terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 S275.. Οι ντιζες δεν βγαινουν σε αυτη την ποιοτητα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 S275..Οι ντιζες δεν βγαινουν σε αυτη την ποιοτητα? Μάλλον όχι...ή για να είμαι σωστός δεν υπάρχει περίπτωση σε συνήθη έργα να έχεις τέτοια κατηγορία ντίζας. Αλλά δεν πιστεύω στο έργο που έδειξες να έκανε συγκόλληση με ρετάλι ντίζας S275. Λοιπόν το ξαναλέω. Στο Ελλάντα δεν από σιδηρές. Για συγκολλήσεις δε το 90% δεν γνωρίζει. Το έχω πει πολλές φορές. Από τότε που έχουν κυκλοφορήσει τα βιβλία του ΕΜΠ και με την κατάλληλη διαφήμιση όλοι άρχισαν να ασχολούνται με τις σιδηρές. Αν αναλογιστούμε και τους Μηχανικούς που έχουν έρθει από έξω (από χώρες με παράδοση σε σιδηρές, Γαλλιά, Γερμανία, Αγγλία κ.τ.λ.) οι μόνοι που πραγματικά γνωρίζουν είναι αυτοί από έξω. Έπίσης ένα μεγάλο θέμα είναι η κατασκευή στις σιδηρές. Επίσης δεν υπάρχει εμπειρία εδώ. Για αυτό και τους έχουνε πλακώσει σε ελαστο-πλαστικο-injection-32V-turbo αναλύσεις. Όχι πως δεν χρειάζονται, αλλά μόνο η θεωρία δεν είναι αρκετή ειδικά σε αυτό το θέμα. Και δεν αναφέρομαι σε θέματα, συγκολλήσεων, συνδέσεων, πακτώσεων υποστυλωμάτων (που το 90% το υπολογίζουνε πάκτωση και η κατασκευή είναι άρθρωση) κ.ο.κ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Και σε μεγαλύτερη βγαίνουν , π.χ. τα αντιανέμια της ΗΑLFEN που είναι S430.Βέβαια αυτά έρχονται από Γερμανία και είναι πανάκριβα.Αλλά κατά 99,99 % η ράβδος είναι S235. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Ωραιο... Το λυσαμε και αυτο.. Θα γινει η απαραιτητη "συσταση" στον κατασκευαστη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 HALFEN έιχα κάνει πολλές μυκητοειδής πλάκες φίλε μου @spy. Αλλά τι να μας που και οι Γερμανοί τώρα... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 πακτώσεων υποστυλωμάτων (που το 90% το υπολογίζουνε πάκτωση και η κατασκευή είναι άρθρωση) κ.ο.κ. Σε αυτό διαφωνώ. Κάλλιστα μπορείς να υπολογίσεις τη δυσκαμψία της σύνδεσης και να τη συγκρίνεις με αυτή της πάκτωσης και της άρθρωσης. Τo Robot το κάνει αυτό. Επίσης μπορείς να κάνεις και rigidity analysis , δηλαδή αφού έχεις υπολογίσει τις συνδέσεις , αντικαθιστά τις πακτώσεις κτλ με στροφικά ελατήρια και κάνει εκ νέου την ανάλυση. Θα γινει η απαραιτητη "συσταση" στον κατασκευαστη... Προβλέπω συνομιλία :lol: -Τerry Kύριε ****άκη , σας επιπλήττω αυστηρά. Πρώτη και τελευταία φορά που δέχομαι κάτι τέτοιο. -****άκης Ίντα εννοείς Λευτεράτση; -Τerry Να εκείνη τη ράβδο που βάζετε στη σύνδεση υποστυλώματος-ζυγώματος ή δοκού , στη ρίζα της δοκού. Εκείνο το σημείο είναι θέση πιθανής πλαστικής άρθρωσης και θα επιθυμούσα να προσέχατε τις κοπές ώστε να έχουμε καλύτερη συγκόλληση. -****άκης Τι λες μωρέεε, δεν παθαίνει πράμα. Πρώτα θα ξεκολλήσει ο Ψειλορίτης από την Κρήτη και μετά θα φύγει η ράβδος. -Τerry Μα σας παρακαλώ , ακούστε με , έχω κάνει πάνω από 30 μελέτες με το Scia. -****άκης E και εγώ έχω φτιάξει πάνω από 1,000 κτίρια και δεν έπεσε κανένα. Μάλιστα τα 456 από αυτά τα εγκαινίασε ο Μητσοτάτσης.!!! Φαντάζομαι Τerry , το όνειρο που θα δεις σήμερα το βράδυ. '' Προσεισμός στα Χανιά ....ξεκολλάει η ράβδος .. κύριος σεισμός φεύγει και το haunch .... έντονος μετασεισμός και πέφτει το πατάρι.'' ......στη συνέχεια κατεβαίνει από το καράβι και ο δρ.Ροδόπουλος με θερμοκάμερες , υπέρηχους κτλ...σου βγάζει και το τελικό πόρισμα με ασυνέχειες,ρήγματα,πόρους κτλ.. στις συγκολλήσεις που θα γράφει τελικά ''Κλασσική αμέλεια του επιβλέποντος ''.΄ Στη συνέχεια χτυπάει το τηλ. από Θεσσαλονίκη και ακούς τον Αλέξη '' Στο είπα πρόσεχε την κόπωση και τις θερμοσυστοδιαστολές'' 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Τινάκι Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Ωραίο spy1551, πλάκα πολύ το ****άκης! Στο τελειωμα της ενισχυσης στη συνδεση δοκου-στυλου γτ βαζουν αυτη τη "ραβδο"...??Δεν μπορει να κοπει φαλτσα η διατομη στο σημειο αυτο??? Μήπως να σχετίζεται με αποφυγή stress concentration στην άκρη του πέλματος; Όπως είχα πει σε άλλο σημείο, έτσι πρέπει να εφαρμόζεται η συγκόλληση. Καλά το φόρουμ αυτό έχει για τις μεταλλικές πολύ ενδιαφέρων υλικό, μπράβο και πάλι Pappos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spy1551 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Ναι, το μελετητικό τμήμα του κατασκευαστή έκανε ανάλυση με πεπερασμένα και κατέληξε σε αυτή την πατέντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
terry Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Μήπως να σχετίζεται με αποφυγή stress concentration στην άκρη του πέλματος; Σου εχω πει βρε κοπελια, μη μου τα λες στα ξενα... @ spy1551 Ελιωσα στο γελιο.. Καπως ετσι θα ειναι η κουβεντα... Θα σου πω αυριο και το ονειρο που θα δω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 29 , 2011 Καλά το φόρουμ αυτό έχει για τις μεταλλικές πολύ ενδιαφέρων υλικό, μπράβο και πάλι Pappos! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου ! Σε αυτό διαφωνώ. Κάλλιστα μπορείς να υπολογίσεις τη δυσκαμψία της σύνδεσης και να τη συγκρίνεις με αυτή της πάκτωσης και της άρθρωσης. Τo Robot το κάνει αυτό. Επίσης μπορείς να κάνεις και rigidity analysis , δηλαδή αφού έχεις υπολογίσει τις συνδέσεις , αντικαθιστά τις πακτώσεις κτλ με στροφικά ελατήρια και κάνει εκ νέου την ανάλυση. Με στεναχωρείς. Δεν είπα για μελέτη ή προσομοίωση. Μίλησα για κατασκευή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα