Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η ιστορία αυτής της διαμερισμάτωσης είναι εντελώς βλακώδης και η πρόσφατη νομοθετική  διευθέτηση την έκανε ακόμη χειρότερη. Ας μπούν σε πρώτη φάση λογικά όρια (πχ 5% με κάποιο εύλογο όριο τμ) και ας πάνε παρακάτω αυτά τα ακίνητα τουλαχιστον (μα είναι εγκληματική σπατάλη πόρων να ασχολούμαστε με τα 1-2 τμ που έφαγε ο ένας απο τον άλλο αφού ούτε το περιβάλλον υποφέρει απο αυτό, ούτε το κράτος χάνει κάτι ουσιαστικό - θα ρεφάρει με το ΦΜΑ ή με το πρόστιμο). Ας γίνει και ένα γενναίο reset των προβληματικών βεβαιώσεων μεταβίβασης της τελευταίας δεκαετίας εκτος κατ. 5 (πχ μέσω αυτοσύμβασης που θα φέρει στην ουσία νέα έσοδα στο κράτος-τεχνικό κόσμο για την ίδια δουλειά) αφου προφανώς έγιναν και πολλά λάθη μηχανικών κατα την ερμηνεία κακογραμμένων νόμων... εδώ ανοίγουν δρόμοι σαν τριαντάφυλλα, ρέματα εκδικούνται, τα σίδερα του Καλατράβα δεν μινιαρίστικαν, τα μισά λιμάνια της χώρας είναι αυθαίρετα και ασχολούμαστε με χαζομαρες ...Ας κάτσουν μηχανικοί-συμβολαιογράφοι-κτηματολόγιο να βρούν μια λύση ...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.