Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 25 , 2009 Μια ακόμα πιο ακριβής κατανομή θα ήταν ίσως η επίλυση των πλακών σε λωρίδες σαν συνεχείς δοκούς πολλών ανοιγμάτων, μία κατα την διευθυνση χ και δ΄υο κατά την y και η μετακίνηση του παραπάνω ορθογωνίων σύμφωνα με το βέλος κάμψης που θα προέκυπτε. Η κάθε πλευρά του ορθογωνίου θα πέρναγε από το σημείο μέγιστης ροπής.... Αυτό δεν είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω. Ιδίως την τελευταία πρόταση... Ακόμη και έτσι να είναι. Η μία πλευρα του ορθογωνίου θα περνάει από εκεί. Η άλλη? 1
Achelleas Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Διευκρινίζω... Για την διαστασιολόγηση πλακών στο πολυτεχνείο, χωρίζαμε την πλάκα σε λωρίδες πλάτους 1 μ και τις επιθλύαμεμε και διαστασιολογούσαμε σαν δοκούς. Αυτό προτείνω και εδω: Μια οριζόντια λωρίδα, και 2 κατακόρυφες, η μία θα τέμνει τις δύο πλάκες, θα είναι δηλαδή δύο ανοιγμάτων, και η άλλη θα είναι αμφιέριστη. Η "Πάνω " μεριά του ορίου της φόρτισης για τον στύλο θα επιρεάζεται και από τις δύο αυτές λωρίδες. Οι κάτω και αριστεράπλευρές θα περνάνε α΄πό τα μέσα των αποστάσεσεων στύλου- ακριανής δοκού Σίγουρα δεν μιλάμε για απόλυτα ορθες λύσεις αλλά για προσσεγγιστικές
Παναγιώτης Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 26 , 2009 Αυτό που περιγράφεις είναι η μέθοδος Marcus. Είναι και αυτή μια προσέγγιση που μπορείς να κάνεις.
mkalliou Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2009 @dounas Από αυτά που λες, καταλαβαίνω ότι το μάθημα είναι το ΑΜΑΚ Ι, που μαθαίνεις περί της μεθόδου των πεπερασμένων στοιχείων και ειδικότερα αυτά που αφορούν τα γραμμικά στοιχεία. Βασικός σκοπός είναι αυτός. Επιπλέον μαθαίνεις να τα εφαρμόζεις σε ένα πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων, να καταλάβεις τέλος πάντων τη λογική ενός προγράμματος που δουλεύει με αυτή τη μέθοδο. Ότι κάνεις, το κάνεις για στατικά φορτία. Επίσης τα επιφανειακά πεπερασμένα στοιχεία δεν τα διδάσκεστε στο ΑΜΑΚ Ι αλλά στο ΑΜΑΚ ΙΙ. Αν κάνω κάπου λάθος έως εδώ διόρθωσέ με. Αν ισχύουν τα παραπάνω, κατά την άποψή μου, κάνε όπως θες τη μεταφορά των φορτίων, δεν έχει καμία σημασία. Κανονικά θα έπρεπε να χρησιμοποιήσεις επιφανειακά και η επιφάνεια που θα φόρτιζε το μεσαίο στύλο θα ήταν σχήματος σχεδόν ελλειψοειδούς. Στην περίπτωση αυτή, εγώ θα θεωρούσα ότι ο στύλος δε φορτίζεται. Εξάλλου σκοπός δεν είναι να μάθεις πως μεταφέρεις φορτία (εξού και η τραπεζοειδής ή τριγωνική φόρτιση στς δοκούς), αλλά πως προσομοιώνεις τον φορέα με γραμμικά στοιχεία, πως αριθμείς κόμβους, πως ορίζεις στηρίξεις, φορτία στις δοκούς και να το λύσεις. Επίσης, το πιθανότερο είναι ότι το σχέδιο είναι από το ΑΜΑΚ ΙΙ (που έχει τέτοιες περιπτώσεις). εδιτ: σε γενικές γραμμές η διαδικασία που θα χρησιμοπούσες αν ήθελες να εισάγεις σωστά το φορτίο του στύλου, χωρίς να χρησιμοποιήσεις στο συγκεκριμένο μοντέλο επιφανειακά, είναι αυτή που πολύ καλά περιγράφει ο Παναγιώτης στο μήνυμα #6
panmat Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2009 Καλημερα σας. Θα ηθελα να με βοηθησετε σαν πιο εμπειροι σε ενα θεμα που αντιμετωπιζω σχετικα με τη μεταφορα φορτιων απο πλακες σε δοκους σε μια κατοψη. Χρησιμοποιω περιοχες επιρροης για τις τετραερειστες. Στις αμφιερειστες ομως ισχυει το ιδιο? Αν δεν κανω λαθος το συνολικο φορτιο κατανεμεται στη μικρη πλευρα της αμφιερειστης αρα στην κατοψη μου oi δοκοι Δ5 και Δ8 δεν θα αναλαβουν φορτιο απο την πλακα Π2 αλλα μονο απο τις πλακες Π1 και Π3? Το φορτιo απο την πλακα Π2 θα κατανεμηθει μονο στις δοκους Δ6 και Δ9? Επισυναπτω το σχετικο σχεδιο
jackson Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2009 Δεν μπορώ να ανοίξω το αρχείο, αλλά αυτό για την αμφιέρειστη ισχύει μόνο για την ανάλυσή της (να βγάλεις οπλισμό, βέλη κλπ). Τα φορτία είτε σε αμφιέρειστη είτε σε τετραέρειστη κατανέμεται με την ίδια λογική στις δοκούς.
panmat Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2009 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 29 , 2009 Ισως το αρχειο να μην ανοιγει επειδη ειναι αποθηκευμενο σε autocad2008. Το ανεβαζω και για autocad 2004 αν και νομιζω οτι η απαντηση σου με καλυψε. Ευχαριστω
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα