mechel Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2023 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2023 (edited) Παρακαλώ θα ήθελα αν γνωρίζει κάποιος συνάδελφος να με ενημερώσει πώς θα μπορούσα να ακυρώσω/τροποποιήσω παραστατικό που μόλις "έκοψα" στο mydata? Πρόκειται για λάθος στο ποσό...Είναι προκαταβολή για το εξοικονομώ και δεν ξέρω πώς να το διορθώσω γιατί δημιουργεί και πρόβλημα με τις προκαταβολές των υπόλοιπων προμηθευτών.. Είμαι εντός 24ώρου τώρα (πριν 1 ώρα το έκοψα) αν αυτό βοηθάει και επίσης δεν χρησιμοποιώ κάποιο πρόγραμμα, κόβω τα παραστατικά απευθείας από την εφαρμογή. Ευχαριστώ πολύ! Edited Ιούνιος 25 , 2023 by Pavlos33 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cien Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2023 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2023 Στο etimologio εννοείς; Νομίζω ότι δεν μπορείς να το ακυρώσεις, αλλά πρέπει να κόψεις πιστωτικό και μετά να ξανακόψεις το σωστό ποσό. Επιβεβαίωσε το πρώτα και με λογιστή αν έχεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Θαλής Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2023 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 13 , 2023 Παρ' όλο που δεν είμαι λογιστής επιβεβαιώνω τα γραφόμενα του συναδέλφου cien. On 14/1/2022 at 5:09 ΜΜ, Βρασίδας said: Σημαντικά μειονεκτήματα θεωρώ τον περιορισμό της ημερομηνίας (μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο η τρέχουσα) και ότι δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης. Εάν γίνει λάθος, μπορεί να εκδοθεί πιστωτικό. Η διαδικασία περιγράφεται στο "myDATA/timologio: Οδηγίες για Αρτοποιούς" (16:35 – 18:35). 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechel Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2023 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 24 , 2023 Ευχαριστώ, ναι η παραπάνω διαδικασία ακολουθήθηκε γενικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παπλωματούχος Μηχανικός Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 13 Απλά φρόντισε να συσχετίζεις το χρεωστικό τιμολόγιο στο αντίστοιχο πιστωτικό (ακυρωτικό). Link to comment Share on other sites More sharing options...
evapal Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 Καλημέρα σας! Από λάθος εκδόθηκαν, μέσω του e-timologio , δυο αποδείξεις παροχής υπηρεσιών με τα ίδια ακριβώς στοιχεία. Τώρα πρέπει να ακυρώσω το ένα από τα δύο. Αν κατάλαβα καλά, πρέπει να εκδόσω πιστωτικό; Για την περίπτωσή μου, που έχω Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών, πρέπει να εκδόσω Πιστωτικό Λιανικής (Συσχετιζόμενο); Επειδή δεν έχω εκδόσει ξανά πιστωτικό, ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω; Ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overseer Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 (edited) @evapal Θα ακολουθήσεις τις παρακάτω οδηγίες: On 14/1/2022 at 5:09 ΜΜ, Βρασίδας said: Εάν γίνει λάθος, μπορεί να εκδοθεί πιστωτικό. Η διαδικασία περιγράφεται στο "myDATA/timologio: Οδηγίες για Αρτοποιούς" (16:35 – 18:35). Αντί για «πιστωτικό τιμολόγιο» επιλέγεις «πιστωτικό στοιχείο λιανικής». Edited Απρίλιος 5 by Overseer 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα