Engineer Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Σχέδιο ενίσχυσης των δήμων με μηχανικούς προωθεί το Υπουργείο Εσωτερικών λύνοντας τον γόρδιο δεσμό με την υποστελέχωση των πολεοδομιών. Την τελευταία διετία έχουν ενταχθεί στον προγραμματισμό προσλήψεων περισσότεροι από 700 μηχανικοί. Εντός του Ιανουαρίου θα εκδοθούν από τις αποκεντρωμένες διοικήσεις διαπιστωτικές πράξεις με το ποιες πολεοδομίες θα εξυπηρετούν τους δήμους που δεν έχουν οργανώσει δικές τους Υπηρεσίες δόμησης. Μέχρι πριν από λίγους μήνες για να βγάλει κάποιος μια πολεοδομική άδεια στον Χολαργό ή στου Παπάγου θα έπρεπε να απευθυνθεί στην πολεοδομία της Αγίας Παρασκευής που με 13 υπαλλήλους εξυπηρετούσε, όχι έναν και δύο αλλά, επτά συνολικά δήμους. Από τον Απρίλιο του 2022 ο δήμος Χολαργού οργάνωσε την δική του υπηρεσία Δόμησης. Η μεταβατική προθεσμία, που είχε οριστεί από τα υπουργεία Εσωτερικών και Περιβάλλοντος στους Δήμους, να συστήσουν και να λειτουργήσουν δικές τους Υπηρεσίες Δόμησης έχει λήξει. Σήμερα μόλις ένας στους δύο ΟΤΑ έχει ανταποκριθεί και διαθέτει την δική του πολεοδομία. Η μεταβίβαση των πολεοδομικών αρμοδιοτήτων στους δήμους προβλέφθηκε από τον «Καλλικράτη» το 2010. Μέχρι τότε μεγάλοι δήμοι όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη διέθεταν δικές τους πολεοδομίες ενώ άλλοι δήμοι εξυπηρετούνταν από τις λεγόμενες «νομαρχιακές». Με την κατάργηση των νομαρχιών, οι παλιές νομαρχιακές πολεοδομίες υπήχθησαν αναγκαστικά στον δήμο όπου βρισκόταν η έδρα τους. Στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας το πρόβλημα είναι άμεσο για τους μισούς Δήμους της χώρας, καθώς 168 Δήμοι διαθέτουν ΥΔΟΜ που εξυπηρετούν και άλλες περιοχές και 164 Δήμοι δεν έχουν δική τους πολεοδομία. Μέσα στον Ιανουάριο οι αποκεντρωμένες διοικήσεις θα βγάλουν τις διαπιστωτικές πράξεις που θα ορίζουν από ποιες πολεοδομίες θα εξυπηρετούνται οι δήμοι που δεν έχουν συστήσει Υπηρεσίες δόμησης. Την ίδια ώρα το υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε ότι θα ενισχύσει δήμους και περιφέρειες με επιπλέον μηχανικούς μέσω ΑΣΕΠ. View full είδηση
Pavlos33 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Πως ακριβώς να συσταθούν Υ.ΔΟΜ χωρίς να προσλάβουν μηχανικούς να τις στελεχώσουν; Το να εξυπηρετούνται πολεοδομικά γραφεία από άλλες-μεγαλύτερες ΥΔΟΜ της ίδιας Π.Ε, είναι γνωστό και χιλιοπαιγμένο έργο με τις γνωστές πολύμηνες καθυστερήσεις στην διεκπεραίωση των αδειών και λοιπών διοικητικών πράξεων.
akis73 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 (edited) Μία από τα ίδια κάθε χρόνο, υποστελέχωση και συνδυασμός με πολύπλοκη νομοθεσία όπου κάθε Υδομ ερμηνεύει διαφορετικά οδηγούν σε καθυστερήσεις. Ας γίνουν ιδιωτικές Πολεοδομίες να τελειώνει το θέμα μία και καλή... Edited Ιανουάριος 20 , 2023 by akis73
ΙΑΣΟΝΑΣ Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Ούτε τα εγγόνια μας, αν ασχοληθούν με το επάγγελμα, θα προλάβουν να δουν το "έργο" να παίζεται.... Μέχρι τότε ας βαυκαλιζόμαστε ομαδικώς!
architect_duth Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 20 , 2023 Και κάπως έτσι θα συνεχιστεί το "γρηγορόσημο", το οποίο τελευταία ακολουθεί τον πληθωρισμό!
JohnnyHoliday Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2023 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 21 , 2023 On 1/20/2023 at 5:20 AM, Engineer said: Σχέδιο ενίσχυσης των δήμων με μηχανικούς προωθεί το Υπουργείο Εσωτερικών λύνοντας τον γόρδιο δεσμό με την υποστελέχωση των πολεοδομιών Ευσεβείς πόθοι.
gstat Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2023 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31 , 2023 Η λειτουργία ενός οργανισμού δεν μπορεί να αξιολογηθεί από την στιγμή που ο σχεδιασμός και οι "λύσεις" μένουν στα χαρτιά. Τι προβλέπει η νομοθεσία για την σύσταση και την λειτουργία των πολεοδομιών? Αυτά εφαρμόζονται? Γνωρίζει κανείς να απαντήσει?
traveler22 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2023 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 16 , 2023 το πρόβλημα ειναι πολυσύνθετο.... η υποστελέχωση, οι πολιτικές παρεμβάσεις στο έργο των υπαλλήλων, το αραλίκι και η έλλειψη γνώσεων και τεχνογνωσίας των υπαλλήλων, η έλλειψη υποδομών στις υπηρεσίες (δεν έχουν απο καρέκλες μέχρι υπολογιστές για τους μηχανικούς).... ολα αυτα και άλλα τόσα όμως δημιουργούν απίστευτο πρόβλημα τελικά στους ιδιώτες μηχανικούς ατε πες οτι φέρνουν μετά απο πολλά χρόνια και με πολλά παρακάλια μηχανικούς και προσωπικό...πόσους ? ποιες ειδικότητες ? για πόσα χρόνια? γιατί αν σε μια υπηρεσία πανε 5 και απο αυτούς οι 4 μετά απο 2 χρόνια φύγουν για να πάνε στο μέρος τους, πάλι χωρίς υπαλλήλους θα μείνει η υπηρεσία....υπάρχουν παρα πολλά ζητήματα και κριτήρια που δεν λύνονται με τα όσα είναι γραμμένα σήμερα. Πόσο μάλλον με τα όσα γίνονται (που τίποτα δεν γίνεται αλλα λέμε τώρα...).
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα