Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, 

Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται στη περίπτωση που ένας προμηθευτής δε κάνει έκδοση τιμολογίων ενώ έχει πάρει κανονικά την προκαταβολή; 

Έχει πληρωθεί κανονικά από εμένα και απλά έχει εξαφανιστεί. Επίσης δεν έχει ολοκληρώσει τις εργασίες με αποτέλεσμα να πληρώνω ξανά άλλον τεχνήτη.  

Η προκαταβολή στην περίπτωση επιστροφής πρέπει να γίνει από το λογαριασμό του προμηθευτή ή μπορεί να γίνει με κατάθεση σε κάποια τράπεζα ακόμα και από εμένα;

Ρωτάω για να δω τι μπορεί να γίνει για να προχωρήσει το πρόγραμμα.

Όπως καταλαβαίνετε πρέπει κάτι να κάνω για να προχωρήσει το πρόγραμμα και να πληρωθούν και οι υπόλοιποι. 

 

Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση. Ευχαριστώ πολύ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.