Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εισοδος σε υπογειο γκαραζ απο πεζοδρομο


Recommended Posts

8 ώρες πριν, Γερόλυκος said:

....
Με απλά λόγια, πρώτα εξετάζεται η δυνατότητα εισόδου-εξόδου των οχημάτων από τον κεντρικό δρόμο....

 

2 ώρες πριν, tetris said:

... απότμηση πεζοδρομίου (έτσι λέγεται για περιπτώσεις εντός σχεδίου ή οικισμού) από τον πεζόδρομο, ...

χρήσιμη ενημέρωση.... δεν το είχα αντιμετωπίσει μέχρι τώρα άμεσα.

Οπότε αντί για απλό προέλεγχο Τοπογραφικού στην ΥΔΟΜ το σωστό είναι διαδικασία προέγκρισης στην ΥΔΟΜ.

μερσί και τους 2 σας 

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κάτι τέτοιες κουβέντες με κάνουν να νιώθω πολύ τυχερός, μέσα στη γκίνια μας να ζούμε σε αυτό το μπ...., να υπάρχει αυτό το λατρεμένο site. Για να βοηθήσω και γω στην κουβέντα και να κάνω quote τον Γερόλυκο και τον Tetris που τα είπανε υπέροχα, στέλνω το παρακάτω. Το βρήκα μετά απο πολύ ψάξιμο αφού με ταλαιπωρεί και μένα προσωπικά το θέμα με γωνιακό οικόπεδο με δρόμο απο τη μια και πεζόδρομο απο την άλλη καθως μου κόβει τα μισά parking. (κακώς τον θεωρούν πεζόδρομο βέβαια αφού είναι οδός ηπίας κυκλοφορίας κανονικά, αλλά αφού τον βάφτισε ο μηχανικός ¨πεζόδρομο" αντί για το χυδαίο "πουτ....δρομο" που υποθέτω αρχικά σκεφτόταν να γράψει όταν τον είδε στο ύπαιθρο χωμάτινο, στενό, τρισάθλιο και ερημωμένο, τον λέμε πεζόδρομο μην πάρουμε και καμμιά ευθύνη ως υπαλληλάκια του δημοσίου, μόνο το μισθουλάκο και τα τριημεράκια... ααα και βεβαίως και τα μαυράκια από τις δουλίτσες εκτός από τα κρατικά αργύρια... ουφφφ τα είπα πάλι). Ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο όσοι το κατεβάσετε.

ΝΣΚ 296_98 - Για γωνιακά οικόπεδα με πεζόδρομο.pdf

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Από τα παραπάνω δεν προκύπτει καμιά σαφής απαγόρευση νόμου για είσοδο πάρκινγκ από πεζόδρομο. Ακόμα και η απόφαση του ΝΣΚ αφορά μια ειδική περίπτωση για την οποίαν το επιτρέπει επειδή υπάρχει δυσκολία να βρεθεί άλλη λύση. Και τι γίενται για τις χιλιάδες των διαφορετικών περιπτώσεων που ανακύπτουν; Θα τρέχουμε στο ΝΣΚ κάθε φορά; Ή θα επαφιόμαστε στις αυθαίρετες ερμηνείες της κάθε ΥΔΟΜ; Για να φέρω ένα άλλο παράδειγμα, σε μακρόστενο οικόπεδο με στενό πρόσωπο στον δρόμο και μακρύ στον πεζόδρομο, όπου γίνεται μελέτη για σειρά μεζονετω΄ν με είσοδο των κατοικιών από τον πεζόδρομο, δεν είναι προφανές ότι η είσοδος των χώρων στάθμευσης (που μπορεί να μην είναι υποχρεωτικές από τον νόμο) θα είναι από τον πεζόδρομο; Το πολύ-πολύ η πρώτη μεζονέτα στη σειρά να μπρεί να μπάινει από τον δρόμο. Αλλλα και πάλι, γιατί να το κάνει; Η αρχιτεκτονική λύση δηλαδή που επιλέγεται σε κάθε περίπτωση δεν παίζει κανένα ρόλο; Πρέπει σώνει και καλά το αυτοκίνητο να είναι φάτσα-κάρτα στην πρόσοψη;

Και για να παραπέμψω και στο ΠΔ 111/04, γράφει εκεί: « .... Όταν οι είσοδοι ή οι έξοδοι των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων βρίσκονται σε πεζόδρομους ή παιδότοπους, ο αριθμός των θέσεων δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος του απαιτούμενου για την εξυπηρέτηση των κτιρίων, τα οποία έχουν πρόσωπο μόνο στο συγκεκριμένο πεζόδρομο ή παιδότοπο» δηλαδή επιτρέπεται κατ' αρχήν οι είσοδοι ή οι έξοδοι των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων βρίσκονται σε πεζόδρομους (αλλιώς δεν θα έγραφε "όταν" ...) αλλά θα πρέπει να είναι το πολύ όσες και οι ελάχιστες απαιτούμενες για την εξυπηρέτηση ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ (και όχι των οικοπέδων), τα οποία έχουν πρόσωπο μόνο στο συγκεκριμένο πεζόδρομο.

Οποιαδήποτε άποψη/κρίση επί των ανωτέρω προβληματισμών είναι πολύ ευπρόσδεκτη.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.