TheoTDM900 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2009 δλδ τωρα τις ράμπες θα μας επιτρέψουν να τις κάνουμε πάνω από 25% κλίση για πρόσβαση στο υπόγειο ?
Chilon Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 12 , 2009 Έχω δει ράμπες με μεγαλύτερες κλίσεις ακόμα και σε υπόγεια γκαράζ πολυχώρων!!!
victim1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Υπάρχει κάποια εκτίμηση για το πότε θα έχουμε ΦΕΚ εν ισχύ? Έχω μια αδειούλα που θα με ψιλοχαλάσει αν περάσει ο περιορισμός για τις διαστάσεις Η/Υ και δεν λέει να τρέχουμε τσάμπα για πρωτόκολλο-μαλλιοκούβαρα (έσφηξαν και οι ζέστες, γ@μωτ-γ@μωτ...). Αν είδα καλά στο site της Βουλής ψηφίζεται η τροπολογία στις 14/07, οπότε από τροπολογία σε σχέδιο νόμου, σε νομοσχέδιο, υπογραφές Παπούλια, Εφημερίδα Κυβέρνησης κ τελικα δημοσίευση, δεν το βλέπω για πριν το τέλος Ιουλίου. Ξέρει κανείς κάτι? (* Μην σας κουφάνει η ώρα του Post, από το σπίτι γράφω...Είπαμε, με μέτρο...)
MAKAP Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Υπάρχει κάποια εκτίμηση για το πότε θα έχουμε ΦΕΚ εν ισχύ?Αν είδα καλά στο site της Βουλής ψηφίζεται η τροπολογία στις 14/07, οπότε από τροπολογία σε σχέδιο νόμου, σε νομοσχέδιο, υπογραφές Παπούλια, Εφημερίδα Κυβέρνησης κ τελικα δημοσίευση, δεν το βλέπω για πριν το τέλος Ιουλίου. Έγραψα παραπάνω ότι μετά την Τρίτη θα ανεβάσουν στο site της Βουλής το τελικό κείμενο του νόμου και αυτός θα δημοσιευτεί σε ΦΕΚ το αργότερο σε ένα μήνα. Δηλαδή το βλέπω μεταξύ 1-15 Αυγούστου.
Brasco Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Αυτό που λέει ο TheoTDM900 για τις ράμπες είναι πολύ σημαντικό! Για υπολογίστε 0,80 μ οροφή υπογείου και αφαιρέστε κρέμαση δοκού 0,50 μ. Εκεί που παλιά με 3,50 μ μήκος μια ράμπα προλάβαινε να φτάσει κάτω από το δοκάρι αφήνοντας 1,90, τώρα χρειάζεται 6,40 μ μήκος για το ίδιο ποσοστό κλίσης (25%). Σε μια πρασιά των 4,00 μ (συνηθισμένη περίπτωση) τώρα θα πρέπει αναγκαστικά το κτίριο στην στάθμη του υπογείου να οπισθοχωρεί από την Ο.Γ. στο σημείο που βρίσκεται η είσοδος γκαράζ. Το 25% είναι και στην πράξη το μέγιστο όριο για κλίση ράμπας. Από εκεί και πέρα θα πρέπει το αμάξι να έχει πολύ κοντή πρώτη σχέση και ίσως και τετρακίνηση για να ανέβει από ακίνησια μια ράμπα με κλίση 30%.
howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 παιδιά μην ανησυχείτε, θα τα έχουν προβλέψει όλα στο ΦΕΚ. : ειρωνία :
achille Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Γιατί μόνο το πρόβλημα του μήκους της ράμπας υπάρχει; Την αύξηση του κόστους κατασκευής που την βάζετε; Επειδή το κράτος είναι ανίκανο να κάνει ελέγχους πρέπει να σκάβουμε παραπάνω...
HORiON Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Φροντίζουν να έχουμε μεγαλύτερα βάθη εκσκαφών ρε παιδιά... Αφού το ΦΕΚ θα τα προβλέπει όλα...τα χάλια μας τα μαύρα.
Brasco Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Με τα χαμηλά κτίρια (άρθρο 14) τι γίνεται; Συνεχίζουν να μην υπολογίζονται οι Η/Χ στην συνολική επιφάνεια που προκύπτει από τον Σ.Δ.; Φαντάζομαι πως δεν θα ισχύει και η ισοκατανομή τους στα δύο επίπεδα...
howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 13 , 2009 φαντάζεσαι.... εγώ πάλι φαντάζομαι πως ούτε που θα το σκεφτήκαν αυτό, όπως και πολλά άλλα που για πλάκα συζητάμε εδώ. Και θα συνεχίζεται έτσι το παιχνίδι των "ερμηνειών" κατά το δοκούν από κάθε υπάλληλο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα