρώ ότι είναι γενικά λάθος, όμως το θέμα είναι κάποιος που προσλαμβάνεται, τι δυνατότητες έχει το δημόσιο να τον εκπαιδεύσει  για τα καθήκοντα θέσης που τον προσλαμβάνει, όπως θα έκανε μια μεγάλη εταιρία του εξωτερικού; Από όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα εκπαίδευσης νεοεισερχόμενων μηχανικών στο δημόσιο. Προσωπικά,  θα προτιμούσα, αν ήμουν διοριστέος, ένα πρόγραμμα  εκπαίδευσης και στη συνέχεια σεμινάρια περαιτέρω κατάρτισης στο ειδικό αντικείμενο, στα πλαίσια της υπηρεσίας.

Λες  και  δεν  ξέρουν  αυτοί  που  θα   ελέγχουν  και  θα  δίνουν  τις  εντολές  πληρωμής των   δημόσιων   έργων   των  δήμων  πόση  μιζαδουρα  κυκλοφορεί  στους  χώρους  αυτούς !!!! . Πλέον  χωρίς  βαθμό  πάνω  από  7,5-8.0  χωρίς  δεύτερο  πτυχίο  ,  ένα  τουλάχιστον  μεταπτυχιακό  και  2  πολύ  καλά   ξένες  γλώσσες  ,  δεν  μπαίνεις  στον   δημόσιο   τομέα . 

  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση
Δημοσιεύτηκε (edited)

Αν η βελτίωση της οικονομίας εξασφαλίσει σε περισσότερους μηχανικούς ένα καλύτερο εισόδημα θα έρθει και η ζήτηση για το δημόσιο σε πιο λογικά επίπεδα. 

Την ίδια στιγμή η ακρίβεια, ιδίως στα καύσιμα καθιστά τις περισσότερες θέσεις ασύμφορες, εκτός αν είναι ακριβώς δίπλα στο σπίτι σου.

Edited by georgios_m
Δημοσιεύτηκε

H μειωση του συντελεστη βαθμού πτυχίου ειναι προφανές οτι ευνοει την φαμπρικα μεταπτυχιακων/γλωσσων. Είναι πιο ευκολο να σου ερθει ενα πτυχίο ουρανοκατέβατο παρά να "κατασκευάσεις" μεγαλο βαθμο 50 προπτυχιακων μαθημάτων. Τίποτα δεν γίνεται τυχαία.

Πάντως, η πικρή αλήθεια είναι ότι το περιβαλλον ειναι τέτοιο που κάποιος μηχανικός αν δεν βγάζει σταθερά καθαρα +30% πάνω από τον μισθό που θα έπαιρνε στο δημοσιο μαλλον θα προτιμήσει το δημόσιο. 

Ακόμα κι αν ο διορισμός ειναι καπου μακριά προτιμούν να χωθουν και ύστερα να εμπλακούν στο δεύτερο πελατειακό στάδιο του να παλεύουν μεταξυ τους για μετακινήσεις μεταξύ υπηρεσιών. 

Δημοσιεύτηκε
44 λεπτά πριν, redshift said:

H μειωση του συντελεστη βαθμού πτυχίου ειναι προφανές οτι ευνοει την φαμπρικα μεταπτυχιακων/γλωσσων. Είναι πιο ευκολο να σου ερθει ενα πτυχίο ουρανοκατέβατο παρά να "κατασκευάσεις" μεγαλο βαθμο 50 προπτυχιακων μαθημάτων (και πολλών παραπάνω βάλε--στη σειρά μου ήταν 72+διπλωματική φυσικά). Τίποτα δεν γίνεται τυχαία (όντως)

Πάντως, η πικρή αλήθεια είναι ότι το περιβαλλον ειναι τέτοιο που κάποιος μηχανικός αν δεν βγάζει σταθερά καθαρα +30% πάνω από τον μισθό που θα έπαιρνε στο δημοσιο μαλλον θα προτιμήσει το δημόσιο. (Με τις αμοιβές μελετών να αγγίζουν το χώμα και με την συνεχή κρίση 10+ ετών, δυστυχώς είναι η πικρή αλήθεια. Κάποτε, έλεγαν ότι το δημόσιο έψαχνε μηχανικούς και δεν έβρισκε και ότι μάλιστα αρκούσε απλώς μια αίτηση και το δίπλωμά του. Φυσικά τα πράγματα έχουν αλλάξει)

Ακόμα κι αν ο διορισμός ειναι καπου μακριά προτιμούν να χωθουν και ύστερα να εμπλακούν στο δεύτερο πελατειακό στάδιο του να παλεύουν μεταξυ τους για μετακινήσεις μεταξύ υπηρεσιών. (πολύ σωστά)

Πολύ σωστές σκέψεις συνάδελφε. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.