erling Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 @17steΘα το επέκτεινα λέγοντας πως το ελληνικό κράτος επιτρέπει στον καθένα να αποκτάει ΙΧ χωρίς ταυτόχρονα να του απαιτεί να εξασφαλίζει και την αντίστοιχη ιδιωτική θέση στάθμευσης όπως συμβαίνει σε άλλα προηγμένα κράτη. Αγαπητέ brasco, το έχω ξαναπεί. Προσωπικά δεν θεωρώ προηγμένα κράτη εκείνα που έχουν τον αυτοκράτορα ως θεό. Δεν γνωρίζω να υπάρχει αντίστοιχος νόμος σε άλλο κράτος πλην της Ιαπωνίας και ίσως της Σιγκαπούρης (?) Υπάρχει σε άλλο κράτος τέτοιος νόμος?
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Στη Γερμανία, σε κάποια κωμόπολη που απαγόρεψαν τα αυτοκίνητα όπως έγραφε σχετικό άρθρο εφημερίδας.
howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 erling: (οφ τόπικ) αν δεν είναι η Ιαπωνία προηγμένο κράτος, τότε ποιό είναι? Εσύ λες για τον αυτοκράτορα, αυτοί μπορούν να πουν για τις ταυτότητες και το παπαδαριό. Επί της ουσίας να μου πεις, συμφωνείς ότι το δρακόντειο αυτό μέτρο είναι καλό?
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Προηγμένα τεχνολογικά, σίγουρα είναι. Δημοκρατικά όχι και τόσο. Σίγουρα θα πουν κι αυτοί για τους Παπάδες μας και συμφωνώ μαζί τους ότι είμαστε ένα πολύ "ήπιο" Ιράν. Προσωπικά συμφωνώ με τα μέτρα κατά του αυτοκινήτου και προώθησης των μέσων μαζικής μεταφοράς και του τρένου. Πριν όμως ληφθούν τέτοια μέτρα έχουν παρθεί μια σειρά από άλλα όπως η ανάπτυξη των ΜΜΜ και δεν είναι τυχαίο ότι η Ιαπωνία έχει από τους καλύτερους σιδηροδρόμους.
erling Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 howard_roark για να κλείσουμε το offtopic 1. Σαφώς και δεν θεωρώ την χώρα μας προηγμένο κράτος. 2. Επί της ουσίας τώρα, σαφώς και δεν συμφωνώ με αυτό το μέτρο. 3. Χάρη, αυτό που ανέφερες είναι το Φάουμπαν ένα αριστοκρατικό προάστιο της Φράιμπουργκ, όπου και πάλι αυτοκίνητο κυκλοφορεί στον κεντρικό δρόμο και η κίνηση γίνεται με τραμ-πόδια-διτροχα αλλά και (βασικότερο) κατοικήθηκε με αυτή τη λογική. Αντιγράφω από wiki Vauban is a new neighborhood of 5000 inhabitants and 600 jobs 4 km to the south of the town center in Freiburg, Germany. It was built as "a sustainable model district" on the site of a former French military base. Construction was begun in the mid-1990s, and by the beginning of 2001, 2000 people had moved in. Επίσης μπορεί κάποιος σε αυτό και αυτό το site να δει περισσότερα στοιχεία./off topic
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Η ολική απαγόρευση αυτοκινήτων εφαρμόζεται και στην Ελλάδα, στην Ύδρα. Έτσι δεν είναι;
howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Αν ανοίξω θέμα στο "Κουβέντα" θα συμμετέχει κανείς? Φοβάμαι πως όχι οπότε ρωτώ τους φίλους εδώ και συγγνώμη για το οφ τοπικ: η Ιαπωνία δεν είναι δημοκρατική χώρα? Τότε ποια είναι δημοκρατική χώρα? Αντιλαμβάνεστε ότι ο αυτοκράτορας είναι συμβολικό πρόσωπο και δεν αφορά κανέναν Ιάπωνα κάτω των 60 χρονών? Σας μιλώ εκ πείρας γιατί έχω σχέση με τη χώρα. Παμε πάλι στο θέμα μας: η σχετική νομοθεσία προέκυψε γιατί οι δρόμοι του Τόκυο είναι στενοί, η δόμηση είναι παλιά χωρίς υπόγεια και φυσικά και υπάρχει πληρες δίκτυο ΜΜΜ. Όποτε ο νομοθέτης είπε: όποιος χτίζει, προβλέπει και τις θέσεις που θέλει και όποιος αγοράζει αμάξι μας λέει πού θα το παρκάρει. "Κυψέλη δεν θα το κάνουμε το Τόκυο" θα σκέφτηκε ο άνθρωπος. Τα οικόπεδα στο Τόκυο είναι από 30 - 100 μέτρα τα περισσότερα στις οικιστικές γειτονιές. Υπόγεια δεν κάνεις, και ακόμη κι αν θυσιάσεις όλο το ισόγειο σου άντε να βγάλεις 2 θέσεις. Επειδή εκεί δομούν με όγκο, και οι άνθρωποι είναι ολιγαρκείς και κυρίως σέβονται απολυτα την κοινωνία (άσχετα τα ελατήρία τους για αυτό) όλοι προβλέπουν 1 θέση στην πρασιά συνήθως. Εγώ σαν λύση με δεδομένα προβλήματα την θεωρώ άριστη.
Χ Επισκέπτης 1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Και στη Θεσσαλονίκη οι δρόμοι είναι μικρού πλάτους και υπάρχει τρομερή έλλειψη χώρων στάθμευσης. Το ίδιο νομίζω και στην Αθήνα και γενικά σ' όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Άρα γιατί όχι. Ανάπτυξη ΜΜΜ και μέτρα ανάλογα του Τόκυο. Η Ιαπωνία, Αγγλία κ.λπ. χώρες που έχουν Αυτοκράτορα ή Βασιλιά που δεν εκλέγεται από το λαό έχουν πεπερασμένη δημοκρατία. Δεν μπορώ να δεχθώ, όσο συμβολικό, παραδοσιακό, μέρος του πολιτισμού κ.λπ. μπορεί να είναι ένας τέτοιος θεσμός ως δημοκρατικό, αφού έρχεται αντίθετος με τα θεμελιώδη, τον ορισμό της δημοκρατίας. Από εκεί και πέρα η βουλή, η κυβέρνηση, η ευθιξία των βουλευτών μπορεί να λειτουργούν καλύερα και από μια δημοκρατική χώρα που δεν έχει βασιλιά/αυτοκράτορα.
howard_roark Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι βασιλικός ή οτιδήποτε άλλο για να μην παρεξηγηθώ. Αλλά και στις δύο χώρες που ανέφερες, η σημασία των προσώπων αυτών είναι τεράστια και θετική. Συμβολική πάντα αφού έχουν τον τρόπο τους να τους αποτρέπουν από...τρέλες ή ανάμειξη στα πολιτικά. Οι δε Άγγλοι έχουν τεράστια παράδοση υποταγής του βασιλιά τους στους δημοκρατικούς θεσμούς. Και βέβαια όπως το γράφεις, η Ιαπωνία και η Βρετανία είναι χώρες απείρως πιο δημοκρατικές από την Ελλάδα της ασυδοσίας.
myri Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 2 , 2009 πάντος το ΣΚ άκουσα πως η βρετανική βασιλική οικογενεια ζήτησε αύξηση των εσόδων της από το δημόσιο ταμείο γύρω στο 30% με τέτοιες αξιώσεις δεν τους βλέπω να παραμένουν και πολύ
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα