napoleon Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 ελπίζω να το έχει πάρει κάποιος..... μου το έλεγε εκτελωνιστής Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Όχι το ίδιο αλλά στα καταστήματα μοντελισμού και στις αερολέσχες θα δείτε πολλά ανάλογα αεροπλανάκια και ελικόπτερα. Στο αεροδρόμιο απαγορεύεται να πετούν, αλλά σ' άλλους χώρους δεν γνωρίζω να υπάρχει νομοθεσία που να τα απαγορεύει. Είναι σαν να ζητάς από ένα μοντελιστικό αυτοκινητάκι που έχει το παιδί σου να βγάλει πινακίδες. Το αυτοκινητάκι φυσικά δεν επιτρέπεται να το βάζεις στην Εγνατία αλλά σε μια αλάνα μπορείς να το παίξεις. Το θέμα είναι ότι εφόσον φέρει κάμερα θα δημιουργηθεί θέμα με την Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
topoall Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 νομίζω ότι απαιτεί η νόμοθεσία να υπάρχει πιλότος στο έδαφος για συνεργασία και να μην ξεπερνάει τα 400 μέτρα σε ύψος σε καμία περίπτωση, το θέμα είναι όμως ότι αυτά είναι κατασκευασμένα για τον απλούστατο λόγο να διανύουν μεγάλες αποστάσεις και ύψη όπου δεν υπάρχει οπτική επαφή πράγμα επικύνδυνο κατα την γνώμη μου, δημιουργούνται όμως κάποια ερωτήματα: πόσο μακριά από ενα αεροδρόμιο είναι ασφαλές? παρακαλώ τσεκάρετε αυτό και μετά απαντήστε: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demoiselle Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2009 Η τεχνολογία τηλεκατευθυνόμενων UAV στην Ελλάδα, δεν υπάρχει, σε σοβαρό επίπεδο τουλάχιστον. Υπάρχουν κάποιοι αερομοντελιστές που έχουν στην κατοχή τους κάποια αερομοντέλα χαμηλού κόστους, μεγάλης εμβέλειας πτήσης, όχι όμως ικανά να μεταφέρουν εξοπλισμό (κάμερες, φωτογραφικές μηχανές κ.λ.π.). Η χρήση τηλεκατευθυνόμενων (τ/κ) UAV νομίζω ότι είναι στα "σκαριά" για τον ελληνικό στρατό τα τελευταία χρόνια. Ο στρατός χρησιμοποιεί τ/κ αερομοντέλα ως στόχους, όχι όμως UAV (πτήση με χρήση GPS). Για τις ανάγκες της αγοράς - αεροφωτογράφηση ή βίντεο - υπάρχουν κάποιες σοβαρές επιχειρήσεις που διαθέτουν τ/κ ελικόπτερα και αρκετοί που προσπαθούν να κάνουν αυτή τη δουλειά με τ/κ αερομοντέλα σε ερασιτεχνικό επίπεδο. Το μόνο μειονέκτημα αυτής της υπόθεσης είναι ότι για να πετάξεις ένα τ/κ ελικόπτερο χρειάζεται ΤΕΡΑΣΤΙΑ εμπειρία χειρισμού, που αποκτιέται σε βάθος χρόνου και με σκληρή δουλειά. Γι' αυτό άλλωστε υπάρχουν μόνο 5-10 χειριστές (πιλότοι) που μπορούν με ασφάλεια να πετάξουν ένα τ/κ ελικόπτερο, ακόμη και το draganflyer που δήθεν διαθέτει όλες τις δικλείδες ασφαλείας για να μην .... γίνει κομμάτια από μια σίγουρη πτώση στα χέρια ενός άπειρου, και πάντα αερομοντελιστή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
napoleon Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2009 Share Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 3 , 2009 πολύ χρήσιμα τα λεγόμενα σου Demoiselle. είχα αυτην την απορία κατά πόσο είναι αληθινά αυτά που διαφημιζουν και δη για το draganflyer καθως δεν είμαι ακόμα....αερομοντελιστής. φαίνεται τρελλό μηχάνημα πάντως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
topo.gr Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 8 , 2010 Αγαπητοι, σχετικα με το θέμα σας στην ιστοσελίδα http://www.aerofilms.gr λειτουργει επαγγελματικο και πιστοποιημένο UAV για Πολιτική Χρήση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα