Γιάννης Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 09:22 πμ Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 09:22 πμ Μπράβο συνάδελφε! Πολύ καλή πληροφορία....Και να σου πω την αλήθεια δεν το είχα ξανακούσει... Ήξερα για την Ρωσία ότι χρησιμοποιούσαν αντίστοιχους πίνακες σε γέφυρες κλπ. Η τυποποίηση είναι εξαιρετικό εργαλείο σε μια οργανωμένη κοινωνία....Καταρχήν βοηθάει στον εποπτικό έλεγχο....Ενώ εδώ με μια επίλυση ~20 σελίδων που παραδίδουμε για κάθε σύνδεση για έναν ενδεικτικό συνδυασμό φόρτισης, πως να βγάλει ο άλλος άκρη... Γι' αυτό ο στατικός έλεγχος δεν υφίσταται πρακτικά στις υπηρεσίες δόμησης...
KF Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 10:13 πμ Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 10:13 πμ Μα οι υπηρεσιες δομησης δεν κανουν πια ελεγχο στις στατικες μελετες (οπως και στις αλλες μελετες βεβαια) συμφωνα με το νομο.
Γιάννης Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 02:08 μμ Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 02:08 μμ Ούτε και παλιά μπορούσαν να κάνουν KF...
Guest Mystic Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 07:06 μμ Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 07:06 μμ Υπάρχουν κάπου online λυμένα παραδείγματα συνδέσεων ή έστω θα μπορούσε να μου στείλει κάποιος μερικά δικά του..;
panos Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 11:45 μμ Δημοσιεύτηκε October 20, 2013 at 11:45 μμ Η τυποποίηση είναι βασικό στοιχείο για έναν μηχανικό καταρχας είναι ένας αξιόπιστος προ και μετά έλεγχος για την στατική σου μελέτη. Εαν δεν ξέρεις απο πριν που περίπου θα παίξεις σε διατομές και συνδέσεις καλύτερα μην κάνεις μελέτη έτσι που έχουν γίνει οι κανονισμοί και οι κώδικες. Έχω μερικά παραδείγματα συνδέσεων αν τα θέλεις για ακαδημαική χρήση γιατι όπως εχω ξαναγράψει όντας λάτρης του χονδροειδούς ελέγχου με απλή στατική 1ου έτους βρίσκεις αντοχή σύνδεσης κατα 80% σωστή. Απλα διάγραμμα τάσεων , αντοχή κοχλιών, ισορροπία δυνάμεων και τελείωσες.
Guest Mystic Δημοσιεύτηκε October 21, 2013 at 07:10 πμ Δημοσιεύτηκε October 21, 2013 at 07:10 πμ Έχω μερικά παραδείγματα συνδέσεων αν τα θέλεις για ακαδημαική χρήση γιατι όπως εχω ξαναγράψει όντας λάτρης του χονδροειδούς ελέγχου με απλή στατική 1ου έτους βρίσκεις αντοχή σύνδεσης κατα 80% σωστή. Απλα διάγραμμα τάσεων , αντοχή κοχλιών, ισορροπία δυνάμεων και τελείωσες. Αν δεν σου είναι κόπος θα ήθελα να τα ρίξω μια ματιά.. Η αλήθεια είναι πως και εδώ, όταν ο πελάτης δεν ζητάει αναλυτική επίλυση των συνδέσεων στο τεύχος υπολογισμών, κάνουν αυτό ακριβώς που λες..
Guest Mystic Δημοσιεύτηκε May 16, 2014 at 06:27 πμ Δημοσιεύτηκε May 16, 2014 at 06:27 πμ Καλησπέρα, στο συνημμένο αρχείο βλέπετε μια σύνδεση με πλευρική λεπίδα κορμού. Λύνοντάς την με το χέρι μου δημιουργήθηκε η εξής απορία. Σε ποιο σημείο θα πρέπει να γίνει ο έλεγχος της λεπίδας; Η λογική λέει στους ακριανούς κοχλίες (όπως βλέπουμε το σχέδιο, δεξιά). Υποθέτοντας πως είναι σύνδεση μεταφοράς τέμνουσας εκεί θα είναι η μεγαλύτερη ροπή. Σε αντίστοιχα παραδείγματα σε βιβλία έχω δει να την ελέγχουν είτε στο σημείο της συγκόλλησης, είτε στο σημείο ανάμεσα στους κοχλίες. Κάνοντας έναν έλεγχο στο RFEM όμως παρατηρεί κανείς πως οι μεγαλύτερες τάσεις αναπτύσσονται στην αριστερή σειρά κοχλιών. Σίγουρα το θεωρητικό μοντέλο είναι διαφορετικό με το πραγματικό. Τί είναι όμως σωστό και τί λάθος;
AlexisPap Δημοσιεύτηκε May 16, 2014 at 10:37 πμ Δημοσιεύτηκε May 16, 2014 at 10:37 πμ (edited) Σενάριο 1: (απίθανο, μπορεί να συμβεί μόνο όταν παρεμποδίζεται η στρεπτική παραμόρφωση της κύριας δοκού, πχ σε σύμμικτα δάπεδα) Θέσεις όπου τυπικά απαιτείται έλεγχος: Κορμός δοκού σε εκτός επιπέδου κάμψη * Κορμός δοκού σε ύβωση * Συγκόλληση σε κάμψη και διάτμηση (και αξονικό) Διατομή ελάσματος σε κάμψη και διάτμηση (και αξονικό)* Οπές ελάσματος σε σύνθλιψη άντυγος (κρίσιμη η κάτω δεξιά) Κοχλίες σε διάτμηση Οπές δοκού σε σύνθλιψη άντυγος (κρίσιμη η πάνω αριστερά) Σενάριο 2: (πιθανό, όταν η ευστρεψία της δοκού οδηγεί σε άρθρωση στον ΚΒ άξονα της)) Θέσεις όπου τυπικά απαιτείται έλεγχος: Κορμός δοκού σε ύβωση * Συγκόλληση σε διάτμηση (και αξονικό) Διατομή ελάσματος σε κάμψη και διάτμηση (και αξονικό)*, αλλά κρίσιμη είναι πλέον η διατομή με τις οπές. Οπές ελάσματος σε σύνθλιψη άντυγος (κρίσιμη η κάτω δεξιά), αλλά με την συνισταμένη δύναμη (τέμνουσα + ροπή) Κοχλίες σε διάτμηση, αλλά με την συνισταμένη δύναμη (τέμνουσα + ροπή) Οπές δοκού σε σύνθλιψη άντυγος (κρίσιμη η πάνω αριστερά), αλλά με την συνισταμένη δύναμη (τέμνουσα + ροπή) Όπου βλέπεις αστερίσκο, πρόκειται για έλεγχο που στο 99% των περιπτώσεων δεν γίνεται γιατί τα φορτία και οι διατομές είναι μικρά και δεν είναι πιθανές μορφές αστοχίας. Αν λύσεις μερικά παραδείγματα θα καταλάβεις... Μέσα σε παρένθεση γράφω (και αξονικό). Η σύνδεση αυτή γενικά δεν είναι ικανή να μεταβιβάσει αξονικό... Προσοχή, στις γέφυρες (και γενικά όπου υπάρχουν δυναμικά φορτία): οι συνδέσεις αυτές είναι ευπαθείς στην κόπωση. Edited May 16, 2014 at 10:40 πμ by AlexisPap 6
SemiRigid Δημοσιεύτηκε May 16, 2014 at 12:25 μμ Δημοσιεύτηκε May 16, 2014 at 12:25 μμ Να προσθέσω και τον έλεγχο της σύνδεσης σε απόσχιση τεμαχίου. Πρακτικά πρόκειται για έλεγχο διατομής ελάσματος στο επίπεδο τομής των κοχλιών. Αφορά εφελκυσμό και διάτμηση.
Guest Mystic Δημοσιεύτηκε May 16, 2014 at 01:48 μμ Δημοσιεύτηκε May 16, 2014 at 01:48 μμ Διατομή ελάσματος σε κάμψη και διάτμηση (και αξονικό)*, αλλά κρίσιμη είναι πλέον η διατομή με τις οπές. Αρχικά ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Έχω κάνει όλους τους παραπάνω ελέγχους όπως ακριβώς τους αναφέρεις. Το ερώτημα είναι σε ποιο σημείο πρέπει να γίνει έλεγχος της διατομής του ελάσματος; Στην πρώτη σειρά κοχλιών ή στη δεύτερη;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα