Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Δημοσιεύτηκε (edited)

Επειδή κοντεύουμε δύο χρόνια από τότε που τα είπαν, εύχομαι να είναι μέσα στη ρύθμιση η πρώτη και κύρια κατηγορία της ανωμαλίας :

α. Ως προς τις περιπτώσεις έκδοσης άδειας νομιμοποίησης αυθαίρετων κατασκευών που δεν παραβιάζουν τις πολεοδομικές διατάξεις :
Από τις διατάξεις του άρθρου 106 του ν.4495/2017, όπως ισχύει, προκύπτει ότι όσον αφορά περιπτώσεις αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων για τις οποίες εκδίδεται άδεια νομιμοποίησης, και υπό την προϋπόθεση καταβολής του παραβόλου της περίπτωσης ι του άρθρου 99 και έκδοσης σχετικής οικοδομικής άδειας νομιμοποίησης εντός δύο (2) ετών ή έγκρισης εργασιών κατεδάφισης εντός έξι (6) μηνών από την καταβολή του, δεν οφείλεται άλλο πρόστιμο. ...
Ωστόσο, διαπιστώνεται ότι στην περίπτωση αυθαιρέτων κατασκευών, οι οποίες έχουν ανεγερθεί χωρίς οικοδομική άδεια μετά το έτος 1983 και δεν παραβιάζουν τις πολεοδομικές διατάξεις, δυνάμενες να υπαχθούν στην ευνοϊκή ρύθμιση του άρθρου 106 του ανωτέρω νόμου, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η δήλωση υπαγωγής τους στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, δεν δίδεται άλλη επιλογή κατηγορίας αυθαιρέτου κατασκευής πλην της κατηγορίας 5 του άρθρου 96 του ν.4495/ 2017. Μετά τις 31.9.2020, όμως, δεν είναι πλέον δυνατή η υπαγωγή αυθαιρέτων κατασκευών της κατηγορίας 5 του άρθρου 96 του ν.4495/2017, πλην των προβλεπομένων στο άρθρο 28 του ν.4759/2020 περιπτώσεων.

Συνεπώς, εξαιτίας της ύπαρξης του νομοθετικού αυτού κενού ακυρώνονται οι ευνοϊκές διατάξεις του άρθρου 106 του ως άνω νόμου, για τις αυθαίρετες κατασκευές που έχουν τις προϋποθέσεις υπαγωγής σε αυτόν, δηλαδή για ακίνητα που ανεγέρθησαν χωρίς οικοδομική άδεια και για τα οποία μπορεί να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης, προκειμένου αυτά να καταστούν καθόλα νόμιμα.
Υπό τα ανωτέρω δεδομένα, κατά την άποψη της αρμόδιας υπηρεσίας (Διεύθυνση Εφαρμογής Σχεδιασμού και Ελέγχου Δομημένου Περιβάλλοντος) του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, θα ήταν θετική σχετική ρύθμιση, κυρίως όσον αφορά το πληροφοριακό σύστημα δήλωσης αυθαιρέτων του ΤΕΕ, ούτως ώστε οι αυθαίρετες κατασκευές, οι οποίες πληρούν τις προϋποθέσεις υπαγωγής τους στις ρυθμίσεις του άρθρου 106 του ν.4495/2017, να μην δηλώνονται ως εμπίπτουσες στην κατηγορία 5 του άρθρου 96 του ίδιου νόμου και να καθίσταται δυνατή η υπαγωγή τους στις διατάξεις του εν λόγω άρθρου.

Καλησπέρα Δημήτρη και Καλή Χρονιά σε όλους !

Edited by kan62
  • Like 1
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Δεν  ξέρω εάν υπήρχε  ουσιαστικός  λόγος  κατάργησης  της  κατηγ 5  εκτός  από  την  στιγμιαία  αυτοπροβολή  ενός   και  μόνο  ανθρώπου  στα  μέσα. Μονο  κακό  έκανε  η  πράξη  αυτή  διότι  αφαίρεσε  πολλά  χρήματα  από  την  ελληνική  αγορά  . Πραγματικά  δεν  ξέρω  γιατί  σαν  λαός  βγάζουμε  τα  ματάκια  μας!!!  μόνοι  μας;; .Τα  κτίσματα  αυτά  είναι  υφιστάμενα  και αφού  δεν  έχει  τα  κότσια  το  πολιτικό  σύστημα  να  τα  ρίξει  ,  τουλάχιστον  ας  δώσει  το  δικαίωμα  σε  αυτούς  τους  ανθρώπους  να  συντηρήσουν  τις  ιδιοκτησίες  τους  για τα  επόμενα  30  χρονια  ,  καλό  θα  κανεί  στην  εθνική  οικονομία . 

 

  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

Το μόνο καλό που τους ενδιαφέρει είναι το να φροντίζουν την εκλογή τους κι έμμεσα την τσέπη τους! Χέστηκαν για την εθνική οικονομία και για τους ιδιοκτήτες ακινήτων κατηγορίας 5...

Αν δεν ήταν έτσι, τότε θα έκαναν υποχρεωτική εντός διετίας την ΗΤΑ για όλα τα ακίνητα!

  • Like 2
  • Upvote 1
Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.